Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 13:57
sunflouwer
sunflouwer is offline
ben je wel eens geweigerd?
zoja, waarom dan

ikzelf wel, dat komt omdat hier in leeuwarden alle discothken voor 18 of 21 jaar en ouder zijn, en omdat ik toen nog maar een meisje van 14 ofzo was...
Oud 10-10-2002, 14:48
skyscraper
skyscraper is offline
1 keer, toen was het heel druk, en ik liep op krukken, en ze hadden mij ervan verdacht dat ik de hand van de uitsmijter had gebroken de vorige keer.
Oud 10-10-2002, 16:46
angel_girl
angel_girl is offline
jaah.. een keer toen gong ik naar bubbels..
Ik was er nog nooit geweest dus ik dacht dat je 16 moest zijn dus zegt die uitsmijter.. " hoe oud ben je? " dus ik zeg 16 moest je 21 zijn!
Oud 10-10-2002, 16:52
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
tijdje terug een keer omdat k sportschoenen aan had, was al zo bezopen dat ik er totaal niet aan gedacht had
vriend van me een keer omdat ie "te bezopen" zou zijn
ben wel eens toegelaten na een bezoekje naar buiten met de toevoeging: geen drank, geen drugs, je wordt in de gaten gehouden boven!
Oud 10-10-2002, 22:38
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ach dat van sportschoenen weet je gewoon bij bepaalde tenten, je hebt je er maar bij neer te leggen... kleine moeite om andere schoenen aan te doen toch? maar in principe vind ik t ook zware onzin !! ken trouwens ook wel een tent waar je je ketting binnenboord moet doen hoor anders word je daar even vriendelijk door de uitsmijters op gewezen
Oud 10-10-2002, 23:40
Verwijderd
Ja, ben wel eens geweigerd omdat ik sportschoenen aanhad. Het was zo'n tent waar stond 'gepaste kleding vereist'. Ik had dus een (in mijn ogen nette) rugbytrui aan, een witte Ralph Lauren pantalon en sneakers en kwam NIET binnen. Paupers.
Oud 11-10-2002, 10:36
Esmée
Esmée is offline
Ja ik ben wel eens geweigerd... omdat je bij ons voor veel dingen waar ik altijd heenga 21 moet zijn, soms als het heel druk is vragen ze dan ineens om legitimatie terwijl ze me allang van gezicht kennen aangezien ik er al tijden elke week kom
Maar komt niet vaak voor gelukkig.
Oud 11-10-2002, 17:11
RuffThugg
RuffThugg is offline
Nee, eigenlijk niet, gelukkig, ligt er natuurlijk aan met wie je gaat enzo en hoe je er zelf uitziet.
Oud 11-10-2002, 17:18
Orion16
Orion16 is offline
Nee, nog nooit. Wel werd er een keer naar mijn leeftijd gevraagd door één van de uitsmijters. Ik ben 17 en je moet 18 zijn om daar naar binnen te komen, maar ze maakten er geen probleem van
Oud 11-10-2002, 18:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm ja, ik ben heel vaak geweigerd toen ik nog geen 16 was... dat heb je als mensen je 3 jaar jonger schatten dan je eigenlijk bent Nu word ik nog steeds altijd om mn ID-kaart gevraagd en als ik die vergeet, (was 2 maanden geleden nog op vakantie) kom ik er gewoon niet in, ook al ben ik 17. Tsja, ik heb me er maar bij neer te leggen...
Oud 11-10-2002, 19:59
the 6th gate
the 6th gate is offline
hehe n vriend van me is ook s geweigerd vanwege zn schoenen. Toen hebben we n wisseltruc uitgevoerd: Ik pakte de schoenen van n gast die wel binnenkwam, nam ze ongezien mee naar buiten. Daar schoenen gewisseld. Ik weer met verkeerde schoenen naar binnen, weer omwisselen en klaar

K ben zelf 1 keer geweigerd omdat ze op id controleren. Moest 18 zijn maar ben t nog niet dus ja, dan houd t op
Oud 12-10-2002, 11:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ben nog nooit ergens geweigerd. Ben altijd vrij lang geweest en zie er wat ouder uit.
Oud 12-10-2002, 13:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ach dat van sportschoenen weet je gewoon bij bepaalde tenten, je hebt je er maar bij neer te leggen... kleine moeite om andere schoenen aan te doen toch? maar in principe vind ik t ook zware onzin !! ken trouwens ook wel een tent waar je je ketting binnenboord moet doen hoor anders word je daar even vriendelijk door de uitsmijters op gewezen
Verschil is alleen wel altijd dat het vaste publiek wel een ketting buiten boord mag houden en ook sportschoenen mag dragen.
Nu draag ik allang geen sportschoenen meer en draag ik ook geen kettinkjes het kan me toch lichtelijk irriteren.
Zoals het algehele deurbeleid me vaak wel weet te irriteren.
In Apeldoorn weten ze een hele mooie selectie te maken.
‘Je gaat wel eens met die en die om, dus laten we je bij voorbaat maar weigeren.’
Wanneer je geweigerd wordt zonder echte reden, weet je ook meteen met wat voor een tent je te maken hebt en dan loop ik liever 20 meter verder naar het volgende café.
Toch is het allemaal heel raar.
Geweigerd worden omdat je te dronken bent, terwijl je niet drinkt.
Geweigerd worden omdat je niet uit de Randstad komt.
Geweigerd worden omdat je vader geen dokter is.
Natuurlijk allemaal heel erg inconsequent, maar meestal kan ik er wel om lachen.
Gewoon verder zoeken naar een volgende kroeg, het kan overal wel gezellig zijn.
En daar waar ze je niet willen hebben is het bij voorbaat al niet gezellig.
Oud 17-10-2002, 18:05
mek
mek is offline
K ben echt om allerlei redenen al geweigerd.....
-Sportschoenen
-Los (lang) haar hebben (gewoon bij 4 op 1 avond)
-Geen vaste klant (terweil k er bijna iedere week kwam)
-Niet het "juiste" publiek zijn
-etc
Oud 17-10-2002, 21:35
rodina
rodina is offline
Dit is hier alleen voor vaste klanten.

1 keer gehad, echt belachelijk, hoe wordt je klant als je überhaupt niet eens binnenkomt?
Oud 21-10-2002, 13:09
heldin
heldin is offline
nee, ben nog nooit geweigerd. maar ik ga ook nooit naar dingen waar je 21 voor moet zijn of zo. er wordt ook bijna nooit gecontroleerd, even lief lachen en je mag naar binnen tsja, dat heb je in een kleine stad
Oud 21-10-2002, 17:27
AGH
AGH is offline
Citaat:
mijsje schreef:
nee, ben nog nooit geweigerd. maar ik ga ook nooit naar dingen waar je 21 voor moet zijn of zo. er wordt ook bijna nooit gecontroleerd, even lief lachen en je mag naar binnen tsja, dat heb je in een kleine stad
Of als alle uitsmijters ouwe vieze geile mannetjes zijn.....
Oud 21-10-2002, 18:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
rodina schreef:

1 keer gehad, echt belachelijk, hoe wordt je klant als je überhaupt niet eens binnenkomt?
Daar heb Theo Maassen nog een hele mooie sketch over gemaakt
Oud 21-10-2002, 22:21
Lateralus
Lateralus is offline
ik heb wel regelmatig meegemaakt dat ze de kettingen aan mn broek en mn nek in beslag namen voor die avond, omdat ze bang waren dat ik er iemand mee zou slaan ofzo Dit gebeurt altijd bij schoolfeesten in van die grote discotheken, en dat is zwaar irritant vind ik.....maar anderszijds is het wel begrijpelijk. maargoed, cafe's e.d. waar ik normaal gesproken kom word ik wel zonder gezeik toegelaten

vanwege kleding of schoenen ben ik nog nooit geweigerd....dat is op zich misschien wel opvallend, omdat ik altijd sneakers aan heb, en dat schijnt niet toegestaan te zijn in veel discotheken(misshien zien ze mn schoenen niet doordat mn broek er overheen hangt....)

ps. ik werd zelfs in het vaticaan geweigerd omdat ik te veel en te grote kettingen bij me had, toen ik daar 3 weken geleden was. Dus die moest ik toen inleveren
en toen begonnen klasgenoten mij meteen uit te lachen foto's te maken, zo van: kijk hem eens zonder kettingen....
Oud 22-10-2002, 00:58
Verwijderd
Ik ben wel eens geweigerd. Laatst was ik met klasgenoten (die alleen engels kunnen) aan het stappen... ze deden gewoon normaal, hadden 'nette' kleding aan... ik liep achteraan en ik hoorde een van die uitsmijters iets zeggen over 'klote buitenlanders.. blabla tuig enzo' die gast heb ik wel ff flink afgezeken op mijn eigen arrogante manier (doe ik normaal niet hoor.. maar ik was nogal chagerijnig) ... toen zijn we met z'n allen naar een leuk gezellig kroegje gegaan
Oud 22-10-2002, 00:59
Verwijderd
hmm vroeger wel geweigerd vanwege leeftijd. Dan schaam je jezelf echt dood....
Oud 22-10-2002, 07:35
Boogie
Boogie is offline
Ja, omdat het te druk was
Oud 22-10-2002, 16:42
heldin
heldin is offline
Citaat:
AGH schreef:
Of als alle uitsmijters ouwe vieze geile mannetjes zijn.....
nee hoor, maar als je er aardig uitziet kom je eerder binnen dan wanneer je een heel agressieve kop hebt
Oud 22-10-2002, 17:27
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
1 xtje vanwege sportschoenen aan, voor de planet Bobs. Dat vinnik ook wel terecht. want een zaak stelt dat gewoon vast als kledingsvoorschriften, en daar dien jeje gewoon aan te houden. Een tent vind het echt niet erg als er enkele mensen met sportschoenen uit stampvolle tenten worden geweerd.
Oud 22-10-2002, 17:45
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
1x omdat ik adidasje droeg.
Was in het Americam Dream cafe in Rotterdam

Voor de rest nog nooit.
Advertentie
Oud 22-10-2002, 22:08
razkal
razkal is offline
Citaat:
rodina schreef:

Of een variant:
Heb je een pasje?
- Nee
Dan mag je er niet in
-Hoe kom ik aan een pasje dan?
Die kan je binnen krijgen.
Oud 23-10-2002, 16:46
Quiana
Quiana is offline
Uhm ja, 1x omdat ik geen 16 ben..
Nou ja.. nog een halfjaartje
Oud 23-10-2002, 19:15
tijgje
tijgje is offline
Ik werk zelf bij discotheek (in de zomer) in lloret
daar weigeren we niemand!! alleen als je met een stel maloten die straal bezopen komt.
Maar ja ik ben nog nooit geweigerd nergens.
hollywood kom ik altijd en in De Ski Hut
Oud 27-10-2002, 03:57
wabbit
wabbit is offline
ik ga al zo'n 3 jaar uit, ben 1 keer geweigerd in de disotheek waar ik elke week kom, ze moesten net die zaterdag op last van de politie iedereen controleren, mja zeggen dat je ff boven kebab gaat halen, en je jas op laten hangen heeft veel geholpen
Oud 28-10-2002, 15:07
Verwijderd
ik ben bij club more geweigerd, omdat ik te jong was. Echt belachelijk, vriendinnen van mij komen wel binnen. Maar ja ik was er pas om 2 uur en toen was die club denk ik al vol. Ik riep nog dat ik auditie voor gtst had gedaan en dat ik als model stond ingeschreven bij harry klooster. Maar daar was die snol niet van onder de indruk. Echt belachelijk Maar ik kan er echt niet tegen, als mensen die het deurbeleid bepalen er zelf niet uit zien
Oud 28-10-2002, 16:27
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
razkal schreef:
Of een variant:
Heb je een pasje?
- Nee
Dan mag je er niet in
-Hoe kom ik aan een pasje dan?
Die kan je binnen krijgen.
Theo Maassen
Oud 28-10-2002, 19:35
Amidala
Amidala is offline
Ben nog nooit geweigerd.
Ben trouwens ook nog nooit naar m;n leeftijd of ID gevraagd.
Wat dat betreft zijn ze hier behoorlijk soepel.
En je wordt hier ook niet geweigerd vanwege een verkeerde broek of foute schoenen...
Oud 29-10-2002, 15:58
razkal
razkal is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Theo Maassen
Is dat zo? Wist ik niet eens.
Oud 30-10-2002, 21:19
ABrules
ABrules is offline
Ik kom zo vaak ergens niet binnen, omdat die tenten voor 18 zijn of 21 hier in Eindhoven heb je Stratumseind en kom je NERGENS binnen als je sportschoenen aanhebt, je mag ook geen ketting over je kleding dragen... maffe mensen hier, maar ja iedereen houd zich eraan
Oud 01-11-2002, 15:13
Rrr.
Rrr. is offline
ik had geen legitimatie... en als ik die wel had zou ik nog niet binnen worden gelaten
Oud 02-11-2002, 18:22
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik ben bij club more geweigerd, omdat ik te jong was. Echt belachelijk, vriendinnen van mij komen wel binnen. Maar ja ik was er pas om 2 uur en toen was die club denk ik al vol. Ik riep nog dat ik auditie voor gtst had gedaan en dat ik als model stond ingeschreven bij harry klooster. Maar daar was die snol niet van onder de indruk. Echt belachelijk Maar ik kan er echt niet tegen, als mensen die het deurbeleid bepalen er zelf niet uit zien
Ja dat is met Evelyn in de Now & Wow ook. Gelukkig ben ik nog nooit door haar geweigerd, omdat ze me wel mag geloof ik. Meestal maakt ze wel ff een praatje van: "zo, gezellig dat je er weer bent" Maar ik heb haar ook wel eens tekeer horen gaan tegen mensen die in haar ogen foute kleding aanhadden, en dat vind ik dan ook wel een beeeeetje overdreven. En zo knap is ze zelf nou ook weer niet.
Oud 03-11-2002, 00:22
Denise84
Denise84 is offline
nee nog nooit
Oud 03-11-2002, 03:53
Bruggigol
Bruggigol is offline
Ik ook niet meer en als ze me jonger schatten laat ik me legitimatiebewijs zien en hopla ik ben binnen
Oud 03-11-2002, 10:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nog nooit.. HAHA!

Een vriendin en ik en 2 jongens die we die avond in onze jah.. stamkroeg zeg maar hadden leren kennen, gingen bij zo'n club met bouncers en heel de shit naar binnen, en we mochten gewoon naar binnen, hoewel ik 13 ben en mn vriendin 14 (stond op t bordje : geen toegang onder de 18 jaar ) Maarjah.. misschien maakte het iets uit dat we met iemand van 19 en iemand van 20 waren
Oud 07-11-2002, 08:27
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik ben een keer geweigerd bij een kleine discotheek in Amsterdam, omdat ik een spijkerbroek aan had! Verwachten ze dat ik in gala-kleding uitga ofzo??
Oud 07-11-2002, 08:45
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Alex schreef:
hmm vroeger wel geweigerd vanwege leeftijd. Dan schaam je jezelf echt dood....
Oud 08-11-2002, 18:20
Verwijderd
mjah weles vanwege men schoenen (adidasjes) en ook weles leeftijd geloof ik...
Oud 09-11-2002, 12:22
Studentje
Studentje is offline
Alleen op extreem drukke avonden en dan op grond van de veiligheidsreglementen.
Oud 10-11-2002, 13:26
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Ja dat is met Evelyn in de Now & Wow ook. Gelukkig ben ik nog nooit door haar geweigerd, omdat ze me wel mag geloof ik. Meestal maakt ze wel ff een praatje van: "zo, gezellig dat je er weer bent" Maar ik heb haar ook wel eens tekeer horen gaan tegen mensen die in haar ogen foute kleding aanhadden, en dat vind ik dan ook wel een beeeeetje overdreven. En zo knap is ze zelf nou ook weer niet.
Maar wat is dan die foute kleding?
Oud 11-11-2002, 06:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Waarom moeten mensen aan de deur nou zelf knap zijn?
Oud 11-11-2002, 09:12
rodina
rodina is offline
Wat me trouwens wel opvalt is dat ze tegenwoordig overal naar legitimatie vragen..

Heel leuk dus als je je id altijd mee hebt totdat de avond valt dat ze er iedere week naar gaan vragen en je hem op dat moment niet mee hebt, en door de vrieskou weer 5 km naar huis mag om 'm op te halen
Oud 11-11-2002, 18:52
AGH
AGH is offline
Citaat:
mijsje schreef:
nee hoor, maar als je er aardig uitziet kom je eerder binnen dan wanneer je een heel agressieve kop hebt
Klopt!
Ouwe, vieze geile mannetjes vallen op aardige, leuke meisjes….

Niet alle uitsmijters zijn natuurlijk zo, maar ik kan me altijd een beetje ergeren aan uitsmijters die alleen maar een beetje de hele avond naar meisjes staan te kijken, beetje staan te fouilleren, beetje seksistische opmerkingen staan te maken en vriendjes in diezelfde kroeg hebben rondlopen die ze voorrang geven.
Oud 11-11-2002, 20:26
Roos
Roos is offline
Citaat:
rodina schreef:
Heel leuk dus als je je id altijd mee hebt totdat de avond valt dat ze er iedere week naar gaan vragen en je hem op dat moment niet mee hebt, en door de vrieskou weer 5 km naar huis mag om 'm op te halen

Heeel.lief.lachen.helpt.dan.meestal.wel...tenminste.ligt.eraan.wat.voo r.club/cafe.het.is.
Oud 11-11-2002, 22:33
Pan Am
Pan Am is offline
Ik lieg, ik ben wel een keer geweigerd. dat was in Boston. Toen ging ik naar Avalon, de grootste club van Boston. Ik had een tas bij me met wat spullen, want we waren met de trein gekomen (fucking 2,5 uur vanuit Portland). Staan we daar in de rij, zegt die bouncer tegen me: You can enter, but the bag can't....Moesten we dus helemaal terug van Lansdowne St. naar South Station (half uur lopen) om die tas in een locker te pleuren. En weer een half uur terug En toen mocht ik wel naar binnen. Erg vreemd.
Oud 12-11-2002, 19:00
rodina
rodina is offline
Citaat:
rosi schreef:
Heeel.lief.lachen.helpt.dan.meestal.wel...tenminste.ligt.eraan.wat.voo r.club/cafe.het.is.
Nee dat zei ie ook tegen me, meis je kan nog zoo schattig gaan lachen, je kan hier voor me gaan strippen, maar als ik één uitzondering maak volgen er meer

Regels voor berichten