Hoikes iedereen,
ja, ik moe mijn hartje eens ff kunnen luchten hoor! Sorry als ik hier op bepaalde mensen hun zenuwen werk dan hé!
Ik heb sinds 1januari een vriend(we kennen elkaar al een paar maanden)! En hij is echt een lieverd een schatje... hij is 1 jaar ouder en zit nu al in zijn blokperiode!
Ik persoonlijk vind dat KLOTE, maarja... that's life!
Maar natuurlijk kan hij dan niet steeds terugsturen op berichtjes enzo! Hoewel ik daar helemaal niet over mag klagen, want hij stuurt er best wel vaak hoor!
Maar neem nu dit!
Gisteren ben ik meegeweest naar een feestje van de voetbal hé?! En we hebben keiveel plezier gemaakt, want er waren nog vrienden van ons... dus geen probleem!
Ik heb nog keilieve berichten gehad van hem, waarin hij zegt dat hij me graag ziet enzo...dus waar maak ik me dan druk om???
Nu morgen begint school terug!! En ik vroeg me dus af.. wat we vandaag nog gingen doen! Dus ik stuurde deze middag een berichtje met onder andere in wat hij nog ging doen vandaag?
Ik heb nog steeds geen berichtje terug gekregen, en nu staat hij op Afwezig op MSN!
En ik weet dat hij waarschijnlijk geen geld op z'n kaart heeft(GSM)en dat hij nu ook aant leren zal zijn...maar ik maak mezelf zoooo onzeker als iets!Het is niet normaal!
Iedereen zegt dat ik me niet zo onzeker mag maken, want dat hij idd wel aant studeren zal zijn...
Maar weet iemand hoe ik me zelfzekerder kan maken over dit?
Sorry ik weet het ... ik heb helemaal geen reden tot klagen! Maar ik wou gewoon 1 berichtje van hem krijge, met een antwoord!!