Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 11:31
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Morgen zal LijstRatelband.nl (Lijst 16) in een persconferentie bekend maken dat zij haar programma gaat aanpassen. De punten waarop het programma zal worden aangepast zijn de volgende:

- Tevens drooglegging Markerwaard

- Chloortrein

- Tegen president EU

- Gefaseerde AOW: 60 jaar - 75% / 65 jaar - 100% / 70 jaar - 125%

- Inkomstenbelasting naar 35%

- Vennootschapsbelasting naar 25%

- Grondwetwijziging: Nederlandse wet altijd superieur aan

Europese wetgeving

De reden voor de wijzigingen zijn niet bekend. Deze zullen naar alle waarschijnlijkheid tijdens de persconferentie bekend worden gemaakt. De persconferentie vindt plaats op vrijdag 17 januari, om 10.00 in perscentrum Nieuwpoort in Den Haag.
bron: www.fok.nl

Dit lijkt me een duidelijk geval van kiezers naar de mond praten. Het zijn stuk voor stuk punten die met geen mogelijkheid waargemaakt kunnen worden. Ik kan ook gaan schreeuwen: "Nooit meer belasting betalen en gratis Heineken voor iedereen," maar dat kan ik ook niet waarmaken.

Maar goed, wat vinden jullie van deze wijzigingen en denken jullie dat de genoemde punten haalbaar zijn?
Oud 16-01-2003, 11:51
faith666
faith666 is offline
Nederland moet toch zo bezuinigen? Door die verminderde belastingen heeft de staat nog minder inkomsten en zijn zijn ideeen niet eens haalbaar........teminste dat denk ik dan Het is maar te hopen dat hij geen stemmen krijgt.....ik bedoel als er iemand niet geloofwaardig overkomt om een volk te leiden dan is hij het wel......toch?
Oud 16-01-2003, 12:01
Verwijderd
Hij houdt zich toch nergens aan want hij had gezegd dat als hij geen zetels zou krijgen dat hij naar Australie zou vertrekken..en dat heeft de loser alweer teruggedraaid..
zo jammer..
Oud 16-01-2003, 12:16
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
In het B&W debat had hij gezegd dat z'n partij constant het programma zou aanpassen naar gelang de wensen van 'het volk'. Een wat directere democratie, blijkbaar. Dus als wij nou allemaal linkse standpunten gaan mailen, wordt de partij misschien nog links ook.

En hij gaat niet emigreren omdat ze hem gevraagd hadden in de regionale politiek verder te gaan, wat hij accepteerde.
Oud 16-01-2003, 12:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
In het B&W debat had hij gezegd dat z'n partij constant het programma zou aanpassen naar gelang de wensen van 'het volk'. Een wat directere democratie, blijkbaar. Dus als wij nou allemaal linkse standpunten gaan mailen, wordt de partij misschien nog links ook.

En hij gaat niet emigreren omdat ze hem gevraagd hadden in de regionale politiek verder te gaan, wat hij accepteerde.
hehe

dan kon ie dat toch afwijzen?
Oud 16-01-2003, 13:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik wil gratis zoveel snoep eten als ik wil.....
Oud 16-01-2003, 13:31
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik wil gratis zoveel snoep eten als ik wil.....
En ik heb liever bier...

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=304803

Tomtiedomtiedom

Regels voor berichten