Advertentie | |
|
![]() |
|
Pro Role Player misschien
En shooters als ik op gang kom. Strategie ben ik zwaar slecht in. Tenminste, ik weet wat ik MOET doen maar het uitvoeren is een ander verhaal.
|
![]() |
Kweet niet precies wat jullie onder pro verstaan.. Maar ik speel Quake 3 ELKE dag een paar uur zoiezo... In de weekenden vaak gewoon.. Vanaf dat ik opsta tot ik ga slape...(10 uur s'ochtends tot 5 uur snachts)En ik speel ook wel UT2K3 enzo.. Maarja.. Ik ben... Durf ik wel te zegge.. Goed in Q3.. Komt door traine elke dag enzo.. Maar toch.. Je moet et IN je hebbe.. Iedereen is erges goed in.. As je dan bijv. es kijkt naar die CB EuroCups.. Man.. Die gaste zijn echt GODS.. Dat zijn eigenlijk de ECHTE pro's.. Want hun verdiene der ook geld meej.. Via sponsers.. Nou.. Dat wil ik owk wel
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Dan kunnen we ff spele ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben geen 'Pro Gamer' in de zin van clanbase-verslaafde l33m n3rds die de hele dag alleen Ut2k3 tegen elkaar spelen in clanverband en leven op pizza en Jolt...die mensen op internet de grootste bek geven maar IRL puisterige pubers zijn die zichzelf 4x per dag trekken met Easypic op het scherm
![]() Ik ben wel een ervaren gamer...ik ben begonnen op m'n 9e ofzo, heb het allemaal meegemaakt, van Pitfall en Hangman via GPCGA, Wolfenstein 3D en later Duke Nukem, Quake, noem alles maar op tot aan nu. Ik speel niet op een hoog niveau, ook niet on-line, omdat ik niet tegen al die zogenaamde 1337 g4m0rs kan met hun vuile aimbots en online truukjes, die jóu uitschelden voor aimbot l33mer zodra je een headshot maakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet gewoon een leuke clan hebben van normale mensen (al is dat vrij moeilijk te vinden), dan zit het wel goed ![]() Hoef je overigens echt geen 'pro gamer' (wtf) voor te zijn.
|
![]() |
|
Ik zelf ben zwaar goed in half-life counter-strike maar als we over strategy games gaan praten ebn ik wel goed ofzo maar op de manier hoe ik een ander aanval(dan heb ik het over de game Redalert2) op de manier hoe ik iemand aanval is waanzinnig want ik bouw van alle soorten wat en kijk er niet naar wat ik bouw k bouw wat en dump het bij de vijhand
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Whehe.. Ik heb gehoord dat dat 'computer nerd' taal is.. Van een aantal NON-computer mense
![]() L33mer.. Dat is.. Leemer.. En dat is dan weer Lamer.. En dat ken je vast wel..? L33m N3rd.. Dat is.. Leem Nerd.. Ik weer alleen dat nerd nerd is.. Maar weet niej precies wat leem is.. Zal wel sowiets zijn als lamer.. Alleen afgekort ofzow ![]() 1337.. Haal ik iet van.. iee.. maar die 7 week niej.. Greetz... |
![]() |
|
![]() |
In console games mag ik denk ik wel zeggen dat ik een pro gamer ben(ik speel al games sinds dat ik normaal kan denken), op pc gebied ben ik een watje en wordt ik door iedereen neergeknald, maarja ik hou niet van online knallers dus dat maakt niet uit
![]() Met games als Smash Brothers Melee, Super Monkey Ball, Perfect Dark en Timesplitters 2 kan ik zeer goed overweg maar ben ik niet onverslaanbaar. Bij de games Mariokart 64 en F1 World Grand Prix ben ik nog nooit verslagen ![]() Het best ken ik overweg met 1 player games zoals platformers en adventures, ik sta der ook wel aardig om bekend om games snel uit te spelen ![]()
||
Citaat:
1K B3n Ub3r HyP3r u17R4 1337 ! ELITE DUS! ;X
||
Citaat:
de meeste gamers (zoals mij) spelen als ze zin hebben en spelen als het kan in de avond een war wat ze gewoon leuker vinden als tv (whatever) maar als een vriend/in ze belt of ze nog zin hebben om uit te gaan of film te kijken of gewoon niks doen gaat dat voor, ook toen ik mijn eigen clan had.. probeerde ik toch te regelen dat er vervanging was. Als je gewoon een coole clan met brute gasten hebt wordt het wel belangrijk in je leven ;p ik speelde eerst lang UT-insta mja echt veel gasten zoals dat maar de ergste zijn die mensen inderdaad die zo'n grote bek op internet hebben. daar erger ik me echt kapot aan. nu lan ik alleen nog maar
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nee ik ben niet zo gek als velen die echt hun hele leven achter de console of achter de computer doorbrengen.
Ik ben denk wel een ervaren gamer. Ik game al heel lang en doe spellen vaak en ook vooral als velen weer nieuwere spelen.. Ik teer nog steeds op mijn oudere. Maar ik denk niet dat ik er ergens echt super goed in ben.. Ik was volgens mijn vriend wel heel goed in UT2003. Ik had het nog nooit gespeeld en ik viel effe een leveltje in (Capture The Flag niveau average) en ik won *trots*. Ik heb volgens hem ook verbazingwekkend vaak headshot. Maar ik ben echt een RAMP in die levels met rare zwaartekracht en dat je overal heen gebeamed word ![]() Ik vind mezelf dus een ervaren gamer.
|
bescheidenheid is als een vlinder in een wei schuilend voor de regen. als de zon opkomt zal het zijn vleugels openklappen en zijn schoonheid aan de wereld laten zien.
mijn geliefde mede gamers. ik zeg niet dat ik goed ben. ik zeg alleen maar dat ik onverslagen ben in de meeste mmrpgs en online shooters. ik heb vele gamers zien ondergaan en elke keer ben ik erboven op gekomen. ik kan het bloed vergieten niet meer zien en ik ben daarom met mijn kruistochten gestopt in de online communitie. mocht iemand mij willen uitdagen, ik zal de uitdaging niet meer aannemen het ga u goed, mijn geliefde medemens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Definitie van een Pro Gamer: iemand die altijd UT2003 met TTM-mod speelt in 1600x1200 op een 21" scherm, met alle details op het laagst zodat ze een framerate van 200+ halen.
The Tourmanent Mod: Unreal Tournament 2003 spelers weten waar ik het over heb...The Horror! Iedereen ziet eruit als Frostbite met een blauwe skin (vreselijk) en dat irritante geluidje als je iemand raakt...net als in Q3 Arena. Pro Gamers zijn vaak wel goed, maar het zijn wel sukkels. |
![]() |
|
Ik wilde weer eens kijken of ik Quake3 nog kon. Maar ik haat gamespy en op de een of andere manier weigert mijn quake uit zichzelf een servertje te zoeken....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(met gamespy kun je wel cheaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Pc Game Maatjes Gezocht! Debbie1996 | 4 | 02-01-2017 10:56 | |
Games |
Call of Duty 2 Elite! | 36 | 05-05-2006 10:23 | |
Games |
[Discussie] B.I.G, wat vinden jullie ervan? Jolt | 122 | 25-02-2005 22:05 | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 | |
Games |
Officiëel Scholieren.com Contacttopic (Vanaf nu) Mark | 171 | 11-06-2003 15:18 |