Toevallig ben ik in de gelegenheid om die vraag zelf te beanwoorden!!
Aangekomen bij de Brabanthallen was er een aparte ingang. Voor de andere ingang stond echt een asociaal lange rij.
Gingen vlot naar binnen, en waren om +/-21.10 binnen.
Gelukkig hadden we een aparte garderobe, kon dus gelukkig mijn jasje kwijt, en kreeg na afloop ook nog eens een jas terug! (was bij de normale garderobe dus niet zo, werd HEEL veel gejat).
Ik ging behoorlijk lam naar binnen, hadden met zijn -en zo'n 50 piek weed en 125 drank erdoorheen gejaagd vantevoren.
De eerste indruk was goed, heel erg goed zelfs. Relaxte VIP ruimte e.d., das een lekker binnenkomertje.
We waren vroeg, en hadden de neiging om meteen maar flink te beuk erin te gooien. Want we waren supervrolijk, en renden zowat meteen naar de Hardhouse.
Want is toch wel zo'n beetje 'mijn'hal op Impulz.
De hal was nog mooier versierd dan de in december (heb ik mij laten vertellen, want ik was er toen niet). en inderdaad, zag er lekker donker uit.
De man die stond te draaien, weet zijn naam niet, vond ik maar prutsten (ik denk dat het aan mij lag, want òf het iets was fantasties, òf het was klote, dat lag aan mijn alcoholica-percentage).
Hebben maar ff een rondje 'gelopen'.
Het was wel te merken dat het een uitverkochte bak was, het was al om half tien in bijna alle zalen flink druk.
Zijn toen naar de Hardhouse verdwenen, ik heb gedanst voor mijn leven, prachtige mensen gezien, een aantal schatjes van het vrouwelijk geslacht gesproken, heerlijk ge-VIPt in de VIP-room, een biertje gedronken met Sterling Moss, een pitje gerookt met de Lab-4 jongens, Rossi (HQ-er van het eerste uur) weer eens ouderwets GEIL zien/horen draaien, en bijna een 11 uur durend orgasme gehad tijdens dit feest.
Ik moet uiteraard nog even DE mannen van Impulz aanhalen: TOM HARDING (Tommieeee, Tommieee), Billy Nasty, Richie Hawtin, Dave Randall en STERLING MOSS ("Keep on drinkin' mate!!")

.
Maar ja, ik heb ook eigenlijk nog zoveel gemist! Als je die line-up ziet.. JONGENS!!!!!!!!!
Ik kan me moeilijk in 5-en delen ofzo.?!!?
Het was een TOP-avond, en de echte clubbers, zie ik uiteraard weer aanstaande vrijdag op HQ.
(Morgen kaartje halen!)
Ow ow ow, wat is het leven toch GOED.
nb. Ik hoop dat het nog een beetje gezellig was op TE, want voor iets anders dan dat, zat je op zaterdag 17 februari 2001 ECHT verkeerd.
nb.2. 30 juni is de Impulz # 4, In Bussloo.
(Mysteryland, alleen dan beter;dat je het weet nare man, als ik je daar niet zie, BEN JE GEK

)
------------------
* Drinkin' Margaritha's and bangin' senõritas *