Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 23:10
Verwijderd
Sja, ik dacht laat ik mijn oude scanner eens van zolder halen en deze met enige updates proberen aan te sluiten op mijn xp systeem. Helaas ging dit niet, zelfs de software goed verwijderen lukte niet meer waardoor ik het "handmatig" moest doen en er dus het een en ander achterbleef.

Nu krijg ik telkens bij het opstarten de volgende fout:

Waar kan ik dit in het regsiter vinden, regcleaner en regscrubxp bieden geen oplossing.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 05:46
WolterB
WolterB is offline
als ik het goed zie is dit een onderdeel van textbridge, een hulpprogramma voor de scanner zodat je tekst kunt scannen

dat wordt automaitsch geladen bij het opstarten, dus dan moetje eerst kijken of dit programma onder start --> programma's --> opstarten staat
zo niet dan moet je in het register (regedit oid) zoeken naar de programma's die worden gedaeln bij het opstarten en dan moet je de regel waar iets van textbrigde geladen wordt verwijderen
Oud 15-01-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef:
als ik het goed zie is dit een onderdeel van textbridge, een hulpprogramma voor de scanner zodat je tekst kunt scannen

dat wordt automaitsch geladen bij het opstarten, dus dan moetje eerst kijken of dit programma onder start --> programma's --> opstarten staat
zo niet dan moet je in het register (regedit oid) zoeken naar de programma's die worden gedaeln bij het opstarten en dan moet je de regel waar iets van textbrigde geladen wordt verwijderen
Ja daar stond het niet, ik heb het inmiddels gevonden via "msconfig" en vervolgens de key: HKCU/software/microsoft/windowsnt/windows:load verwijderd.

Thnx anyway
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten