Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In neunzehnzweiundsiebsig, ein crack commando team war nach gefengnis gestouert fur ein crimi die sie nicht gemacht hatten. Sie sind sjnell aus der maximum security stockade ausgebrochen und geflucht nach der Los Angeles unterground. Heute, nog immer wanted by der government, sie uberleben als soldiers of fortune. Wenn sie ein problem haben, wenn niemand anderes sie kan helfen, und wenn sie sie kan finden, dan fielleicht kunnen sie sie hiren: das Team-A!
nur bei sat1 nagesynchronisiert durch groBe sterren
Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 20:31. |
![]() |
|
Daar ging ik kleren kopen toen ik nog niet mocht kiezen wat ik droeg van m'n moeder, nu heb ik er alleen 'n leren jas van, goedkoop en toch wel goed. Maar da's dan ook 't enige
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
idd geweldige winkel, heb dr een onwijs geweldige jas vandaan, ging 60% vanaf dus wassie maar 20 euro nou meteen meegenomen!! Ook heb ik dr 2 broeken van de hip hop afdeling echt goedkoop en zitten prima
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En daar werken is echt wel leuk... hier iniedergeval wel! Gave collega's, maar dat ligt niet aan de winkel zelf. ok, kwaliteit is niet altijd geweldig (koop er ook zelden wat) maar er zitten best leuke/aparte dingen tussen.. niet zeiken dus ![]()
Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 11:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
misschien bedoeld ze dat clockhouse merk.. vd c&a
heb ik in de 1e oowk nog in gelopen ![]() Kan me wel voorstellen dat sommige mensen die kleren van dat merk nog wel leuk vinden, mjuh ik al lang niej meer ![]()
||
Citaat:
En dat "zeik niet" is een bepaalde humor... moet je ook maar snappen ![]()
|
|