Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 16:30
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik weet niej of jullie dit wel WILLEN leze maar ik moest het ff kwijt
dit is een soort van brief aan 1 van me grootste liefdes waark nu 'ruzie' mee heb

heej lievurd (als ik je nog voor 1x zow mag noemen)
ik moet je tog vertellen dat wij een raar stel zijn.....
een jaar geleden kregen we contact....goed contact....we wisten wiej we waren want we woonde vlak bij elkaar maar praattte eigelijk nooit met elkaar. Steeds vaker praatte we, steeds vaker smsde me en die smsjes werden steed liever...we werdern vriende....en ik weet niej ho ehe tmet jou zit maar ik werd flieft (al heb ik dat nooit gezegt) jouw vrienden beweerde dat dat wederzijds was. Maar samen met jouw vrienden aan wie ik leuke tijden heb te danken en nieuw vrienden voor mij kwamen ook de ruzie's wij wouden beweren en vooral jij dat jij me niej leuk vond en misschien vond je me ook niej leuk dat kan ook nog
Maar soms hadden we weer momenten dat het goed ging na lange tijd elkaar negeert te hebben deden we weer liev tege elkaar
Maar nu hebben we weer ruzie jij beweert zowat dak het domste en stomtse ding allertijde ben terwijl het vroeger zow leuk was ik vind je nu ook wel een lul maar je zal tog altijd een plekje bij me houde
Oud 09-01-2003, 16:43
Verwijderd
Hmz, eigenlijk is dit geen dicutabel onderwerpe en zou hij dus dicht moeten, maar ik wil toch eerst nog even checken.

Wou je dit gewoon even kwijt en kan ie nu dus eigenlijk dicht? Of wil je reactie op wat we er van vinden of iets dergelijks?
Oud 09-01-2003, 16:46
Parlaatje
Parlaatje is offline
neej hoor ik hoef geen reactie ik moest het kwijt maar wil het niej naar hem sture
Oud 09-01-2003, 16:47
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Parlaatje schreef:
heej lievurd (als ik je nog voor 1x zo mag noemen)
ik moet je toch vertellen dat wij een raar stel zijn.....
een jaar geleden kregen we contact....goed contact....we wisten wie we waren want we woonden vlak bij elkaar maar praatten eigenlijk nooit met elkaar. Steeds vaker praatten we, steeds vaker smsde je me en die smsjes werden steeds liever...we werden vrienden... en ik weet niet hoe het met jou zit maar ik werd verliefd (al heb ik dat nooit gezegd ) jouw vrienden beweerden dat dat wederzijds was. Maar samen met jouw vrienden aan wie ik leuke tijden heb te danken en nieuwe vrienden voor mij kwamen ook de ruzies wij wilden beweren en vooral jij dat jij me niet leuk vond en misschien vond je me ook niet leuk dat kan ook nog
Maar soms hadden we weer momenten dat het goed ging na lange tijd elkaar genegeerd te hebben deden we weer lief tegen elkaar
Maar nu hebben we weer ruzie jij beweert zowat dak het domste en stomste ding allertijden ben terwijl het vroeger zo leuk was ik vind je nu ook wel een lul maar je zal toch altijd een plekje bij me houden
En verder zouden een paar leestekens niet misstaan, maar zo ijverig was ik ook weer niet.

En ontopic: ik ken die jongen niet, dus ik kan niet beoordelen wat hij hiervan gaat vinden. Het is op zich wel duidelijk, al vind ik dat je niet echt iets vraagt ofzo, je vertelt een hoop, maar vraagt hem niet wat hij voelt.
Oud 09-01-2003, 16:49
Parlaatje
Parlaatje is offline
ja sorry maar waar je woont zo je typt.... en waar ik woon vergeten we gewoon veel dingen..... ooit gehoord van het westland?! en ik zit hier niet bij mijn NLse les dus
en ik hoef zijn gevoelens niet perse weten want ik weet wel dat hij daar niet over praat
Oud 09-01-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Parlaatje schreef:
neej hoor ik hoef geen reactie ik moest het kwijt maar wil het niej naar hem sture
nou, dan sluit ik hem gewoon..
(als je dat toch niet bedoelde meel dan even)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten