Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
geweldig deze geruchten altijd. Alsik Brian Warner was had ik nu weer dubbel gelegen om deze geruchtjes.....
||
Citaat:
Maar Beautiful people was in 1996 een vrij grote hit bij MTV, dus toen was zijn underground status al verloren. Weet iemand wat die man op het moment aan het doen is? Ik heb geen zin om het na te checken nu.
|
Verwijderd
|
MM is briljant. Veel mensen trappen clueless in z'n imago; hij maakt slechts gebruik van de media (o.a. in Amerika) die hem zolangzamerhand van alle ellende de schuld geven. Niet voor niets noemt hij zichzelf "bigger than satan". Maar goed, 't domme klootjesvolk denk dan weer dat hij zichzelf echt 'slechter', 'boosaardiger' en 'gemener' vind dan Satan.
Daar komt nog eens bij dat de muziek goed in elkaar zit, veel teksten stof tot nadenken bieden. Jammer dat veel mensen daar door kortzichtigheid en simpliciteit daar nooit achter zullen komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
zolang hij nog onbekend was, was het stoer om hem goed te vinden, nou issie overbekend en is het stoer om 'm overdreven te vinden, of iig minder goed. Althans, zo lijkt het.
Ik vind hem iig nog steeds goed, elke cd heeft wel iets. Portrait of an American Family vind ik nog steeds de leukste, alles een beetje in gedicht-vorm enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit kun je niet te nep vinden hij is de uitvinder van gothic rock echt niet nep |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |