Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 21:34
Wilmy
Wilmy is offline
Hallootjes!!

Ik heb een klein probleempje, een jongen heeft mij mee naar de film gevraagd, ik ben bang dat hij er teveel van verwacht, want ik ben absoluut niet verliefd op hem, vindt hem gewoon aardig, en verder niks!!

Moet ik dit nu tegen hem zeggen voordat ik ga?? Of niet, en als hij wat probeert gewoon nee zeggen?? Of helemaal zeggen dat ik er geen zin in heb??

Kom jongen nog vaak op school tegen, dus kan niet al te lullig zijn!!

Gewoon een net antwoord, please?? Bedankt!!

xxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2003, 21:39
twim
twim is offline
Nou het beste wat je kan zijn is eerlijk.
Is voor hem het fijnste en jij hoeft niet bang te zijn dat hij teveel verwacht.

Als hij dat niet erg vind en je vind hem gewoon leuk dan kunnen jullie er een gezellige avond van maken. Maar je moet het hem echt van tevoren eerlijk vertellen.

Scheelt een hoop narigheid achteraf.
Met citaat reageren
marlies
marlies is offline
Het lijkt me heel erg leuk met om met je naar de film te gaan als vrienden.
Thomas
Thomas is offline
Gewoon gaan. Als hij intiem wordt voor/tijdens of na de film dan kan je het wel zeggen!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:47
DaRK GiRL X
DaRK GiRL X is offline
Is hij gek op jou dan? Als dat wel zo is dan moet je hem wel vertelle hoe jij er over denkt anders is het best lullig. Maar als hij je gewoon vraagt als vrienden dan niet, maar ja ik denk het 1e geval dus ben gewoon eerlijk over je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:50
Justice
Justice is offline
Zeg gewoon van te voren dat jullie als vrienden gaan. Niet afwachten wat hij gaat doen.

Als een jongen een meisje uitvraagt dan wil hij negen van de tien keer duidelijk (gaan) maken dat hij verliefd op je is. Als hij als vrienden uit wil gaan dat zegt hij dat wel voordat hij je uit vraagt!
Oud 01-01-2003, 23:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
jongens gaan nauwelijks als vrienden naar de bios... tenzij je mekaar al langer kent....

zeg t em voordat je ingaat op z'n aanbod
Oud 01-01-2003, 23:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wilmy schreef:
Hallootjes!!

Ik heb een klein probleempje, een jongen heeft mij mee naar de film gevraagd, ik ben bang dat hij er teveel van verwacht, want ik ben absoluut niet verliefd op hem, vindt hem gewoon aardig, en verder niks!!

Moet ik dit nu tegen hem zeggen voordat ik ga?? Of niet, en als hij wat probeert gewoon nee zeggen?? Of helemaal zeggen dat ik er geen zin in heb??

xxxxxxxxxxxxxxx
Eerlijk zeggen voor je gaat, ik heb 't ook al te horen gekregen, verwachtte er toen niet echt meer van maar ik wilde haar gewoon wat beter leren kennen, misschien dat er later nog hoop zou groeien ofzo

Gewoon eerlijk zijn, dat is 't beste
Oud 02-01-2003, 14:27
Studentje
Studentje is offline
Ga met een groep. Vraag gewoon extra mensen mee. Dan is de boodschap waarschijnlijk ook wel overgekomen.
Oud 02-01-2003, 14:32
miro
miro is offline
je had m al gelijk moeten zeggen dat ie dr niks van moet verwachten. Was je waarschijnlijk ook helemaal niet gegaan, nu zit je de hele avond met een kutgevoel. Maak je geen zorgen, ga gewoon naar de film, maak m daarna duidelijk dat je niks met m wil. Of zeg t nu, boeit eigenlijk toch niks. Niet te bang zijn om iets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Ga met een groep. Vraag gewoon extra mensen mee. Dan is de boodschap waarschijnlijk ook wel overgekomen.
Dat is nog lulliger dan het hem gewoon te zeggen. Ik heb dan nog liever dat ze zegt geen gevoelens te hebben en puur als vrienden te gaan, in plaats van dat ze ineens met meer mensen aan komt zetten.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:37
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is nog lulliger dan het hem gewoon te zeggen. Ik heb dan nog liever dat ze zegt geen gevoelens te hebben en puur als vrienden te gaan, in plaats van dat ze ineens met meer mensen aan komt zetten.
Het is inderdaad lulliger, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen moeilijk is om het rechtstreek te zeggen.
Oud 02-01-2003, 15:02
Verwijderd
zeggen dat je best mee wilt, maar als vrienden en niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:31
Dminor
Dminor is offline
Wijs hem niet totaal af, maar zeg wel dat je niet verder wilt gaan dan vrienden zijn. Anders gaat ie intiem doen... Zomaar zoenen en omhelzen enzo... Krijg je gedonder mee!
Oud 03-01-2003, 10:21
snoopy
snoopy is offline
ik wil best met je naar de bioscoop, maar ik ben niet verliefd op je. (voor het geval je dat dacht...)
Oud 03-01-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
ghehe ja dat heb ik ook een keer gedaan..
en wat voor groep...
en wat een gedoe daar uit voortkwam

Maarjah, wat marlies zegt enzo, vantevoren zeggen. Doe ik ook als iemand me naar huis gaat brengen die me nog nooit naar huis heeft gebracht enzo. Alleen dan zeg ik het meestal iets té direct.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:38
Verwijderd
Ja wel eerlijk zeggen van te voren! Das altijd het beste, en anders zitjij ook de hele avond van o nee dadelijk... terwijl als je het gewoon eerlijk zegt is het duidelijk!
Ik zei dat ook tegen de jongen waarmee ik toen naar de bios ging... je moet er niet teveel van verwachten hoor... en nu..... is het al een tijd mijn vriendje ... (het heeft wel ff geduurd alleen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:29
Wilmy
Wilmy is offline
Ha everybody!!!

Heb het inderdaad gewoon gezegd, en hij zei echt zo van: "Ja, naja, je moet alles gewoon eerlijk zeggen!" Oeps, hij was nogal teleurgesteld hoorde ik achteraf, maar ben echt blij dat ik het gezegd heb!! pfft!! Alleen weet ik nu niet zo goed hoe ik moet doen, ontwijk hem eigenlijk een beetje!! Maar is echt kut, weet niet of ik nu nog wel ga, kan ook met nog 2 andere mensen gaan, is me al aangeboden, maar ik weet 't niet!! Tja, naja, zal allemaal wel goed komen!! I.i.g. thanks voor jullie reacties!!!

xxxxxxxxxxx Wilmy
Oud 07-01-2003, 13:28
Maurice
Maurice is offline
als je poeslief tegen m gaat doen is het helemaal zo klote voor m.
Oud 07-01-2003, 16:18
xxx_cutegirl
xxx_cutegirl is offline
idd, ben ut met de meestu eens, gwoon eerlijk zegge, anders i ut eg klotuh voor hum!
K heb ut ook een x gehad alleen dan andersom, ik vroeg een jongen en hij zei jah, dee onder de film wel dingen bij muh, maar zei aan ut eind van de film, dattie alleen maar vrienden wilde blijven, das eg kut!
Oud 07-01-2003, 16:19
ElMiE
ElMiE is offline
Eerlijk zeggen en het hem echt heel duidelijk maken! Je kan hem dan de keuze laten. Wil die alsnog gewoon naar de film als vrienden of misschien ziet ie het dan niet meer zitten. Dat laatste zou erg jammer zijn, maar ja hij zal dan misschien even aan het idee moeten wennen. Als je het niet verteld heeft hij waarschijnlijk hoge verwachtingen ervan en dat zou niet eerlijk zijn voor hem. Zo kun je misschien als hij over zijn gevoelens heen is heele goeie vrienden blijven en dat kan minstens net zo leuk zijn toch?

Veel plezier als je nog gaat!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:01
Tox
Tox is offline
Citaat:
marlies schreef:
Het lijkt me heel erg leuk met om met je naar de film te gaan als vrienden.
zoiets want je moet wel voor de film al laten weten dat je niks weet, anders geef je um valse hoop
Oud 08-01-2003, 21:22
Wilmy
Wilmy is offline
Kreeg net sms waarin hij vroeg wanneer we gingen, dus dat valt weer mee!! Achja, zal wel gezellig worden hopelijk, 'k probeer maar gewoon zo normaal mogelijk te doen!! Alleen op school zeggen we alleen maar hoi, oeps, toch iets vaker met hem praten voordat ik ga, anders is het ook zo wat! Tja, naja, thanx again!!

xxxxxx Wilmy
Oud 14-01-2003, 15:34
Tox
Tox is offline
Ik ga vanavond bijv ook met een meid van mijn school na de film, maar das ook gewoon omdat we beide de zelfde film willen zien. En ja als zij er iets meer in zou zien zou dat jammer zijn wat zo heb ik het ook nie over laten komen.
Oud 14-01-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Wilmy schreef:
Hallootjes!!

xxxxxxxxxxxxxxx
Indien die jongen je naar de film heeft gevraagd met de bedoeling er samen naartoe te gaan is de kans inderdaad groot dat hij meer voor je voelt. Hoewel ik ook weleens met iemand anar de film ga zonder verdere bedoelingen te hebben, maar dat is dan gewoon een vriendin die ik al ken.

Het aanbod zou ik niet afslaan. Dat vind ikzelf altijd zo zielig voor iemand. Ik zou inderdaad duidelijk maken dat je niets voor diegene voelt, maar dat je wel een vriendschap zou willen hebben met hem, indien je dat natuurlijk zelf wilt.

Dat je die jongen op school tegenkomt en DAAROM niet al te lullig kan zijn vind ik een beetje een lullig opmerking van je. Ook al zou je die jongen nooit meer in je leven tegenkomen, dan nog hoef je 'niet al te lullig' tegen hem te doen.
Zeg gewoon wat je zelf denkt. Kan eventueel voor de 'date', maar ook tijdens. Als jongen zou ik zelf de voorkeur geven aan voor, maar dat moet je zelf natuurlijk beslissen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
jongens gaan nauwelijks als vrienden naar de bios... tenzij je mekaar al langer kent....
hier zit een uitzondering.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:11
XMissy-LoveX
XMissy-LoveX is offline
Heey!
Ik denk dat je het hem voordat je naar de bios gaat duidelijk moet maken! Dat voorkomt een hoop problemen denk ik! Je kan dan het beste gewoon uitleggen dat je niksmet hem wil, maar dat je wel goede vrienden met hem wilt zijn! Dan word het vast een leuke avond! Veel plezier!!! Kusjesz Mij
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:15
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
hey

dat ken ik
steeds als ik heel ff geen vriend hebt vraagt een jongen mij naar de bios ik heb een half jaar geleden ofzo ja gezegt en zit er nog steeds aan vast
nu heb ik dus ook een vriend maar heb deze week gehoord dat die me nog steeds leuk vind.
En elke keer als ik hem zie vraagt die er naar waarneer we nou eindelijk naar de bios gaan ik wil hem ook niet kwetsen maar soms kan het gewoon niet anders
Kus moi
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:46
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Wilmy schreef:
Hallootjes!!

xxxxxxxxxxxxxxx
gewoon zeggen dat je uit vriendschap met hem naar de bios gaat...

Wat je ook kan zeggen en een absolute no-no is!

"Ik ben zo blij dat man en vrouw ook gewoon vrienden kunnen zijn"

De meeste (verliefde) jongens zijn niet blij met deze zin!

suxes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten