Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou ook voor de videokaart gaan
ben zelf laatst van een GF2MX400 32MB naar een GF2Ti 64MB gegaan, kostte niet veel, was 2e hands, maar scheelt toch al heel erg veel als je naar de prestaties kijkt met games e.d. en... installeer WinXP (home of Pro), dat scheelt ook heel veel performance bij games
|
![]() |
Videokaart zeker doen. Ik heb nog een langzamere cpu als jou (Amd Duron 700@950 mhz), maar ik heb een Ati Radeon (ook al een oudje hoor, een van de eerste, goudgeld voor betaald, stom achteraf maarja
![]() Enige spel wat bij mij echt af en toe flink hapert is GTA3 @ 800x600. Maarja, is ook zo buggy geport.
|
Ik denk dat in jou geval een nieuwe videokaart wel kan helpen. Een Geforce 4TI 4200, is echt heel snel vergekelen met je huidige 2MX. Spellen zullen echt een stuk soepeler lopen.
Maar als je nog wat geld over hebt, koop dan ook een andere CPU, ik weet niet of je mobo dat aankan, maar een wat "langzamere" AthlonXP is niet zo heel erg duur.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[TOTALE UPGRADE] alleen nog wat hulp nodig :D Verwijderd | 6 | 01-08-2002 21:08 |