Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 19:11
winnie de pooh
winnie de pooh is offline
comic sans 15 comic sans roze
wie wil er model zijn???
ik zit op de kappersopleiding en heb regelmatig modellen nodig!
voor school in nieuwegein, donderdagmiddag
en voor mijn werk in groot ammers, woensdagavond.
ik heb verschillende modellen nodig dus jou kan ik vast gebruiken!
als je meer informatie wilt mail me dan: lienekemarkusse@hotmail.com
Advertentie
Oud 12-01-2003, 20:38
Verwijderd
Wat bedoel je met model,
wat kost het een model, wat krijgt ie of wat ga jij veroorzaken.

Ennuh, woensdag, welke tijden, en waar ligt groot ammers?
Oud 13-01-2003, 13:47
Verwijderd
mijn oog leest ROZE.
Als je mijn haar roze kunt VERFEN...
Oud 13-01-2003, 20:04
Gothic
Gothic is offline
betaalt het goed? Worden er foto's gemaakt? Zo ja wat doe je met de foto's?
Oud 13-01-2003, 20:16
Bast
Bast is offline
ach nee er worden helemaal geen foto's gemaakt. als model wordt je haar geknipt of geverfd, afhankelijk van wat er op dat moment geleerd wordt op school/werk. Kan dus zijn dat er lang stijl haar nodig is, kan zijn dat er kort haar nodig is om te snijden, kan zijn dat er haar nodig is dat geverfd mag worden. Is dus voor om te oefenen of in geval van school soms ook voor examens en dergelijke. Je haar wordt goed nagekeken naderhand dus de kans is klein dat je met een verknipte coupe de deur uitgaat

Enne..wat betaald het? Een gratis knipbeurt is wat het meestal betaald..de kapper is duur genoeg lijkt me

Ik het het vaak zat gedaan, van opsteken tot superkort en verven..is erg leuk hoor!

En Lieneke: als je nog iemand nodig hebt dan wil ik wel eens mee. Heb kort donker haar, het mag in alle kleuren of gesneden of geknipt worden
Oud 14-01-2003, 19:44
Verwijderd
he...ik ben wel geïntresseert, maar waar the h*ll ligt groot ammers? ik woon met t openbaar vervoer 3 kwartier van r.dam vandaan.. Ik ben wel voor een verfbeurt..zoon geweldig vaag kleurtje.. idd iets van roze of paars owso.., mijn haar is half lang naar de kortere kant toe () en dr mag wel wat leuks meegedaan worden in de trend van knippen owso..

hoop dat je nog mensen vind,

suusjuhh

Ps: als je intresse in mij als model hebt.. dan kun je me mailen naar suusjuhhhhh@hotmail.com
Oud 15-01-2003, 19:57
Verwijderd
Groot-ammers ligt best wel dichtbij waar ik woon. Hoe kom je er met het openbaar vervoer? Vanaf Capelle aan den ijssel of rotterdam.
Advertentie

Regels voor berichten