Advertentie | |
|
![]() |
|
je had m al gelijk moeten zeggen dat ie dr niks van moet verwachten. Was je waarschijnlijk ook helemaal niet gegaan, nu zit je de hele avond met een kutgevoel. Maak je geen zorgen, ga gewoon naar de film, maak m daarna duidelijk dat je niks met m wil. Of zeg t nu, boeit eigenlijk toch niks. Niet te bang zijn om iets te zeggen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat voor groep... en wat een gedoe daar uit voortkwam ![]() Maarjah, wat marlies zegt enzo, vantevoren zeggen. Doe ik ook als iemand me naar huis gaat brengen die me nog nooit naar huis heeft gebracht enzo. Alleen dan zeg ik het meestal iets té direct. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja wel eerlijk zeggen van te voren! Das altijd het beste, en anders zitjij ook de hele avond van o nee dadelijk... terwijl als je het gewoon eerlijk zegt is het duidelijk!
Ik zei dat ook tegen de jongen waarmee ik toen naar de bios ging... je moet er niet teveel van verwachten hoor... en nu..... is het al een tijd mijn vriendje ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ha everybody!!!
Heb het inderdaad gewoon gezegd, en hij zei echt zo van: "Ja, naja, je moet alles gewoon eerlijk zeggen!" Oeps, hij was nogal teleurgesteld hoorde ik achteraf, maar ben echt blij dat ik het gezegd heb!! pfft!! Alleen weet ik nu niet zo goed hoe ik moet doen, ontwijk hem eigenlijk een beetje!! ![]() ![]() ![]() xxxxxxxxxxx Wilmy
|
![]() |
idd, ben ut met de meestu eens, gwoon eerlijk zegge, anders i ut eg klotuh voor hum!
K heb ut ook een x gehad alleen dan andersom, ik vroeg een jongen en hij zei jah, dee onder de film wel dingen bij muh, maar zei aan ut eind van de film, dattie alleen maar vrienden wilde blijven, das eg kut! ![]()
|
![]() |
Eerlijk zeggen en het hem echt heel duidelijk maken! Je kan hem dan de keuze laten. Wil die alsnog gewoon naar de film als vrienden of misschien ziet ie het dan niet meer zitten. Dat laatste zou erg jammer zijn, maar ja hij zal dan misschien even aan het idee moeten wennen. Als je het niet verteld heeft hij waarschijnlijk hoge verwachtingen ervan en dat zou niet eerlijk zijn voor hem. Zo kun je misschien als hij over zijn gevoelens heen is heele goeie vrienden blijven en dat kan minstens net zo leuk zijn toch
![]() Veel plezier als je nog gaat! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Kreeg net sms waarin hij vroeg wanneer we gingen, dus dat valt weer mee!! Achja, zal wel gezellig worden hopelijk, 'k probeer maar gewoon zo normaal mogelijk te doen!! Alleen op school zeggen we alleen maar hoi, oeps, toch iets vaker met hem praten voordat ik ga, anders is het ook zo wat! Tja, naja, thanx again!!
xxxxxx Wilmy
|
Ik ga vanavond bijv ook met een meid van mijn school na de film, maar das ook gewoon omdat we beide de zelfde film willen zien. En ja als zij er iets meer in zou zien zou dat jammer zijn wat zo heb ik het ook nie over laten komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het aanbod zou ik niet afslaan. Dat vind ikzelf altijd zo zielig voor iemand. Ik zou inderdaad duidelijk maken dat je niets voor diegene voelt, maar dat je wel een vriendschap zou willen hebben met hem, indien je dat natuurlijk zelf wilt. Dat je die jongen op school tegenkomt en DAAROM niet al te lullig kan zijn vind ik een beetje een lullig opmerking van je. Ook al zou je die jongen nooit meer in je leven tegenkomen, dan nog hoef je 'niet al te lullig' tegen hem te doen. Zeg gewoon wat je zelf denkt. Kan eventueel voor de 'date', maar ook tijdens. Als jongen zou ik zelf de voorkeur geven aan voor, maar dat moet je zelf natuurlijk beslissen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() Ik denk dat je het hem voordat je naar de bios gaat duidelijk moet maken! Dat voorkomt een hoop problemen denk ik! Je kan dan het beste gewoon uitleggen dat je niksmet hem wil, maar dat je wel goede vrienden met hem wilt zijn! Dan word het vast een leuke avond! Veel plezier!!! Kusjesz Mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey
dat ken ik steeds als ik heel ff geen vriend hebt vraagt een jongen mij naar de bios ik heb een half jaar geleden ofzo ja gezegt en zit er nog steeds aan vast nu heb ik dus ook een vriend maar heb deze week gehoord dat die me nog steeds leuk vind. En elke keer als ik hem zie vraagt die er naar waarneer we nou eindelijk naar de bios gaan ik wil hem ook niet kwetsen maar soms kan het gewoon niet anders Kus moi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat je ook kan zeggen en een absolute no-no is! "Ik ben zo blij dat man en vrouw ook gewoon vrienden kunnen zijn" De meeste (verliefde) jongens zijn niet blij met deze zin! suxes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Schoolopdracht: interview (8 vragen)! Mitaar | 7 | 26-10-2013 01:53 | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Films, TV & Radio |
Vraagjes Der Untergang Boychatten | 1 | 03-03-2005 13:17 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Lijfrente vraag syneck | 5 | 22-02-2005 20:39 | |
Algemene schoolzaken |
een vraag over de studie communicatie wetenschappen lizet | 9 | 09-01-2004 17:59 | |
Seksualiteit |
site met veel vragen over seks Tip | 2 | 03-10-2003 15:12 |