Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 10:05
Aries
Aries is offline
nou ik schrijf dus educatieve software (onderandere)

kan ik hier een link krijgen en /of mag ik hier mezelf world famous maken ( hehehe)...

bovendien heb ik natuurlijk Beta testers nodig dus.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 10:36
Verwijderd
Een link krijgen?
Nou, gok er maar niet op..
Laat eerst maar wat zien, en betatesters zullen hier wel te vinden zijn..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:41
Aries
Aries is offline
Wat laten zien .....
ok daar komt ie

www.geocities.com/ariesnl educatief

www.il.fontys.nl/~aries Games (open source)

duzz..

maar als ik bill gates van de troon wil stoten dan moet ik wel wat meer bekendheid krijgen hehehe
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef:
Wat laten zien .....
ok daar komt ie

duzz..

maar als ik bill gates van de troon wil stoten dan moet ik wel wat meer bekendheid krijgen hehehe
Je hebt toch al een geocities pagina
(die niet laad)

dus waarom een andere nemen..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:41
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
Aries schreef:
Wat laten zien .....
ok daar komt ie

duzz..

als je software opensource is (wat bij je games dus het geval is) of dat bij je educatieve software ook zo is, weet ik niet, maar zoja, dan kan je bij sourceforge.net een project aanmaken en het daar gratis hosten
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:07
Aries
Aries is offline
Ja kijk he als m'n educatieve software ook gratis is dan word ik natuurlijk nooit multimiljonair hehehe...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:59
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
Aries schreef:
Ja kijk he als m'n educatieve software ook gratis is dan word ik natuurlijk nooit multimiljonair hehehe...
kijk naar linus, die heeft ondertussen ook wel een aardig centje vedient hoor, met zn gratis software
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
zazzie schreef:
kijk naar linus, die heeft ondertussen ook wel een aardig centje vedient hoor, met zn gratis software
idd, je moet support verkopen.
Oud 07-01-2003, 20:39
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
ekki schreef:
idd, je moet support verkopen.
1) dat moet helemaal niet
2) het is smerig om voor bijv. security updates/support geld te vragen *kuch ISC kuch*
Oud 08-01-2003, 08:23
Aries
Aries is offline
Hmm ja maar ik probeer m'n programma's zo te maken dant je geen support nodig hebt..

ik ga voor kwaliteit.... de grootste oen moet nog met mijn dingen kunnen werken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:16
ekki
ekki is offline
Citaat:
dystopia schreef:
1) dat moet helemaal niet
2) het is smerig om voor bijv. security updates/support geld te vragen *kuch ISC kuch*
idd, het moet niet. ik zat het later ook na te lezen, maar had geen zin om het te veranderen.

ik bedoel met support dat je voor bijvoorbeeld installeren en instellen geld vraagt. als je iets zelf niet kan en een pc-winkel moet het voor je doen, kost dat ook geld. Als je bijvoorbeeld linux voor iemand wil installeren omdat ie het zelf niet kan, lijkt me niet dat je dat gratis gaat doen. Tenminste niet als het geen kennis is (anders nog wel).
Oud 08-01-2003, 11:59
Aries
Aries is offline
Ik zie jou trouwens nooit meer op MSN ekki ......
miss you ..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef:
miss you ..
*slijm* *slijm* *slijm* *slijm* *slijm*

Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:19
ekki
ekki is offline
Citaat:
Aries schreef:
miss you ..
moet je me weer toevoegen, m'n msn-lijst was leeg. en er staat niemand in de blocklijst, dus dat kan het ook niet zijn.

msn: klaagpaal@hotmail.com
Oud 08-01-2003, 22:00
TIGEK
TIGEK is offline
En aries ik had je gevraagd voor prijzenlijst krijg ik die ook nog. dos@pagina.nl
Oud 10-01-2003, 16:00
Aries
Aries is offline
Tuurlijk .. maar waar had je dat dan gevraagd ?????
ik zal dat ding zo snel mogelijk sturen ...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:55
TIGEK
TIGEK is offline
Op je internet site?. Trouwens ik heb weet dat het illigaal is maar je beveiliging van je demo programma's is. Ik zal hem hier maar niet vertelen maar ik wil het wel. (gewoon op de bovenstaande mail adress aub.)
Oud 10-01-2003, 17:34
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Aries schreef:
... www.il.fontys.nl/~aries Games (open source)

Leuk hoor die screenshots (startrek), vooral omdat ze mij helemaal NIET bekend voorkomen en ik ook helemaal niet vroeger een spel speelde wat er als 2 druppels water op leek....

maargoed zal wel aan mij liggen natuurlijk.....
Oud 13-01-2003, 11:06
Aries
Aries is offline
er op leek..
er is maar een spel dat op mijn spel lijkt ... qua opzet dan maar da's wel heel erg oud en dat was turn based nl spectrek
en dat was inderdaat de basis van dit spel maar zoals ik al zei spectrek werkte turn based en met ascii figuurtjes. dat ding reprogrammeerde de ascii tabel om daar vervolgens de scheepjes mee te tekenen..

maat dat ding deed het op mijn oude 286 niet dus toen heb ik (uit pure frustratie) in basic de hele handel herschreven en graphics en zo toe gevoegd.. en dat ding heb ik dus steeds verder verbeterd en ontwikkeld .. ooit omgeprogrammeerd naar Turbo Pascal 7.0 met behulp van de goede oude PIX library(eerste Realtime versie met echte spritesen met geluid uit de speakers in plaats van uit de pc speaker)
en uiteindelijk (eigenlijk de 6e versie dus) weer helemaal opnieuw opgezet in C++ met mooiere graphics gebruik makend van allegro...

zie hier the history of a startrek game
he he he
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 11:14
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Aries schreef:
er op leek..
er is maar een spel dat op mijn spel lijkt ... qua opzet dan maar da's wel heel erg oud en dat was turn based nl spectrek
en dat was inderdaat de basis van dit spel maar zoals ik al zei spectrek werkte turn based en met ascii figuurtjes. dat ding reprogrammeerde de ascii tabel om daar vervolgens de scheepjes mee te tekenen..

maat dat ding deed het op mijn oude 286 niet dus toen heb ik (uit pure frustratie) in basic de hele handel herschreven en graphics en zo toe gevoegd.. en dat ding heb ik dus steeds verder verbeterd en ontwikkeld .. ooit omgeprogrammeerd naar Turbo Pascal 7.0 met behulp van de goede oude PIX library(eerste Realtime versie met echte spritesen met geluid uit de speakers in plaats van uit de pc speaker)
en uiteindelijk (eigenlijk de 6e versie dus) weer helemaal opnieuw opgezet in C++ met mooiere graphics gebruik makend van allegro...

zie hier the history of a startrek game
he he he
ok dan weet ik dat ff (ik heb het vroeger noojt gespeelt maar ik ken het wel)
Reageren

Regels voor berichten