Advertentie | |
|
![]() |
|
Jaaaaaaaaaaaa het was echt helemaal geweldig!!!!!
Ik ben echt mega-fan van ze!!! Ik had mezelf voorgenomen dat ik de setlist moest en zou hebben!!! Dus ben ik na het concert het podium opgeklommen en heb ik hem meegenomen. Later heb ik er alle handtekeningen op laten zetten (ben echt een enorme groupie ![]() ![]() Ik heb nog heel lang met Jamie (bassist) gepraat en we hebben ze toen uitgenodigd om mee te gaan naar de Boothill Saloon. Ik was er namenlijk samen met 2 barvrouwen van de Boot. M'n kaartje heb ik ook nog laten signeren en we gingen op naar de Boothill en jawel........: Een uurtje later zaten we met Anathema in de kroeg!!!! Daar hebben we ook een bedankbordje gekregen, met allemaal handtekeningen!! Ik had een mooi plekje tijdens het concert.....ik stond recht voor Jamie, dus rechts vooraan,vlakbij de boxen..... Ik heb niemand gezien vant forum, omdat ik hier geen fototjes kon vinden van degenen die erheen zouden gaan... Morgen ga ik nog een keer naar 013!!!!! Ik vond het echt heel goed. Ook live zijn ze super. Vooral One last Goodbye kwam heel goed en gevoelig over live....daarbij ging ik echt helemaal trippen ![]() ![]() ![]() Jamie is trouwens echt een schatje, echt een lieffie!!! En Vincent.....mmmmmmm die is echt knap!!! Nouja nog een keertje de playlist in z'n totaal....: Release Pressure nderworld Hopes Destiny Angelica!!!! (ow wouw die was mooi) (ik hou meer van de ouwere muziek van Anathema) Outside inside Leave no trace Judgement! Panic Exit Peace Fragile Dreams!!!!!!!!! Inner Silence!!!!!!!!!!!!!!!!! One Last Goodbye!!!!!!!!!!!! (deze drie achter elkaar!! wouw jummie!!!) 2000 + gone (ook heel mooi) SILENT ENIGMA!!!!!!!!! (SUPER) A DYING WISH!!!!! (EEN BETERE AFSLUITER KAN JE NIET WENSEN!!!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik ben dus nog steeds een beetje in trance..... ik had trouwens op 1 centimeter na de plectrum van Jamie gevangen... ![]() Nouja doeggie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Merchandise idd te duur, ik wou Judgement ls, 30 euro, had maar 20. Ach, beteknde weer meer bier ![]() Maar idd echt trippen bij veel nummers joh. Een gast achter ij deed datwel heel erg, zwaar stoned, hele tijd hgeen en weer zwaaien joh ![]() en Gaia, sytond jij misschien vlak na concerty bij de bar lkinks nog? zag nog iemand met setlist ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() fotos van mij op: www.picturetrail.com/freakjuh ![]() heb jij fotos van jezelf ergens? *hihi* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik durf dit haast niet te posten, want het is verschrikkelijk slecht, maar om het werk niet voor niets gedaan te hebben hier een presoonlijke 'review' van het concert
![]() ------------------------------------------------ ‘Hallo’, klinkt het in het Nederlands van het podium. Danny Cavanagh heeft in ieder geval zijn best gedaan op een Nederlandse welkomstgroet. Na de Friese gothic-metal groep Autumn (met een zeer knappe zangeres en alles meevallende muziek) is het de beurt aan Anathema om ons te voorzien van hun sfeervolle en diepgaande muziek. In de lange intro klinken flarden van het nummer Release van het laatste album A Fine Day To Exit. Mijn hart begint sneller te kloppen. Dit is de eerste keer dat ik de band live aan het werk zie, en na maanden lang veel en intensief naar de band luisteren stond ik te trappelen om de nummers live te kunnen horen. Na enkele probleempjes met het geluid van de monitor te hebben opgelost wordt het nummer daadwerkelijk gestart. “Dit wordt een fantastische avond’, is een van de eerste dingen die door me heen schiet. Van de kritiek van veel mensen dat Anathema hun hoogtepunt voorbij is en hun doel voorbijschiet door te veel te verzanden in Pink Floyd-achtige toestanden, omdat ze van metal zijn afgeweken, heb ik geen last, als iemand die de band pas leerde kennen met en door hun laatste album, en dus eerst al gewend was aan de ‘softere’ stijl alvorens verrast te worden door het hardere oude werk. Ik hoop dus ook dat er voornamelijk van de twee laatste albums gespeeld zal worden. Ik word op mijn wenken bediend. Na Release volgt een ander nummer van A Fine Day To Exit, later zal blijken dat zo goed als het hele album voorbij zal komen. Het is de single Pressure, een van de weinige nummers die ik niet zo heel goed vind. Met Forgotten Hopes komt het eerste nummer van Judgement voorbij. Met het nummer Judgement komt een groot hoogtepunt. Het steeds sneller worden nummer heeft een fantastische opbouw, en bij de eruptie aan het einde van het nummer staat het kippevel me op de rug en armen. Andere hoogtepunten zijn het prachtige nummer One Last Goodbye (over kippenvel gesproken!)en de afsluiter A Dying Wish. Ook het snelle nummer Panic is een welkome verassing. Afgezien van het ontbreken van de song serie Deep-Pitiless-Forgotten Hopes – Destiny Is Dead, en de veel te dure merchandise, is er niets aan te merken op dit geweldige concert. Dit is een heel ander concert dan ik ooit gezien heb. Niks geen pit, enkel tot op het bot genieten van de intense muziek. De nummers van Anathema roepen allerlei gevoelend en emoties bij op: melancholie (Leave No Trace), vertwijfeling (Panic), pijn en verdriet (One Last Goodbye). Maar tegelijkertijd is alles zó ontezettend mooi. Ik hoop ze zeer snel weer te zien. Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 20:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb wel foto's, maar ik ben er heel slecht in om ze hier te plaatsen, heb namenlijk heeeeeeeeeel weinig verstand van compters enzow...als je nou je mail geeft mail ik ze door en kan jij ze hier misschien op't forum zetten???? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook geweest, alleen veeels te weinig gezien.
Ik kwam nogal laat aan omdat ik t eerst niet kon vinden en vervolgens moest ik al heel snel weer weg omdat ik anders m'n laatste trein zou missen. huuuu Maja ik had ze allebei al een keer gezien dat scheelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 11:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Inderdaad.... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
op die fiets was het maar waar dat ze die nummers speelden achter mekaar DEEP ![]()
||
Citaat:
![]() ALs iedereen die naar Tivoli is geweest nou leuk een fototje hier neer zet ![]() ![]() ![]() Ik stuur mijn foto nu naar freakje......
|
Verwijderd
|
okee bladiebla hier staan haar fotos, kan ze ff nie linken want zijn te groot voor men site enzo, en lycos doet nie liev
![]() http://groups.msn.com/freakjuh/shoeb...oto&PhotoID=10 http://groups.msn.com/freakjuh/shoeb...oto&PhotoID=11 als t zo nie lukt, ff naar groups.msn.com/freakjuh en dan naar afbeeldingen, de laatste 2 fotos ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 | |
De Kantine |
Hoeveel "echte" cd's heb je? Bonga | 126 | 25-02-2004 22:12 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 |