![]() |
|
![]() |
comic sans 15 comic sans roze
wie wil er model zijn??? ![]() ik zit op de kappersopleiding en heb regelmatig modellen nodig! voor school in nieuwegein, donderdagmiddag en voor mijn werk in groot ammers, woensdagavond. ik heb verschillende modellen nodig dus jou kan ik vast gebruiken! als je meer informatie wilt mail me dan: lienekemarkusse@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
he...ik ben wel geïntresseert, maar waar the h*ll ligt groot ammers? ik woon met t openbaar vervoer 3 kwartier van r.dam vandaan.. Ik ben wel voor een verfbeurt..zoon geweldig vaag kleurtje.. idd iets van roze of paars owso.., mijn haar is half lang naar de kortere kant toe (
![]() hoop dat je nog mensen vind, suusjuhh Ps: als je intresse in mij als model hebt.. dan kun je me mailen naar suusjuhhhhh@hotmail.com |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Zangers, dansers, acteurs, modellen en instrumentalisten gezocht voor talentenjacht! MayraHondema | 1 | 22-08-2016 18:55 | |
Films, TV & Radio |
Zangers, dansers, acteurs, modellen en instrumentalisten gezocht voor talentenjacht! MayraHondema | 1 | 22-08-2016 18:55 | |
ARTistiek |
Zangers, dansers, acteurs, modellen, en instrumentalisten gezocht voor talentenjacht! MayraHondema | 1 | 22-08-2016 18:52 | |
Muziek |
Zangers, dansers, acteurs, modellen, en instrumentalisten gezocht voor talentenjacht! MayraHondema | 0 | 22-08-2016 11:33 | |
Muziek |
Zangers, dansers, acteurs, modellen en instrumentalisten gezocht! MayraHondema | 0 | 22-08-2016 11:27 | |
Lifestyle |
Modellen gezocht- gratis geknipt of gekleurd worden Amsterdam hairstyliste86 | 7 | 27-09-2012 17:08 |