Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond en vind het nog steeds een klote-werkstuk. Niet dat je er veel voor hoeft te doen, maar het is zo saai en nutteloos.
Ik geloof dat wij nu al genoeg punten hebben voor en voldoende, terwijl we het echte verslag nog niet eens in hebben geleerd. Maar dat komt ook voor een groot deel door onze beoordeler, want die vult zowat bij alles 'goed' in, terwijl ons verslag eigenlijk weinig voorsteld. Andere mensen die het beter hebben gedaan, komen er met minder punten van af. Dus het verslag is ook nog eens oneerlijk nagekeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hahaha, pws: ik heb het gemaakt: was niet goed: verbeterd: was niet goed: nog beter verbeterd: was niet goed: 1 of 2 dag(en) voor het absolute einde (de echte deadline: niet goed geen examen dus) eindelijk met veel moeite voldoende (dit alles kwam o.a. omdat de docent een teringhekel aan me had en ik aan hem dus dat lag niet zo lekker
![]() |
![]() |
|
Het profielwerkstuk vind ik nog best leukn om te doen enzow... een van de minst erge dingen aan de tweede fase, maar ik kan e goed voorstellen dat lui dat irri vinden.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vreselijk. Ik kan er goed gek van worden. Telkens dat gezeur over het wetenschappelijke niveau dat het zou moeten hebben. Ik zit nu nog op de middelbare school. Ik zou gek blij zijn als het af is en dan eindelijk zou zijn goedgekeurd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een drama he.
Ik doe het profielwerkstuk samen met een ander meisje over het maken van een boek. Een roman. Maar nu kunnen we bijvoorbeeld niks vinden hoe het uitgebreid bij de uitgever gaat en wanneer je een uitgever mailt krijg je bericht: wij hebben het erg druk en kunnen daarom deze vraag niet beantwoorden. Bij een uitgever kregen we een verhaaltje van zo;n 7 regels hoe het gaat. Dat is niks, daar hebben we helemaal niks aan maar toch ben je helemaal blij als je zo;n bericht krijgt vergeleken met die anderen. Zucht, we weten dus niet meer hoe we verder moeten... SHIT!!!
|
Ik vond het een makkie. Wij hadden voor het vak CKV2,3 een schilderij genomen van Rene Magritte (Les valeurs personelles) en hebben daar een 3D versie van gemaakt met een persoonlijk tintje. Daarbij zat een verslagje met uitleg en logboek van 5 pagina's. We hebben het object gemaakt in 1 dag, en het verslag was ook niet veel werk.
En hop, een 8.2 oftewel een 'goed' ![]() We hebben eigenlijk de meeste punten gekregen voor het idee zelf, niet zozeer voor het verslag of de uitvoering.
|
Tja... je kunt het eigenlijk in 1 weekend maken. wij moeten er op onze school ong. 40 uur aan werken. Dat doet natuurlijk iedereen!
![]() Ik ben er nu in totaal 2 uur mee bezig geweest en heb al 8 pagina's ofzo... het is niet zo erg vind ik... je kunt er zelfs nog daagjes vrij voor krijgen als je ergens gaat meelopen of kijken ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben er ong. 35 uur mee bezig geweest, leverde me 42 pagina's op daarbij kwam nog een logboek, inhoudsopgave, voorkant etc.. Voorkant viel erg in de smaak
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, ik heb het nu ook vrijwel af...een onderwerp gekozen wat ik leuk vind en graag over lees/ontdek... nog een onderzoekje erbij en klaar! Voila!
![]()
|
![]() |
pff, ik doe samen met mijn ZUSJE
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: