Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k ga er morgen heen met mijn dansschool. om 5 uur begint het en om kwart voor 8 is het afgelopen. is dat raar of raar
![]() maar k ben benieuwd! want ik heb er vrij voor gekregen van mijn dansschool, dus vraag me af waarom ![]() verslag laat k je nog wel weten. en ik wil graag van meer mensen horen wat ze ervan vonden, kan ik gebruik voor ckv namelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Twee uur is trouwens meestal een matinee ![]() (Allemaal uit eigen ervaring, geen enkele garantie ![]()
|
![]() |
oei jah leuk
![]() De muziek vind ik erg koel, jazz is leuk ![]() Met de voorstelling van mijn dansschool gaat onze groep een dans doen uit Fosse ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga dr zaterdagmiddag heen, had al zo'n vermoeden dat er geen verhaal in zou zitten, maar de liedjes + dansjes zijn koel! ( in 't voorstukje dan iig)
|
jahhh, ik ben vandaag geweest in het Luxor in rotterdam!
Ik vond het echt super! ZIt idd geen verhaal in, maar ja, dat is ook niet echt de bedoeling. Dat had ik ook niet verwacht ofzo. Maar het was echt heel bijzonder! Mooie danspassen allemaal. En knap hoe ze dat met al die mensen tegelijk doen. Dat stuk dat ze allemaal in hun ondergoed stonden was ook wel funny ja ![]() Ik vond trouwens Pia, stan en simone alle drie heel goed hoor. Ik denk zelfs dat ik Pia beter vond dan Simone. Er was ook nog een andere vrouw die ik heel erg goed vond. Zij sprong er in mijn ogen iig echt uit. We hebben het boek van 'Fosse' gekocht, dus ik zal morgen even voor je opzoeken hoe ze heet ![]() JIj had het ook nog over die mannen, maar ik kreeg ook al het vermoeden dat die toch behoorlijk gay waren. ![]() Maar kort samengevat, vond ik het heel bijzonder, en iets wat je zeker is gezien moet hebben. Het is weer is wat anders!
|
![]() |
Na kben er heen geweest en ik moet zeggen dat ik et af en toe best slaap verwekkend vond.. een half uur van die dansjes is leuk, maar 2,5 uur?? et was wel heel gaaf daar niet van.. maar heel de tijd 't zelfde.. niet echt geslaagd dus voor mij..
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond het geweldig.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()