Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Psychologen krijgen dagelijks mensen die niet goed zijn in praten over wat ze hebben meegemaakt tegen.. Voor sommige mensen is dit ook helemaal niet de juiste manier.
Ten eerste moet je misschien een manier zoeken om even weg te komen uit de dagelijke moeilijkheidjes. Ik zelf heb toen ik ooit ditzelfde had als jij, anderhalve week bij een vriendin in huis gezeten. Dat zijn dan niet jou beslommerinkjes, en het was voor haar ook een welkome afleiding. Misschien is zoiets een idee? Of anders even een tijdje bij een familielid? Even ergens zijn waar je tijd aan jezelf kan besteden in plaats van voortdurend met anderen te maken te hebben en dergelijke.. Ten tweede zijn er verschillende vormen van therapie.. Mijn moeder doet bijvoorbeeld een opleiding voor Creatief Therapeute.. Dat is therapie waarbij je je problemen en dergelijke leert uiten via creativiteit, en dit kan op verschillende manieren en in verschillende richtingen. Misschien is zoiets beter voor jou? Omdat je altijd zo dichtklapt? Je kan als je naar een psych gaat ook van te voren opschrijven wat je wil vertellen en wat er allemaal aan de hand is.. Dit kun je aan de psych laten lezen zodat deze al op de hoogte is en vanuit dat vragen kan gaan stellen. Wie weet is het dan ook makkelijker voor je? Sterkte iig! |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]B@RTOLI schreef:
[B]Ik denk dat het beste is om je angst te overwinnen om die stap naar de Psych. toch te zetten en dan zul je in het begin wel beetje angst hebben maar naar mate het gesprek vorderd gaat het langzaam aan vanzelf. ben ik helemaal mee eens... heb het zelf ook half half gedaan... je komt nooit over een angst heen als je er tegenaan blijft hikken, kweet het het is heel moeilijk ![]() het is net zoals als je heel hard van een paard bent gevallen en je verschrikkelijk bang bent, je komt nooit van die angst af als je er niet terug op stap, en hoe langer je er tegenaan loopt hoe erger je angst wordt omdat je steeds meer enge dingen in je hoofd gaat halen je kan het wel! heel veel succes! liefs me
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |