Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 11:11
Egyptian
Egyptian is offline
Vanaf heden in de verkoop, tickets voor Summerdance 2002.
Summerdance 2002 zal plaatsvinden op 6 juli in het MECC te Maastricht. Dit feest richt zich op een brede doelgroep en kent een gevarieerd muziekgenre van Top 40 tot Trance en van R&B tot Clubhouse.

Vanaf 1 centraal podium zullen diverse acts te zien zijn en zullen bekende deejays draaien.

Live on stage o.a :

Brooklyn Bounce
Marcel Woods
Da Boy Tommy & Da Rick
Dance Nation
DJ Jose vs G-Spott
Gosmic Gate
Mental Theo featuring Armanda.
Mackenzie featuring Kelly

De gehele presentatie zal worden verzorgd door Mental Theo.

Voor meer informatie surf je naar www.summerdance2002.com.

*kaartje heeft*

nog maar 5 daagjes

oh ja, ticketjes zijn € 26.50
Oud 24-06-2002, 11:40
beuk
beuk is offline
Als het gratis was en ik was in de buurt zou ik het misschien nog overwegen.

No way dat ik 26 euro ga neertellen voor dat rijtje b-artiesten (welke waarschijnlijk ook nogeens een "fout" publiek aantrekken).
Oud 24-06-2002, 11:45
Egyptian
Egyptian is offline
b-artiesten

Heb Da boy tommy en Marcel Woords al 's eerder live gezien en die vondt 'k hardstikke goed!

en Brooklyn Bounce wil 'k ook wel 's zien.

Als dit B-artiesten zijn, wat zijn in jou ogen dan A-artiesten ? K3 of zo

en "fout" publiek valt ook best mee. is niet 't eerste dance evenment in 't mecc waar 'k heen ga en heb nooit iets van mot gezien.
Oud 24-06-2002, 12:15
GinnyPig
GinnyPig is offline
I agree with beuk. Artiesten zoals Mental Theo, Brooklyn Bounce, Dance Nation en DJ Jose vs G-Spott zijn niet de moeite waard om 26 euro 50 voor uit te geven.

En ook al was het gratis, dan zou ik nog niet komen... Maastricht is iets te ver .

6 juli is overigens volgende week

Maarja, have fun
Oud 24-06-2002, 16:45
Gonzo
Gonzo is offline
Ik woon in de buurt van Maastricht, maar ga absoluut niet naar Summerdance. Zoals Beuk en GinnyPig al aangeven is dit festival ene met een te hoog TMF-achtige Line Up & publiek.

Ik heb namen zoals Brooklyn Bounce, G-Spott, Dance Nation, Da Boy Tommy etc al eens "live" gezien in lokale discotheken. Het is simpelweg om te huilen. Lijkt wel op Charly Lownoise & Mental Theo van '93 - gewoon wat keyboardjes op het podium en een bandje laten afspelen en doen alsof je een optreden verzorgt. Erg triest.

Dat Mental Theo het festijn presenteert, gaat draaien en een live act gaat opvoeren om liedjes zoals "Stars 2001" te promoten vind ik persoonlijker nog een tikkeltje zieliger .

Enige goede aan dit festival zijn de namen Marcel Woods & Nic Chagall (één helft van Cosmic Gate).

Maar ey, als commerciele dance jou wel aanstaat - wie ben ik dan om je dat te verbieden . Ik zou zeggen veel plezier.

Deze jongen zit dan lekker met een ijsje op Awakeinings Festival in Amsterdam .
Oud 24-06-2002, 18:40
ratjas
ratjas is offline
en wat is mis met dat publiek??
Oud 24-06-2002, 20:04
konflict
konflict is offline
achja, beter dat er ook zulke parties zijn, dan zit je niet met dat tmfpubliek op de betere feesten...
Oud 24-06-2002, 20:05
konflict
konflict is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

Als dit B-artiesten zijn, wat zijn in jou ogen dan A-artiesten ? K3 of zo

meen je nu echt dat je brooklyn bounce, marcel woods en mental theo hoogstaande muziek vindt maken? nouja, ieder z'n ding natuurlijk maar dan denk ik dat er nog veel te ontdekken valt voor je...
Oud 24-06-2002, 23:40
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
konflict schreef:

meen je nu echt dat je brooklyn bounce, marcel woods en mental theo hoogstaande muziek vindt maken? nouja, ieder z'n ding natuurlijk maar dan denk ik dat er nog veel te ontdekken valt voor je...
Noem 's wat namen die in jullie ogen A-artiesten zijn dan.

Tiesto perhaps ? da's toch wel 'n A-artiest.
Oud 25-06-2002, 00:59
pinhead
pinhead is offline
ik weet niet op welke manier Brooklyn Bounce daar gaat optreden....

1. als act met danseressen...en het laten horen van hun hitjes, dan is het idd k*t

2. gewoon 1 vd 2 dj's die komt draaien, dan is het zwaar rielext. eergister heb ik zwaar staan stampen bij (de ene helft van) brooklyn bounce op riverdance. gewoon dikke hardstyle
Oud 25-06-2002, 01:20
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
ratjas schreef:
en wat is mis met dat publiek??
Niet echt de doelgroep waar ik het op heb. Teveel 15/16 jarige kinderen voor je neus die staan te dansen. Kan ik net zo goed naar de Peppermill (lokale tent) gaan. Is ook om te janken.

Zoals ik al zei: te hoog TMF gehalte .
Oud 25-06-2002, 01:22
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
pinhead schreef:

2. gewoon 1 vd 2 dj's die komt draaien, dan is het zwaar rielext. eergister heb ik zwaar staan stampen bij (de ene helft van) brooklyn bounce op riverdance. gewoon dikke hardstyle
Jij bedoelt een DJ performance van DJ Bonebreaker.

Maar op de flyer van dit feest staat een optreden live on stage gepland. Drie liedjes en dan aftaaien .
Oud 25-06-2002, 01:32
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

Noem 's wat namen die in jullie ogen A-artiesten zijn dan.

Tiesto perhaps ? da's toch wel 'n A-artiest.
Zijn er teveel in mijn ogen. Ik vind dat er een breed scala is op het gebied van goede dance. En daarbij behoren bijvoorbeeld op nationaal niveau: Marco V, Tiesto, Kid Vicious, Rank 1, Erick E, Roog, Michel de Heij, Ronald Molendijk, Sander Kleinenberg, Lucien Foort, Benjamin Bates, Marcel Woods, Bas & Ram zelfs Johan Gielen en Jean om een paar uit het brede assortiment te plukken. Laat staan internationaal.

En op het gebied van live acts in de dance vind ik Faithless, Basement Jaxx, Underworld, Moloko, Soulvation, Rank 1(wederom), Lab 4, Push en zo heb ik nog tig van namen als voorbeeld van wat ik goed vind.

En niet zoiets goedkoops als Dance Nation, G-Spott o.i.d.
Oud 25-06-2002, 21:03
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik ga er dus echt niet heen he.
1. Het is in Maastricht.
2. Check die line-up

Brooklyn Bounce--->wat ik op tv zie van ze vind ik nix, en wat voor optreden idd, die 3 dansende mensen en een bandje afdraaien?
Marcel Woods-->gaat volgens mij nog wel, ken hem niet echt en zal dus wel niet echt in mijn stijl vallen
Da Boy Tommy & Da Rick-->is nix heb ik gehoord,weer niet mijn stijl
Dance Nation-->is ook nix heb ik gehoord
DJ Jose vs G-Spott--> heb ik gezien in een plaatselijk cafe en is bagger(en wat ie op tv laat zien ook)
Gosmic Gate-->schijnt wel goed te zijn, weer niet mijn stijl
Mental Theo featuring Armanda.-->pff met stars 2002, zielig hoor
Mackenzie featuring Kelly-->ken ik niet

Als het gratis(of goedkoper) was en in de buurt was ik er heen gegeaan voor de dj's die ik niet kende, om die te checken.
Maar echt geen 26 euro hoor, en al helemaal niet naar Maastricht.
Oud 25-06-2002, 21:59
Prins
Prins is offline
Oud 25-06-2002, 22:24
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Bla

tsja, als bijna nix je stijl is is't ook logisch dat je niet gaat.

Die muziek en artiesten zijn wel mijn stijl, en 'k heb de meeste al eens live zien optreden en vondt 't best leuk toen.

en maastricht is net 10 rijden dus wat houdt me tegen.
Oud 26-06-2002, 09:37
Prins
Prins is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

en maastricht is net 10 rijden dus wat houdt me tegen.
10 wat?
Oud 26-06-2002, 12:14
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Prins schreef:

10 wat?
10uur
Oud 26-06-2002, 22:54
Egyptian
Egyptian is offline
oeps, foutje.

10 minuten moest dat zijn. al staat m'n metertje in de auto dan wel iets hoger als justitie goed vindt

maar in 'n kwartier twintig minuten ben 'k er zeker wel.
Oud 30-06-2002, 04:21
Avalanche
Avalanche is offline
Ik ga mee

(onee kut.. sensation valt op die dag.. boeie.. dit is natuurlijk belangrijker.. kijk die gruwelijke line up...ik kom wel naar maastricht...... IEMAND me Sensationkaartje kope??)
Oud 07-07-2002, 13:59
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Marcel Woods-->gaat volgens mij nog wel, ken hem niet echt en zal dus wel niet echt in mijn stijl vallen
Marcel Woods draait zeer goed, in ieder geval toen ik hem hoorde draaien.

De rest weet ik niet zo. Brooklyn Bounce en Da Boy Tommy& Da Rick zijn wel eens geweest hier in de discotheek, maar toen stonden ze gwoon op het podium (was ik zelf overigens niet bij) en gingen ze niet draaien dus das wel minder.

Heb trouwens gehoord dat Mental Theo best hard draait, maar da kan natuurlijk ook onzin zijn, heb hem zelf nooit horen draaien, vrienden van mij wel op INFERNO, die vonden hem wel goed.
Oud 09-07-2002, 23:15
Toscane
Toscane is offline
was het nog leuk????

Regels voor berichten