Advertentie | |
|
![]() |
|
heb verkeersborden, specieale verkeersbordeen van de bruiloft van maxima en wimlex heb naamplaatjes van de directeur van mijn middelbare school, ecacuatie plannen en toilet bordjes + zo een rood wit gestreepte wegafzettingsbalk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb wel veel bordjes jah.. me hele kamer hangt er mee vol..
En winkelwagenhaken heb ik aan me tas hangen.. ![]() ![]() Ik heb wel een rood-wit en oranje-wit ketting.. uit Frankrijk... Maar ik heb nu iets nieuws.. Op de winkelwagentjuhs zit zo'n plaatje hoeveel geld er in het wagentjuh moet.. Das mijn nieuwste verzameling.. ![]() En ik wil ook een vliegtuigriem!!!!!!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
Kheb zelf hier 2 gele kentekenplaten liggen, eentje is van onze eigen auto de andere heb ik gekregen na een VVV-spel (met een kwartje zoveel mogelijk proberen te verzamelen... Wij kwamen terug met een fietstas, twee kentekenplaten, een pak koekjes, een plantje en een potje mosterd... *kuche*).. Maar kheb geen idee wat ik ermee moet ![]()
||
Citaat:
het is zeg maar een haakje dat aan een staafje vast zit. met een veer en een sluitinkje blijft de haak op zijn plek, maar zodra je de sluiting met de veer indrukt, kun je door een bepaalde beweging zo het kliksysteem eraf schuiven. (niet duidelijk? dan teken ik het eens) die stoelen checken ze elke keer bij het opstijgen (mijn buurvrouw is stewardess, vroeg aan haar hoe het werkte, zo'n controle) dus je moet niet bang zijn dat er mensen zitten zonder riem ineens... ja... behalve als we ze allemaal gaan meejatten... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik hoop van harte dat je een roloog vergeten bent...
|
![]() |
|
ik heb het gevraagd aan mijn buurvrouw, en ze zegt, het komt gewoon veel voor, we hebben altijd een hele hoop extra riemen aan boord. moet je eens vragen om een extra riem als je het vliegtuig ingaat, dan wordt je aangekeken door zo'n stewardess, achterdochtig, hebt u die denkt u nodig? een riem is veilig genoeg
hihi ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() bordjes zijn altijd wel leuk. Heb ook een keer van een paar bouwfakkers een oud stoplicht meegekregen, en lichten in gemaakt, best grappig. Ohja, en een zo een groot DIXIE sticker van die pleepotten voor op mn versterker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
DAAR KAN JE GROF GELD AAN VERDIENEN! Ik was vanmiddag in een winkeltje en daar verkochten ze die dingen dus ook 2ehands voor!!50!! euro! gewoon alle stoelen bij langs gaan en je bent een rich man! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb een nummerbord, ooit in de struiken bij mijn oude basisschool-parkeerplaats gevonden. Heb geen idee wat ik er mee aanmoet, het ding staat nu achter m'n tv. En ik heb een anti-rook bordje op m'n kamer hangen, gekregen van de concierge van school omdat ik een keer vrijwillig had meegeholpen met het afdrukken van een lading informatieboekjes. Wat hij niet wist is dat na die informatieboekjes de schoolkrant gedrukt werd, en dat ik in de redactie zit, EN dat je vrijkrijgt van school als je meehelpt met afdrukken van iets, dus dat het eigenlijk helemaal niet geheel zonder eigen belang was. Maar daar gaat het even niet om.
![]() Voor de rest: Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
op pinkpop had ik zo'n heras-plaatje van een hek gesloopt en omgebogen tot ie om mn nek kon.. heeft ook nog een tijdje aan mn broek gehangen.
bij ons op school is het schijnbaar hip om toetsen van een computer-toetsenbord te jatten, en computermuisballetjes.. maar ik heb geen informatica, dusjah.. mijn broer had ook een keer een stop uit een wasbak gehaald bij natuurkunde. die had ie eerst aan zn tas, maar hij wilde niet gepakt worden, dus gaf ie em aan mij (ik zat destijds nog op een andere school). ik heb een keer tijdens studieles (in een tekenlokaal, bij gebrek aan gewone lokalen ![]() euhm.. tja? ik heb geen vaste obsessies met dingen die ik perse mee wil nemen eigenlijk.. sommige dingen vind ik ook behoorlijk lullig om te jatten.. maarjah. dat is misschien wel een beetje hypocriet, want jatten blijft jatten natuurlijk... |
![]() |
|
![]() |
ehm. ik heb een schoolbordje "berging". wij waren in de kelder met toneel, op een zaterdag (niemand op school dus) en er stonden twee oude deuren, en op 1 zat dat bordje nog. dus die heb ik er afgeschroeft, en nu op mn kamerdeur hangen.
verder niks. ik vind rare bordjes wel leuk.. maar hele verkeersborden, stoplichten, winkelhaken (das hip trouwens), en al die andere megadingen niet.
|
nah neej ik zou het waarschijnlijk nie eens durven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon asociaal. |
![]() |
|
|
![]() |