Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 15:54
waaromniet?
waaromniet? is offline
Tja, dat overviel me laatst eens, de afgelopen maanden misschien 1 of 2 keer. Rare constatering eigenlijk, aangezien ik het altijd heel lekker vond, zou ik er geen behoefte meer aan hebben, of doet de gelegenheid zich gewoon niet zo vaak meer voor, geen idee eigenlijk...
Oud 09-01-2003, 17:39
poecilotheria
poecilotheria is offline
heb ik ook eens gehad,

ik had toen zomervakantie en zag mijn schoolvrienden waar ik altijd mee blowde ineens een tijd niet waardoor ik ook niet blowde (mijn vrienden buiten school om deden het geen van alle)
en ik had het ook pas in de gaten eigenlijk toen de zomervakantie om was en ik weer lekker relax een jointje zat te roken
Oud 09-01-2003, 18:44
angel_girl
angel_girl is offline
Ik blow ook veel minder dan een tijdje terug, toen gingen we echt elke dag blowen, vooral in tussenuren enzo.
Nu doe ik dat maar niet meer.. heb er gezeik mee gehad.
Maar op zijn tijd is een jointje wel lekker.. maar je moet het niet te vaak doen want dan is het niet echt speciaal meer
Oud 09-01-2003, 18:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
mjah..... dit is de beste manier om er helemaal mee te stoppen...

maar misschien is dat nou wel het geheim, jezelf nog wel toestaan om te blowen maar t nie meer willen....

vaag....ofzo...
Oud 09-01-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
mjah..... dit is de beste manier om er helemaal mee te stoppen...

maar misschien is dat nou wel het geheim, jezelf nog wel toestaan om te blowen maar t nie meer willen....

vaag....ofzo...
ik denk dat dat idd wel beter werkt dan jezelf niet meer toestaan en het wel willen

Offtopic: Je sig, Millencolin?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:43
]{ing
]{ing is offline
ja natuurlijk. maar ik wil het wel. en ik blow te vaak om me te bedenken dat ik amper nog blow
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
ik denk dat dat idd wel beter werkt dan jezelf niet meer toestaan en het wel willen

Offtopic: Je sig, Millencolin?
offtopic: ja!
Oud 10-01-2003, 11:03
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik heb sinds Lowlands niet meer geblowed. Puur omdat Jamaicaan erg moeilijk te vinden is en ik op veel ander spul erg veel last van bad trips heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten