Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 13:20
Verwijderd
Weet niet zeker of het hier hoort, maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten. Als het hier niet hoort, verplaats het maar

MIS=management informatie systeem. Hier zijn we met informatica mee bezig, en we moeten een paar begrippen weten. Ik heb al een deel, maar bij twee heb ik jullie hulp nodig.. Pliez?

Wie weet er wat een beslissingsboom is, en wat Key Performance Indicators zijn. Ik heb echt zo ongeveer alle Googlepagina's bekeken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 13:36
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Weet niet zeker of het hier hoort, maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten. Als het hier niet hoort, verplaats het maar

MIS=management informatie systeem. Hier zijn we met informatica mee bezig, en we moeten een paar begrippen weten. Ik heb al een deel, maar bij twee heb ik jullie hulp nodig.. Pliez?

Wie weet er wat een beslissingsboom is, en wat Key Performance Indicators zijn. Ik heb echt zo ongeveer alle Googlepagina's bekeken..
acces.pagina.nl? mischien
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:57
Martin
Martin is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Probeer eens de helpfunctie die bij het programma zit of lees je boek/let beter op in de les
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:06
Verwijderd
@ tupac.netmenu.nl: bedankt, daar heb ik denk ik wel wat aan..

@ chatfreak: Ja, bedankt. We moesten het juist zelf opzoeken omdat het niet in de boeken stond, en het niet uitgelegd werd..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten