Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2001, 20:25
Eerio
Eerio is offline
Aangezien ik erg op mijn rust gesteld ben heb ik ervoor gekozen om deze zomer naar Salou op vakantie te gaan. Daarom zou ik graag willen weten waar ik 's avonds gezellig een non-alcoholische drank kan nuttigen...Tips zijn welkom
bij voorbaat thx

Geniet en drink met je maten
Oud 24-02-2001, 00:28
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
Eerio schreef:
Aangezien ik erg op mijn rust gesteld ben heb ik ervoor gekozen om deze zomer naar Salou op vakantie te gaan. Daarom zou ik graag willen weten waar ik 's avonds gezellig een non-alcoholische drank kan nuttigen...Tips zijn welkom
bij voorbaat thx

Geniet en drink met je maten
???
dit moet een grap zijn anders wordt ik gek...

Oud 24-02-2001, 11:21
Eerio
Eerio is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
???
dit moet een grap zijn anders wordt ik gek...

Ja ok
Ik zil gewoon weten waar de gruwelijkste clubs zijn in Salou waar je super kan feesten

Oud 24-02-2001, 12:56
Synco
Synco is offline
Oke dit maakt dus 3 want ik ga ook met een paar maten naar salou en wil best wel heel graag weten waar de super tente zijn Ik weet wel dat er 1 mega stoere place is waar iedereen naar toe moet zijn geweest Maar ik ben vergete hoe die heet. Maar.... ik heb zo mijn connecties dus morgen weet ik het. Later
Oud 24-02-2001, 15:18
Verwijderd
vorig jaar geweest
je moet zeker naar La Pacha gaan <---taxi
lopend naar Snoopy's,Flashback,
007 <--veel engelsen
la pacha is the best
en ga ook nog maar naar Port Aventura <--pretpark
Oud 25-02-2001, 20:41
BoOzZzZ
BoOzZzZ is offline
He megaman het sterf in bijna elke tent in salou van de engelsen maar dat boeit niet.
Je kan zwaar lekker uitgaan in Snoopy's en Pacha (daar kan je met de bus ook heen als je de reis in zo'n roestbak aandurft). Verder weet ik ff geen namen van discotheken meer maar je ken ook lekker drinken in Carillon.
Oud 27-02-2001, 10:09
Innercity
Innercity is offline
Het beste kun je naar La pacha gaan maar van te voren moet je naar de engelse pubs gaan, daar is de drank goedkoop, halve liter pasoa sinas voor maar 800 pesetas
Oud 28-02-2001, 13:49
fabbie
fabbie is offline
ik ga ook naar salou
alleen hoe oud moet je zijn om de disco in te komen daar?
Oud 28-02-2001, 22:00
BoOzZzZ
BoOzZzZ is offline
je moet meestal wel 18 zijn maar als je jonger bent en er niet associaal jong uitziet kom je er makkelijk in en zeker als je een meisje ben.
Oud 01-03-2001, 12:40
pretberg
pretberg is offline
Snoopy's en Pacha zijn de klassiekers in Salou maar inderdaad veel Nederlanders net als in de Prins van Oranje.

In het weekend naar Blue Bahia want dan komen er alleen maar Spanjaarden.

Of naar Barcelona Baja Beach Club heel wat anders dan stappen in Salou en s'ochtends met de trein terug
Advertentie

Regels voor berichten