Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 18:04
Verwijderd
dat ik na de zomer Pedagogische wetenschappen ga studeren in Leiden en dat ik dan al een kamer heb gevonden en alles al heb ingericht en in elkaar gebouwd ( zoals bed, bureau, kasten etc.) en dat ik er na een half jaar of korter achter kom dat de opleiding of de stad niks voor mij is. Wat moet ik dan doen??? Ik kan toch moelijk tegen mn ouders zeggen, sorry, maar willen jullie nieuwe meubels kopen voor een eventuele kamer in een andere stad?(want ik kan moeilijk alle meubels uit elkaar halen om ze weer in elkaar te zetten, toch?)
Stel dat dit gebeurd. dan is dat toch zonde van het geld? als dit gebeurd, wat moet ik dan in hemelsnaam doen? Ik hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben?

Marloes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Beverly Sunshine schreef:
want ik kan moeilijk alle meubels uit elkaar halen om ze weer in elkaar te zetten, toch?)
Euh...dat doen de meeste mensen toch als ze verhuizen...? Wat wou je er anders mee doen, laten staan? Dat is zonde. Als het gebeurt, als, dan lijkt het mij het meest logisch als je idd alle meubels uit elkaar haalt om ze weer in elkaar te zetten. Maar waarom denk je dat dat nodig zou zijn? Als je voor een studie kiest, dan denk je toch dat dat de juiste beslissing is?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:26
Verwijderd
Verhuizen zou een dure hobby worden als je iedere keer nieuwe meubels aanschaft. *grin*
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:32
Balance
Balance is offline
Waarom niet? Denk je dat, als mensen normaal gesproken verhuizen, ze ook alles in de woon- en slaapkamers laten staan? Of dat een tweepersoonsbed door de deur past?
Nee joh, kan best allemaal.

En als je echt zo onzeker bent erover kan je ook het eerste jaar thuis blijven wonen en intussen zoeken naar een kamer, zodat je het volgende jaar past op jezelf gaat wonen.
Oud 10-01-2003, 18:52
SuperSanne
SuperSanne is offline
ik snap dat gedeelte van nieuwe meubels ook niet. Toen wij in ons nieuwe huis gingen wonen stonden er helemaal geen meubels van vorige bewoners, dus óf ze hadden geen meubels, sliepen op de grond en gingen elke dag naar de snackbar voor at te eten, óf ze hadden alles uit elkaar gehaald en meegenomen. Wat denk je zelf.........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten