Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik heb wel regelmatig meegemaakt dat ze de kettingen aan mn broek en mn nek in beslag namen voor die avond, omdat ze bang waren dat ik er iemand mee zou slaan ofzo
![]() ![]() vanwege kleding of schoenen ben ik nog nooit geweigerd....dat is op zich misschien wel opvallend, omdat ik altijd sneakers aan heb, en dat schijnt niet toegestaan te zijn in veel discotheken(misshien zien ze mn schoenen niet doordat mn broek er overheen hangt....) ps. ik werd zelfs in het vaticaan geweigerd omdat ik te veel en te grote kettingen bij me had, toen ik daar 3 weken geleden was. Dus die moest ik toen inleveren en toen begonnen klasgenoten mij meteen uit te lachen foto's te maken, zo van: kijk hem eens zonder kettingen.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel eens geweigerd. Laatst was ik met klasgenoten (die alleen engels kunnen) aan het stappen... ze deden gewoon normaal, hadden 'nette' kleding aan... ik liep achteraan en ik hoorde een van die uitsmijters iets zeggen over 'klote buitenlanders.. blabla tuig enzo' die gast heb ik wel ff flink afgezeken op mijn eigen arrogante manier (doe ik normaal niet hoor.. maar ik was nogal chagerijnig) ... toen zijn we met z'n allen naar een leuk gezellig kroegje gegaan
![]() |
![]() |
|
1 xtje vanwege sportschoenen aan, voor de planet Bobs. Dat vinnik ook wel terecht. want een zaak stelt dat gewoon vast als kledingsvoorschriften, en daar dien jeje gewoon aan te houden. Een tent vind het echt niet erg als er enkele mensen met sportschoenen uit stampvolle tenten worden geweerd.
||
Citaat:
Heb je een pasje? - Nee Dan mag je er niet in -Hoe kom ik aan een pasje dan? Die kan je binnen krijgen. ![]()
|
Ik werk zelf bij discotheek (in de zomer) in lloret
daar weigeren we niemand!! alleen als je met een stel maloten die straal bezopen komt. Maar ja ik ben nog nooit geweigerd nergens. hollywood kom ik altijd en in De Ski Hut
|
ik ga al zo'n 3 jaar uit, ben 1 keer geweigerd in de disotheek waar ik elke week kom, ze moesten net die zaterdag op last van de politie iedereen controleren, mja zeggen dat je ff boven kebab gaat halen, en je jas op laten hangen heeft veel geholpen
|
Verwijderd
|
ik ben bij club more geweigerd, omdat ik te jong was. Echt belachelijk, vriendinnen van mij komen wel binnen. Maar ja ik was er pas om 2 uur en toen was die club denk ik al vol. Ik riep nog dat ik auditie voor gtst had gedaan en dat ik als model stond ingeschreven bij harry klooster. Maar daar was die snol niet van onder de indruk. Echt belachelijk
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nog nooit.. HAHA!
![]() Een vriendin en ik en 2 jongens die we die avond in onze jah.. stamkroeg zeg maar hadden leren kennen, gingen bij zo'n club met bouncers en heel de shit naar binnen, en we mochten gewoon naar binnen, hoewel ik 13 ben en mn vriendin 14 (stond op t bordje : geen toegang onder de 18 jaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat me trouwens wel opvalt is dat ze tegenwoordig overal naar legitimatie vragen..
Heel leuk dus als je je id altijd mee hebt totdat de avond valt dat ze er iedere week naar gaan vragen en je hem op dat moment niet mee hebt, en door de vrieskou weer 5 km naar huis mag om 'm op te halen ![]()
||
Citaat:
Ouwe, vieze geile mannetjes vallen op aardige, leuke meisjes…. Niet alle uitsmijters zijn natuurlijk zo, maar ik kan me altijd een beetje ergeren aan uitsmijters die alleen maar een beetje de hele avond naar meisjes staan te kijken, beetje staan te fouilleren, beetje seksistische opmerkingen staan te maken en vriendjes in diezelfde kroeg hebben rondlopen die ze voorrang geven. |
![]() |
||
Citaat:
Heeel.lief.lachen.helpt.dan.meestal.wel...tenminste.ligt.eraan.wat.voo r.club/cafe.het.is.
|
Ik lieg, ik ben wel een keer geweigerd. dat was in Boston. Toen ging ik naar Avalon, de grootste club van Boston. Ik had een tas bij me met wat spullen, want we waren met de trein gekomen (fucking 2,5 uur vanuit Portland). Staan we daar in de rij, zegt die bouncer tegen me: You can enter, but the bag can't....Moesten we dus helemaal terug van Lansdowne St. naar South Station (half uur lopen) om die tas in een locker te pleuren. En weer een half uur terug
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Functioneringsgesprek weigeren? Katlusion | 22 | 02-07-2014 11:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
Films, TV & Radio |
toegang weigeren in de bios G.T.C. | 42 | 27-03-2003 09:11 | |
Steekpartij Valkenswaard. 7 zwaar gewonden 1337 | 112 | 17-02-2003 20:13 |