Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 18:25
lieve
lieve is offline
Hoikes iedereen,
ja, ik moe mijn hartje eens ff kunnen luchten hoor! Sorry als ik hier op bepaalde mensen hun zenuwen werk dan hé!
Ik heb sinds 1januari een vriend(we kennen elkaar al een paar maanden)! En hij is echt een lieverd een schatje... hij is 1 jaar ouder en zit nu al in zijn blokperiode!
Ik persoonlijk vind dat KLOTE, maarja... that's life!
Maar natuurlijk kan hij dan niet steeds terugsturen op berichtjes enzo! Hoewel ik daar helemaal niet over mag klagen, want hij stuurt er best wel vaak hoor!
Maar neem nu dit!
Gisteren ben ik meegeweest naar een feestje van de voetbal hé?! En we hebben keiveel plezier gemaakt, want er waren nog vrienden van ons... dus geen probleem!
Ik heb nog keilieve berichten gehad van hem, waarin hij zegt dat hij me graag ziet enzo...dus waar maak ik me dan druk om???
Nu morgen begint school terug!! En ik vroeg me dus af.. wat we vandaag nog gingen doen! Dus ik stuurde deze middag een berichtje met onder andere in wat hij nog ging doen vandaag?
Ik heb nog steeds geen berichtje terug gekregen, en nu staat hij op Afwezig op MSN!
En ik weet dat hij waarschijnlijk geen geld op z'n kaart heeft(GSM)en dat hij nu ook aant leren zal zijn...maar ik maak mezelf zoooo onzeker als iets!Het is niet normaal!
Iedereen zegt dat ik me niet zo onzeker mag maken, want dat hij idd wel aant studeren zal zijn...

Maar weet iemand hoe ik me zelfzekerder kan maken over dit?
Sorry ik weet het ... ik heb helemaal geen reden tot klagen! Maar ik wou gewoon 1 berichtje van hem krijge, met een antwoord!!
Oud 05-01-2003, 18:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Nou, hij kan best wat tijd vrij maken om effe een smsje terug te sturen volgens mij.

Maar als jij 10 smsjes per uur stuurd (bij wijze van spreken) om te vragen waar hij allemaal mee bezig is, dan kan je ook niet van hem verwachten dat hij telkens een terug stuurt.
Maar ik denk dat je dat gewoon is tegen hem moet zeggen dat je het fijn vind als hij in ieder geval even wat van zich laat horen na zo'n berichtje.
Zoals bij dat geval van vandaag wat je zei, dan moet dat toch best kunnen zo even tussen het studeren door. Een smsje is binnen een minuut verstuurd.

En maak je verder gewoon niet zo druk, anders word je er alleen maar onzeker van

Groetjes
Oud 05-01-2003, 18:45
Verwijderd
hij kan toch wel eens bezig zijn met iets en daardoor niets horen..? misschien was hij net even niet bij zijn telefoon in de buurt ofzo, of heeft-ie het echt druk. en je hoeft toch niet elke dag iets samen te gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:12
-bambi-
-bambi- is offline
de eerste 2 weken had ik dit heel erg met mijn vriendje, als hij niet op nam of wat dan ook raakte ik gelijk gestessd maar nu alles vertrouwder en zekerder is enzo tussen ons heb ik dit helemaal niet meer, geloof mij dit komt vanzelf weer goed.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:31
Tactic
Tactic is offline
Geez,

Waar maak je je druk om? Je hebt pas een week met hem!

Hij zit gewoon te leren en heeft geen geld om je berichtjes te sturen!

Bekijk het ff op een andere manier. Zo maak je jezelf helemaal overstuur om NIKS!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:59
Qimm
Qimm is offline
wat is dat toch met al die SMS-jes? Wat isser mis met bellen???
Oud 08-01-2003, 16:14
Phileine
Phileine is offline
Ik kan je geen tips geven omdat ik dit zo herken. Je weet dat alles goed zit, je verstand zegt dat hij gewoon geen SMSje stuurt omdat hij aan het studeren is. Maar je gevoel wilt een berichtje, en je gevoel blijft je bestoken met onzekerheid en vragen.

Relativeer, zoek afleiding en praat er met hem over.
Reageren

Regels voor berichten