Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 13:58
Purgatori
Purgatori is offline
Vind jij dat je een Pro gamer bent? Kan jij iedereen zo neer schiete/slaan/snijde...? Laat hier je skillrate en div. achter..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 14:34
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Vind jij dat je een Pro gamer bent? Kan jij iedereen zo neer schiete/slaan/snijde...? Laat hier je skillrate en div. achter..
Op bepaalde games zoals Unreal Tournament/2003 kan ik aardig wat mensen neerknallen maar dat betekent niet dat je gelijk de beste bent oid. Trainen/oefenen speelt een grote rol voor een Pro Gamer. Op meerdere games zie ik mij als een Pro gamer ja. Maar op het gebied van strategie ben ik wat minder/of helemaal niks.

- Courage
Oud 07-12-2002, 16:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Pro Role Player misschien

En shooters als ik op gang kom. Strategie ben ik zwaar slecht in. Tenminste, ik weet wat ik MOET doen maar het uitvoeren is een ander verhaal.
Oud 07-12-2002, 19:06
Purgatori
Purgatori is offline
Kweet niet precies wat jullie onder pro verstaan.. Maar ik speel Quake 3 ELKE dag een paar uur zoiezo... In de weekenden vaak gewoon.. Vanaf dat ik opsta tot ik ga slape...(10 uur s'ochtends tot 5 uur snachts)En ik speel ook wel UT2K3 enzo.. Maarja.. Ik ben... Durf ik wel te zegge.. Goed in Q3.. Komt door traine elke dag enzo.. Maar toch.. Je moet et IN je hebbe.. Iedereen is erges goed in.. As je dan bijv. es kijkt naar die CB EuroCups.. Man.. Die gaste zijn echt GODS.. Dat zijn eigenlijk de ECHTE pro's.. Want hun verdiene der ook geld meej.. Via sponsers.. Nou.. Dat wil ik owk wel Word nog ff traine... Misschien lukket me nog wel ook
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:45
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Neen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:04
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neuh, maar ik ben wel goed in hartenjagen
Oud 08-12-2002, 11:45
LasT*Hero
LasT*Hero is offline
ik heb wel een zekere aanleg voor shooters, met UT en counterstrike zat ik toch meteen bij top 5 clans.. zonder al te veel te oefenen

ben er nu mee gestopt, pc trekt het allemaal niet meer
Oud 08-12-2002, 12:04
D@mien
D@mien is offline
ik zie mij wel als RPG l337......
Oud 08-12-2002, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Neen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 00:16
Blizz
Blizz is offline
ze zullen vast superpro zijn, maar heb je wel eens gezien hoe die mensen eruit zien... jebus christ! dan liever geen pro
Oud 09-12-2002, 07:05
SuperS
SuperS is offline
ik ben geen pro gamer, ik ben n00b
Oud 09-12-2002, 11:10
Obi Wan
Obi Wan is offline
Iemand die zichzelf een "Pro Gamer" noemt die is dat dan al zeker niet..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:39
king112
king112 is offline
Citaat:
Blizz schreef:
ze zullen vast superpro zijn, maar heb je wel eens gezien hoe die mensen eruit zien... jebus christ! dan liever geen pro
dat valt reuze mee
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
king112 schreef:
dat valt reuze mee
Idd.. Kweet niet wie jij hebt gezien.. Maar die zien er voornamelijk allemaal normaal uit hoor.. En ze verdiene zen geld der owk nog is meej.. Benk toch zeker GRAAG een pro gamer.. OP NAAR A'DAM en R'DAM!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:32
Purgatori
Purgatori is offline
Geen pro-gamers meer?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:37
DaDude
DaDude is offline
Sommige shooters, zoals Wolfenstein, Battlefield en SOLDAT (zie mijn topic) maar lang niet altijd
rpg's --> bagger
Oud 16-12-2002, 21:40
Rioto
Alleen met Delta force 2 ben ik Goddamn Goed Heb ergens nog wel SS liggen ..zal ff zoeken
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:52
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Alleen met Delta force 2 ben ik Goddamn Goed Heb ergens nog wel SS liggen ..zal ff zoeken
Whehe..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:37
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Iemand die zichzelf een "Pro Gamer" noemt die is dat dan al zeker niet..
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:24
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Nou ff off-topic

Wie wil er dan gewoon ff een potje q3 doen ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 08:24
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef:
Nou ff off-topic

Wie wil er dan gewoon ff een potje q3 doen ?
Yow... Ik wil GRAAG wel ff een potje q3en.. Voeg me mar ffs toe als je wil op msn... Satanass1@hotmail.com
Dan kunnen we ff spele

Citaat:
Rhinus schreef:
Wat een onzin.
True.. Maar et is wel vaak dat iemand zich zo noemt.. Tenminste die denkt dattie et is.. Maar ist gewoon niej.. Maar der zijn er owk genoeg die WEL echt pro zijn.. En die zegge et gewoon.. Maar wel minder snel...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:01
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Kunnen pro gamers allemaal zo slecht Nederlands?

of is dat 1337?
Oud 19-12-2002, 11:25
Verwijderd
Mwach. Ik weet hoe UT werkt, maar echt fantastisch ben ik niet.

Ik ben verder wel een pro op 't gebied van Kolonisten van Catan en klaverjassen :>
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:50
Verwijderd
Ik ben geen 'Pro Gamer' in de zin van clanbase-verslaafde l33m n3rds die de hele dag alleen Ut2k3 tegen elkaar spelen in clanverband en leven op pizza en Jolt...die mensen op internet de grootste bek geven maar IRL puisterige pubers zijn die zichzelf 4x per dag trekken met Easypic op het scherm

Ik ben wel een ervaren gamer...ik ben begonnen op m'n 9e ofzo, heb het allemaal meegemaakt, van Pitfall en Hangman via GPCGA, Wolfenstein 3D en later Duke Nukem, Quake, noem alles maar op tot aan nu. Ik speel niet op een hoog niveau, ook niet on-line, omdat ik niet tegen al die zogenaamde 1337 g4m0rs kan met hun vuile aimbots en online truukjes, die jóu uitschelden voor aimbot l33mer zodra je een headshot maakt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:43
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ben wel een ervaren gamer...ik ben begonnen op m'n 9e ofzo, heb het allemaal meegemaakt, van Pitfall en Hangman via GPCGA, Wolfenstein 3D en later Duke Nukem, Quake, noem alles maar op tot aan nu. Ik speel niet op een hoog niveau, ook niet on-line, omdat ik niet tegen al die zogenaamde 1337 g4m0rs kan met hun vuile aimbots en online truukjes, die jóu uitschelden voor aimbot l33mer zodra je een headshot maakt
Er zijn ook servers waar dat niet zo'n probleem is, of waar dat soort sukkeltjes direct geckicked worden....
Je moet gewoon een leuke clan hebben van normale mensen (al is dat vrij moeilijk te vinden), dan zit het wel goed

Hoef je overigens echt geen 'pro gamer' (wtf) voor te zijn.
Oud 19-12-2002, 15:24
Frondish
Frondish is offline
Ik zelf ben zwaar goed in half-life counter-strike maar als we over strategy games gaan praten ebn ik wel goed ofzo maar op de manier hoe ik een ander aanval(dan heb ik het over de game Redalert2) op de manier hoe ik iemand aanval is waanzinnig want ik bouw van alle soorten wat en kijk er niet naar wat ik bouw k bouw wat en dump het bij de vijhand
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:02
Retinite
Retinite is offline
Ik was bij Worms Armageddon in een clan en was Pro-Shopper en Pro Roper (beide met touw ja) dat kon ik (toen) errug goed... maar ik heb t al jar niet gespeeld
Oud 19-12-2002, 21:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik was bij Worms Armageddon in een clan en was Pro-Shopper en Pro Roper (beide met touw ja) dat kon ik (toen) errug goed... maar ik heb t al jar niet gespeeld
Is worms een gamer game? Das echt rot spel (vind ik). Voor 1 of 2x leuk.. Maar daar ist meej gezegd...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:26
Retinite
Retinite is offline
oof je t rotspel vindt ligt aan je smaak, maar er was altijd wel rond de 80 man om tegen te spelen, dus dat zat wel snor hoor, single player gaat natuurlijk wel vervelen...
Oud 20-12-2002, 20:55
lorenzo30
lorenzo30 is offline
1337?
l33m n3rds?
l33mer ?

VERKLAAR

PLZ

GEETZ/LATERS/M///\\//\\ZZL/GROETJES/DAG
Oud 20-12-2002, 21:56
Purgatori
Purgatori is offline
Whehe.. Ik heb gehoord dat dat 'computer nerd' taal is.. Van een aantal NON-computer mense Anyway.. Die 3 is ast goed is een E.. Snappie? Et heb allemaal betekenissen.. Van die 3 zalk ff probere wat te zegge..:

L33mer.. Dat is.. Leemer.. En dat is dan weer Lamer.. En dat ken je vast wel..?

L33m N3rd.. Dat is.. Leem Nerd.. Ik weer alleen dat nerd nerd is.. Maar weet niej precies wat leem is.. Zal wel sowiets zijn als lamer.. Alleen afgekort ofzow

1337.. Haal ik iet van.. iee.. maar die 7 week niej..

Greetz...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
neuh, maar ik ben wel goed in hartenjagen
/me daagt y00 uit
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef:
1337?
l33m n3rds?
l33mer ?

VERKLAAR

PLZ

GEETZ/LATERS/M///\\//\\ZZL/GROETJES/DAG
RTFM 4 133705
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:07
majin_dabura
majin_dabura is offline
In console games mag ik denk ik wel zeggen dat ik een pro gamer ben(ik speel al games sinds dat ik normaal kan denken), op pc gebied ben ik een watje en wordt ik door iedereen neergeknald, maarja ik hou niet van online knallers dus dat maakt niet uit .

Met games als Smash Brothers Melee, Super Monkey Ball, Perfect Dark en Timesplitters 2 kan ik zeer goed overweg maar ben ik niet onverslaanbaar. Bij de games Mariokart 64 en F1 World Grand Prix ben ik nog nooit verslagen .

Het best ken ik overweg met 1 player games zoals platformers en adventures, ik sta der ook wel aardig om bekend om games snel uit te spelen .
Oud 28-12-2002, 01:22
Purgatori
Purgatori is offline
Ik vind console games over het algemeen makkelijker dan pc games.. Kweet owk niej.. Maarja.. Zo voelt et eig.. Anyway.. Kwas vroeger owk wel redelijk goed met consoles...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:03
Frank
Frank is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Whehe.. Ik heb gehoord dat dat 'computer nerd' taal is.. Van een aantal NON-computer mense Anyway.. Die 3 is ast goed is een E.. Snappie? Et heb allemaal betekenissen.. Van die 3 zalk ff probere wat te zegge..:

L33mer.. Dat is.. Leemer.. En dat is dan weer Lamer.. En dat ken je vast wel..?

L33m N3rd.. Dat is.. Leem Nerd.. Ik weer alleen dat nerd nerd is.. Maar weet niej precies wat leem is.. Zal wel sowiets zijn als lamer.. Alleen afgekort ofzow

1337.. Haal ik iet van.. iee.. maar die 7 week niej..

Greetz...
unix taal overgenomen door de pro-gamers ;x
1K B3n Ub3r HyP3r u17R4 1337 ! ELITE DUS! ;X
Oud 28-12-2002, 12:08
Frank
Frank is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ben geen 'Pro Gamer' in de zin van clanbase-verslaafde l33m n3rds die de hele dag alleen Ut2k3 tegen elkaar spelen in clanverband en leven op pizza en Jolt...die mensen op internet de grootste bek geven maar IRL puisterige pubers zijn die zichzelf 4x per dag trekken met Easypic op het scherm
=D

de meeste gamers (zoals mij) spelen als ze zin hebben en spelen als het kan in de avond een war wat ze gewoon leuker vinden als tv (whatever) maar als een vriend/in ze belt of ze nog zin hebben om uit te gaan of film te kijken of gewoon niks doen gaat dat voor, ook toen ik mijn eigen clan had.. probeerde ik toch te regelen dat er vervanging was. Als je gewoon een coole clan met brute gasten hebt wordt het wel belangrijk in je leven ;p
ik speelde eerst lang UT-insta mja echt veel gasten zoals dat maar de ergste zijn die mensen inderdaad die zo'n grote bek op internet hebben. daar erger ik me echt kapot aan.
nu lan ik alleen nog maar
Oud 28-12-2002, 15:42
Verwijderd
Nou pro-gamer ben ik iig niet, maar ben wel vaak bezig met rtcw, zit ook in een clan op Clanbase (in the elite squad, kijk maar niet hoe laag we staan ) En fifa 2003 kan ik ook wel aardig
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:38
Tjoekie
Tjoekie is offline
mwah, neej niet egt, kspeel sinds weekie online KABEL RULES DoD, CS, Wolfenstein end.
UT2002 dus egt niet kweet niet wat het is maar heb hekel aan dat spel

Laatste tijd DoD, avalanche rules
Oud 28-12-2002, 23:01
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Tjoekie schreef:
mwah, neej niet egt, kspeel sinds weekie online KABEL RULES DoD, CS, Wolfenstein end.

UT2002 dus egt niet
UT2003 dus egt niet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 23:22
faan
faan is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Kunnen pro gamers allemaal zo slecht Nederlands?

of is dat 1337?
Dat dacht ik nou ook
Oud 28-12-2002, 23:26
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Tjoekie schreef:

Sorry, ik ken geen spel onder de naam UT2002, wel ken ik een spel onder de naam van UT2003. * Je vergiste*
Oud 29-12-2002, 22:52
marlies
marlies is offline
Nee ik ben niet zo gek als velen die echt hun hele leven achter de console of achter de computer doorbrengen.

Ik ben denk wel een ervaren gamer. Ik game al heel lang en doe spellen vaak en ook vooral als velen weer nieuwere spelen.. Ik teer nog steeds op mijn oudere.

Maar ik denk niet dat ik er ergens echt super goed in ben.. Ik was volgens mijn vriend wel heel goed in UT2003. Ik had het nog nooit gespeeld en ik viel effe een leveltje in (Capture The Flag niveau average) en ik won *trots*. Ik heb volgens hem ook verbazingwekkend vaak headshot. Maar ik ben echt een RAMP in die levels met rare zwaartekracht en dat je overal heen gebeamed word

Ik vind mezelf dus een ervaren gamer.
Oud 29-12-2002, 23:49
SQUARE
SQUARE is offline
bescheidenheid is als een vlinder in een wei schuilend voor de regen. als de zon opkomt zal het zijn vleugels openklappen en zijn schoonheid aan de wereld laten zien.

mijn geliefde mede gamers. ik zeg niet dat ik goed ben. ik zeg alleen maar dat ik onverslagen ben in de meeste mmrpgs en online shooters.

ik heb vele gamers zien ondergaan en elke keer ben ik erboven op gekomen. ik kan het bloed vergieten niet meer zien en ik ben daarom met mijn kruistochten gestopt in de online communitie.

mocht iemand mij willen uitdagen, ik zal de uitdaging niet meer aannemen

het ga u goed, mijn geliefde medemens
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 00:22
Verwijderd
Citaat:
SQUARE schreef:
bescheidenheid is als een vlinder in een wei schuilend voor de regen. als de zon opkomt zal het zijn vleugels openklappen en zijn schoonheid aan de wereld laten zien.

mijn geliefde mede gamers. ik zeg niet dat ik goed ben. ik zeg alleen maar dat ik onverslagen ben in de meeste mmrpgs en online shooters.

ik heb vele gamers zien ondergaan en elke keer ben ik erboven op gekomen. ik kan het bloed vergieten niet meer zien en ik ben daarom met mijn kruistochten gestopt in de online communitie.

En aan je post te zien met jou slecht...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:30
Frank
Frank is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
En aan je post te zien met jou slecht...
dunno.. na een tijdje heb je het gehad (ben eindelijk gestopt met UT instagib na een 3 jarige verslaving ;x)
Oud 31-12-2002, 14:55
Verwijderd
Definitie van een Pro Gamer: iemand die altijd UT2003 met TTM-mod speelt in 1600x1200 op een 21" scherm, met alle details op het laagst zodat ze een framerate van 200+ halen.

The Tourmanent Mod: Unreal Tournament 2003 spelers weten waar ik het over heb...The Horror! Iedereen ziet eruit als Frostbite met een blauwe skin (vreselijk) en dat irritante geluidje als je iemand raakt...net als in Q3 Arena.

Pro Gamers zijn vaak wel goed, maar het zijn wel sukkels.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:05
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik wilde weer eens kijken of ik Quake3 nog kon. Maar ik haat gamespy en op de een of andere manier weigert mijn quake uit zichzelf een servertje te zoeken....
Oud 31-12-2002, 15:20
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik wilde weer eens kijken of ik Quake3 nog kon. Maar ik haat gamespy en op de een of andere manier weigert mijn quake uit zichzelf een servertje te zoeken....
gamespy is een handig apperaatje, die in-game mogelijkheden werken van geen kant in q3

(met gamespy kun je wel cheaten )
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:44
Rioto
Citaat:
SQUARE schreef:

Ik daag je uit ...heb je delta force 2 ? oke oke het is oud maar als je zo goed ben wil ik een 1 vs 1 ...BRING IT ON
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten