![]() |
|
Vanaf heden in de verkoop, tickets voor Summerdance 2002.
Summerdance 2002 zal plaatsvinden op 6 juli in het MECC te Maastricht. Dit feest richt zich op een brede doelgroep en kent een gevarieerd muziekgenre van Top 40 tot Trance en van R&B tot Clubhouse. Vanaf 1 centraal podium zullen diverse acts te zien zijn en zullen bekende deejays draaien. Live on stage o.a : Brooklyn Bounce Marcel Woods Da Boy Tommy & Da Rick Dance Nation DJ Jose vs G-Spott Gosmic Gate Mental Theo featuring Armanda. Mackenzie featuring Kelly De gehele presentatie zal worden verzorgd door Mental Theo. Voor meer informatie surf je naar www.summerdance2002.com. *kaartje heeft* nog maar 5 daagjes ![]() ![]() oh ja, ticketjes zijn € 26.50
|
![]() |
||
Citaat:
Tiesto perhaps ? da's toch wel 'n A-artiest.
|
![]() |
ik weet niet op welke manier Brooklyn Bounce daar gaat optreden....
1. als act met danseressen...en het laten horen van hun hitjes, dan is het idd k*t 2. gewoon 1 vd 2 dj's die komt draaien, dan is het zwaar rielext. eergister heb ik zwaar staan stampen bij (de ene helft van) brooklyn bounce op riverdance. gewoon dikke hardstyle |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al zei: te hoog TMF gehalte ![]()
||
Citaat:
Maar op de flyer van dit feest staat een optreden live on stage gepland. Drie liedjes en dan aftaaien ![]()
||
Citaat:
En op het gebied van live acts in de dance vind ik Faithless, Basement Jaxx, Underworld, Moloko, Soulvation, Rank 1(wederom), Lab 4, Push en zo heb ik nog tig van namen als voorbeeld van wat ik goed vind. En niet zoiets goedkoops als Dance Nation, G-Spott o.i.d.
|
Ik ga er dus echt niet heen he.
1. Het is in Maastricht. 2. Check die line-up Brooklyn Bounce--->wat ik op tv zie van ze vind ik nix, en wat voor optreden idd, die 3 dansende mensen en een bandje afdraaien? Marcel Woods-->gaat volgens mij nog wel, ken hem niet echt en zal dus wel niet echt in mijn stijl vallen Da Boy Tommy & Da Rick-->is nix heb ik gehoord,weer niet mijn stijl Dance Nation-->is ook nix heb ik gehoord DJ Jose vs G-Spott--> heb ik gezien in een plaatselijk cafe en is bagger(en wat ie op tv laat zien ook) Gosmic Gate-->schijnt wel goed te zijn, weer niet mijn stijl Mental Theo featuring Armanda.-->pff met stars 2002, zielig hoor Mackenzie featuring Kelly-->ken ik niet Als het gratis(of goedkoper) was en in de buurt was ik er heen gegeaan voor de dj's die ik niet kende, om die te checken. Maar echt geen 26 euro hoor, en al helemaal niet naar Maastricht. |
![]() |
||
Citaat:
tsja, als bijna nix je stijl is is't ook logisch dat je niet gaat. Die muziek en artiesten zijn wel mijn stijl, en 'k heb de meeste al eens live zien optreden en vondt 't best leuk toen. en maastricht is net 10 rijden dus wat houdt me tegen.
|
oeps, foutje.
10 minuten moest dat zijn. al staat m'n metertje in de auto dan wel iets hoger als justitie goed vindt ![]() maar in 'n kwartier twintig minuten ben 'k er zeker wel.
||
![]() |
Citaat:
De rest weet ik niet zo. Brooklyn Bounce en Da Boy Tommy& Da Rick zijn wel eens geweest hier in de discotheek, maar toen stonden ze gwoon op het podium (was ik zelf overigens niet bij) en gingen ze niet draaien dus das wel minder. Heb trouwens gehoord dat Mental Theo best hard draait, maar da kan natuurlijk ook onzin zijn, heb hem zelf nooit horen draaien, vrienden van mij wel op INFERNO, die vonden hem wel goed.
|