Advertentie | |
|
![]() |
|
Duitse feesten... JA! JA! JAAAAA!
serieus we vragen of deze topictitel mag veranderd worden in duitse feesten... Duitse feesten zijn àltijd goed van sfeer...Duitsland heeft een nogal goeie techno scene en de muziek in duitsland is beter dan waar ook... duitsers zijn cool en vriendelijk en duits praten is geweldig (ja zo'n nederlands met een duits accent ![]() ik heb echt nog wel zo 10 feesten die ik uit mijn mouw schud waar je vast graag heen wil! oooooooh, deze zomer SonneMondSterne: http://www.sonnemondsterne.de/jsp/home/index.jsp dat is serieus... het allerbeste feest dat bestaat... ach...
||
Citaat:
alleen maar oostduitsers die zwaar aan de drugs zijn en stomme boeren die een beetje staan te stampen op hardhouse en trance... nee echt ham n eggs aan
||
Citaat:
![]() Alleen kut dat Tresor gaat sluiten ![]()
||
Citaat:
![]() Dat laatste feest van Tresor staat ook hoog op mijn verlanglijstje, maar de inschrijfdatum voor de busreis van Rubber Travel is mij té vroeg. Als ik ga, dan ga ik per trein naar Berlijn. Ben ook benieuwd wie er dan optreden. Denk voornamelijk dat acts zoals Shufflemaster, James Rushkin, Surgeon, The Advent, misschien zelfs Joey Beltram hun acte de presence zullen geven. Smullen geblazen ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Software & Hardware |
Problemen met je pc? djkoe | 9 | 04-10-2003 16:36 | |
Films, TV & Radio |
the rocky horror picture show Zieke Gnoe | 18 | 27-04-2003 13:32 | |