Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 22:21
coecie
coecie is offline
ik vroeg me af, pakken jullie weleens dingen van je omgeving mee als accesoire?

een vriendje van mij die zwaar anti roken is bijvoorbeeld, die jat altijd niet roken bordjes overal vandaan en maakt ze vast aan zijn kleren. Eigenlijk, over het algemeen pakt hij bordjes om die overal op vast te maken (broeken, tassen, truien... nee vooral broeken en tassen).

ikzelf neem altijd mijn vliegtuigriem mee als ik in het vliegtuig gezeten heb, die riemen zijn zoooooooo vet! heb nu een babyriem (zo'n rooie), een gewone 'oldschool' blauwe met LIFT op de sluiting, en ook twee neiuwere modellen, met zo'n drukknop.

Een vriendinnetje van mij die heeft altijd een dummy bij zich (zo'n leeg boekje, waar je dan zelf in kan schrijven of tekenen) en haalt altijd posters en dingen van muren om haar dummy mee te kaften...

ik vroeg me af... doen meer van jullie zulk soort dingen?
- verkeersborden op je kamer hangen als versiering... is er ook een geloof ik... en lichtbakken enzo
Oud 16-01-2003, 23:06
]{ing
]{ing is offline
ik heb een hoop (verkeers)borden

o.a. uit nederland, belgie, duitsland, frankrijk en italie

sommige bordjes zijn te dus die moeten er maar aan geloven
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 00:00
Jules
Jules is offline
Citaat:
coecie schreef:

ikzelf neem altijd mijn vliegtuigriem mee als ik in het vliegtuig gezeten heb, die riemen zijn zoooooooo vet! heb nu een babyriem (zo'n rooie), een gewone 'oldschool' blauwe met LIFT op de sluiting, en ook twee neiuwere modellen, met zo'n drukknop.
En de volgende die er gaat zitten vliegt uit zijn stoel bij het opstijgen ofzo?

m.a.w: hoe maak je ze los? ik ga van de zomer misschien ook met het vliegtuig
Oud 17-01-2003, 00:03
notbonefish
notbonefish is offline
hoe neem je een vliegtuigriem mee?
ik heb weleens zo'n KLM-koptelefoon meegejat, en heb er een adaptortje voor gesoldeerd zodat ik hem gewoon bij m'n discman kon gebruiken. was wel grappig, maar er kwam al snel een draadbreuk in
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 07:24
Verwijderd
Ik jat niet. Ik 'pak' dus geen dingen van m'n omgeving mee als accesoire.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 07:37
strafcorner
strafcorner is offline
heb verkeersborden, specieale verkeersbordeen van de bruiloft van maxima en wimlex heb naamplaatjes van de directeur van mijn middelbare school, ecacuatie plannen en toilet bordjes + zo een rood wit gestreepte wegafzettingsbalk
Oud 17-01-2003, 09:43
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Oud 17-01-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:

een vriendje van mij die zwaar anti roken is bijvoorbeeld, die jat altijd niet roken bordjes overal vandaan en maakt ze vast aan zijn kleren. Eigenlijk, over het algemeen pakt hij bordjes om die overal op vast te maken (broeken, tassen, truien... nee vooral broeken en tassen).

Ik heb 2 x zo'n vliegtuigriem gejat, als je die dingen waarmee ze vast zitten aan de stoel eraf molt en ze aan elkaar stikt heb je inderdaad een vette riem! Die vriend van je....
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 10:27
Caroo
Caroo is offline
Ik heb wel veel bordjes jah.. me hele kamer hangt er mee vol..

En winkelwagenhaken heb ik aan me tas hangen.. Die zijn tot nu toe nog het vetste wat ik heb.. (omdat ik een rose heb en die heeft niemand.. )

Ik heb wel een rood-wit en oranje-wit ketting.. uit Frankrijk...

Maar ik heb nu iets nieuws.. Op de winkelwagentjuhs zit zo'n plaatje hoeveel geld er in het wagentjuh moet.. Das mijn nieuwste verzameling..

En ik wil ook een vliegtuigriem!!!!!!!!!
Oud 17-01-2003, 10:32
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
dat soort dingen meenemen vind ik erg zielig
Oud 17-01-2003, 11:08
Verwijderd
Ik heb hier een groot geel NS diensttijden bord aan de muur hangen..

Heel ontrui gekocht op het station voor 10 gulden maar toch
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:04
damaetas
damaetas is offline
verkeersborden, reclamebordjes en andere bordendingen
posters heb ik gewoon van men werk
alleen maar af en toe.
Oud 17-01-2003, 12:04
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Glow schreef:

stoer
Oud 17-01-2003, 12:26
Verwijderd
bordjes, winkelhaken, gelddingen van karretjes,...
hmm, alles wat enigzins los zit
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Juist, borden enzo zijn gemeente-eigendom, vliegtuigriemen zijn van de luchtvaartmaatschappij (tis nog tot daar aan toe dat je wat jat, maar dat je daarvoor ook nog wat moet slopen...)..

Kheb zelf hier 2 gele kentekenplaten liggen, eentje is van onze eigen auto de andere heb ik gekregen na een VVV-spel (met een kwartje zoveel mogelijk proberen te verzamelen... Wij kwamen terug met een fietstas, twee kentekenplaten, een pak koekjes, een plantje en een potje mosterd... *kuche*).. Maar kheb geen idee wat ik ermee moet
Oud 17-01-2003, 12:52
Esmée
Esmée is offline
Hmm dan moet je bij m'n ex zijn die heeft z'n kamer vol met nummerborden, verkeersborden, masten, weet ik wat allemaal Zie er de lol niet zo van in eigenlijk...
Oud 17-01-2003, 15:00
June bug
June bug is offline
Ik vind t ook vrij triest om die zooi zomaar ergens vanaf te jatten... Ach ja, je voelt jezelf meteen natuurlijk een stuk "alto-er"
Oud 17-01-2003, 15:01
Verwijderd
Ik heb alleen wat posters van muziekbands die ik van de muur heb gerukt ergens bij een concertzaal of gewoon in de stad.

Ik hoef geen verkeersborden oid.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:13
Chelsea
Chelsea is offline
me vader jat altijd verkeersborden, en die krijg ik.
Oud 17-01-2003, 15:17
~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:17
~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
Kansloos.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:23
feline
feline is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
En zo hoort het.... goede voorbeeld geven.

Trouwens, hoe jat je een vliegtuigriem mee dan? Ga je in het vliegtuig de boel een beetje slopen ofzo?
Oud 17-01-2003, 17:11
coecie
coecie is offline
Citaat:
Sooz schreef:
En de volgende die er gaat zitten vliegt uit zijn stoel bij het opstijgen ofzo?

m.a.w: hoe maak je ze los? ik ga van de zomer misschien ook met het vliegtuig
d'r zit een soort kliksysteem in je vleigtuigriem. bij oude toestellen zit dat slim achter de stoel, maar bij nieuwe vliegtuigen zitten ze gewoon aan de zijkant. Als je in het vliegtuig zit, moet je het gewoon meteen goed bestuderen en even oefenen. als je eenmaal begrijpt hoe het werkt lukt het.

het is zeg maar een haakje dat aan een staafje vast zit. met een veer en een sluitinkje blijft de haak op zijn plek, maar zodra je de sluiting met de veer indrukt, kun je door een bepaalde beweging zo het kliksysteem eraf schuiven. (niet duidelijk? dan teken ik het eens)

die stoelen checken ze elke keer bij het opstijgen (mijn buurvrouw is stewardess, vroeg aan haar hoe het werkte, zo'n controle) dus je moet niet bang zijn dat er mensen zitten zonder riem ineens... ja... behalve als we ze allemaal gaan meejatten...

ik zie een MODE trend
Oud 17-01-2003, 17:14
coecie
coecie is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Juist, borden enzo zijn gemeente-eigendom, vliegtuigriemen zijn van de luchtvaartmaatschappij (tis nog tot daar aan toe dat je wat jat, maar dat je daarvoor ook nog wat moet slopen...)..
je hoeft niet et slopen, het blijft allemaal netjes heel. de vleigtuigmaatschappijen houden er rekening mee en doen nieuwe riemen op de plekken waar ze weg zijn ik blij... zij tevreden?
Oud 17-01-2003, 17:29
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
coecie schreef:
de vleigtuigmaatschappijen houden er rekening mee en doen nieuwe riemen op de plekken waar ze weg zijn
Hier heb ik gewoon géén antwoord op....

Ik hoop van harte dat je een roloog vergeten bent...
Oud 17-01-2003, 17:35
coecie
coecie is offline
ik heb het gevraagd aan mijn buurvrouw, en ze zegt, het komt gewoon veel voor, we hebben altijd een hele hoop extra riemen aan boord. moet je eens vragen om een extra riem als je het vliegtuig ingaat, dan wordt je aangekeken door zo'n stewardess, achterdochtig, hebt u die denkt u nodig? een riem is veilig genoeg
hihi
Oud 17-01-2003, 17:39
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
coecie schreef:
ik heb het gevraagd aan mijn buurvrouw, en ze zegt, het komt gewoon veel voor, we hebben altijd een hele hoop extra riemen aan boord. moet je eens vragen om een extra riem als je het vliegtuig ingaat, dan wordt je aangekeken door zo'n stewardess, achterdochtig, hebt u die denkt u nodig? een riem is veilig genoeg
hihi
*gaat op d'r handen zitten*
Oud 17-01-2003, 17:51
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Glow schreef:

damnit die zij cool, wou ik ook kopen, op Utrecht station, maar ging niet richting huis, en op de terugweg waren ze dicht
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:51
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Oud 17-01-2003, 18:01
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
En winkelwagenhaken heb ik aan me tas hangen.. Die zijn tot nu toe nog het vetste wat ik heb.. (omdat ik een rose heb en die heeft niemand.. )
bla, dan is mijn collectie niet compleet, ik heb een rode, oranje, gele, licht groene, donker groene, en blauwe of heb je hem gespoten?
bordjes zijn altijd wel leuk. Heb ook een keer van een paar bouwfakkers een oud stoplicht meegekregen, en lichten in gemaakt, best grappig. Ohja, en een zo een groot DIXIE sticker van die pleepotten voor op mn versterker
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:04
shanli
shanli is offline
doe ik niet aan mee
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Ik vind t ook vrij triest om die zooi zomaar ergens vanaf te jatten... Ach ja, je voelt jezelf meteen natuurlijk een stuk "alto-er"
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:26
qghp
qghp is offline
Citaat:
coecie schreef:

ikzelf neem altijd mijn vliegtuigriem mee als ik in het vliegtuig gezeten heb, die riemen zijn zoooooooo vet!

DAAR KAN JE GROF GELD AAN VERDIENEN!

Ik was vanmiddag in een winkeltje en daar verkochten ze die dingen dus ook 2ehands voor!!50!! euro!

gewoon alle stoelen bij langs gaan en je bent een rich man!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:33
a new noise
a new noise is offline
geen behoefte aan
Oud 17-01-2003, 18:42
]{ing
]{ing is offline
afgelopen zomer wilde ik een bordje dat aan het hek zat van een militair oefenterrein meenemen, geel met een groot doodshoofd erop maar hij zat te goed vast..

in tsjechie ben ik ook een aantal koele tegengekomen maar ik heb ze laten hangen..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
shanli schreef:
doe ik niet aan mee
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:09
Verwijderd
Ik heb een nummerbord, ooit in de struiken bij mijn oude basisschool-parkeerplaats gevonden. Heb geen idee wat ik er mee aanmoet, het ding staat nu achter m'n tv. En ik heb een anti-rook bordje op m'n kamer hangen, gekregen van de concierge van school omdat ik een keer vrijwillig had meegeholpen met het afdrukken van een lading informatieboekjes. Wat hij niet wist is dat na die informatieboekjes de schoolkrant gedrukt werd, en dat ik in de redactie zit, EN dat je vrijkrijgt van school als je meehelpt met afdrukken van iets, dus dat het eigenlijk helemaal niet geheel zonder eigen belang was. Maar daar gaat het even niet om.

Voor de rest:

Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
dat soort dingen meenemen vind ik erg zielig.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:16
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
op pinkpop had ik zo'n heras-plaatje van een hek gesloopt en omgebogen tot ie om mn nek kon.. heeft ook nog een tijdje aan mn broek gehangen.

bij ons op school is het schijnbaar hip om toetsen van een computer-toetsenbord te jatten, en computermuisballetjes.. maar ik heb geen informatica, dusjah..

mijn broer had ook een keer een stop uit een wasbak gehaald bij natuurkunde. die had ie eerst aan zn tas, maar hij wilde niet gepakt worden, dus gaf ie em aan mij (ik zat destijds nog op een andere school).

ik heb een keer tijdens studieles (in een tekenlokaal, bij gebrek aan gewone lokalen ) een roze stift gejat om een paar keer mn tag in de wc's op school te zetten..

euhm.. tja?

ik heb geen vaste obsessies met dingen die ik perse mee wil nemen eigenlijk.. sommige dingen vind ik ook behoorlijk lullig om te jatten.. maarjah. dat is misschien wel een beetje hypocriet, want jatten blijft jatten natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
en posters.. maarjah.. gewoon van die posters waarvan er honderden door heel de stad tegen muren enz. geplakt zitten..
bijv. als er een drum'nbass-feestje is hangen er meestal posters, en die trek ik dan wel 'ns van de muur
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 22:46
Chelsea
Chelsea is offline
waarom vinden jullie dingen jatten zielig?
Oud 18-01-2003, 02:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
*zucht* het is niet zielig maar asociaal

maar ik geef niet zoveel om het feit dat het ook asociaal is om bordjes te jatten..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 09:20
Mysterons
Mysterons is offline
ehm. ik heb een schoolbordje "berging". wij waren in de kelder met toneel, op een zaterdag (niemand op school dus) en er stonden twee oude deuren, en op 1 zat dat bordje nog. dus die heb ik er afgeschroeft, en nu op mn kamerdeur hangen.

verder niks. ik vind rare bordjes wel leuk.. maar hele verkeersborden, stoplichten, winkelhaken (das hip trouwens), en al die andere megadingen niet.
Oud 18-01-2003, 09:23
qghp
qghp is offline
Citaat:
MoonDance schreef:

, winkelhaken (das hip trouwens),

*hip is*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:18
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
stoplichten,
wow! je brengt me op een mooi idee, dat ga ik meteen aan me vader zeggen, mischien vind hij ooit een omgevallen stoplicht in een gehucht
Oud 18-01-2003, 10:37
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Oud 18-01-2003, 11:33
Roxy
Roxy is offline
nah neej ik zou het waarschijnlijk nie eens durven , hoogstens wat kleine postertjes bij de melkweg... ow jah en een keer op een muziekmeet hebben we een groot karton gevonden van de marlboro flashback to nirvana, die heeft iemand anders toen achter zown plastic ding gehaald maar vond het toch te veel sjouwen de hele dag nog, toen heb ik um wel meegenomen..
Oud 18-01-2003, 12:14
Rrr.
Rrr. is offline
Ik heb een verkeersbord.. gekregen met mijn verjaardag verder neem ik volgens mij nooit iets mee? *braaf*
Oud 18-01-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Chelsea schreef:
Kijken hoe jij piept als iemand een verkeersbord meejat en jij vervolgens uren verkeerd rond rijdt in een onbekende stad. Of als je aangereden wordt door 'n op volle snelheid door de bocht slingerende vrachtwagen, alleen omdat iemand het nodig vond om het stopbord mee te nemen. Of als je hoort dat de vliegprijzen hoger worden, omdat vliegmaatschappijen zich kapotbetalen aan vliegtuigriemen, en je dus niet meer met je vrienden op die vakantie naar land X kunt. Moet ik doorgaan?

Het is gewoon asociaal.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:31
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
wow! je brengt me op een mooi idee, dat ga ik meteen aan me vader zeggen, mischien vind hij ooit een omgevallen stoplicht in een gehucht

belachelijk
Reageren

Regels voor berichten