Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OOoow my goooood. Ook zo vreselijk dat ze om ALLES wat Oprah zegt gaan lachen. Zo grappig is ze nou ook weer niet. Sommigen zien haar echt als een heldin/godin. Maar idd, ik raad iedereen aan die herhalingen te kijken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() * chekt voor de zekerhied nog even teletekst * Nouuuuu, wat een onzin!!!! Das weer nieuw dan. Want ik kan me toch egt herineren dat ik wel is oprah heb zitten kijken als ik niet kon slapen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is pure reclame. Die bedrijven zijn dolblij als Oprah hun product willen aanprijzen. Oprah is een godin dan, dus als zij zegt: Oh dit is toch zo geweldig dan wil iedereen dat hebben.
Dus dat is best wel concurrentievervalsing vind ik.
||
Citaat:
![]() Naja....en over Dr Phill wil ik het geen eens hebben. Maar het ging mij meer om zijn verwoording. Dat vond ik nou ook weer niet nodig.
||
Citaat:
![]() Als ik me maar dood kan lachen om die mensen die helemaal gek worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Toen ging ze allemaal mensen een leuke dag bezorgen toch? Ook bij die school juffvrouw en van die mensen die een paar minuten gratis mochten shoppen. Die was ook wel lache jah
|
Verwijderd
|
Een tijdje terug was er ook zo'n aflevering, met echt super gave dingen.. Mijn zus herinnerde me daar gisteren aan... Gaven ze echt de nieuwste laptops weg, dat soort dingen. Natuurlijk puur reclame, maar dat zou mij niet zo veel kunnen schelen als je daar in het publiek zit
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb ook is zo'n afleveirng gezien. wat zou ik daar graag hebben gezeten zeg. daar wil ik ook een kaartje voor hebben. krijg ik gewoon kei veel luxe geheel gratis. echt hebzuchtig ben ik niet maar komop, wie wilt er nou niet ratis een mooie stereotoren en de allernieuwste computers???
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als dat gebeurd dan komt dat denk ik wel snel aan het licht
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1 woord: LEEDVERMAAK
echt te mooi om die show te zien, dat pro-amerikaanse. Walgelijke mensen, stelletje ja-knikkers *burp* Het publiek is fantastisch om naar te kijken, ik heb zitten huilen bij een oprah show, van het lachen dan. om de huilende huisvrouwtjes met hun autootje op de oprit happy-family bullshit! Zoals GTC het mooi verwoordde, politiek-correcte prodent tantes LOL Hm : American Beauty ![]()
|
dude ik werd gewoon geil van die digitale foto/videocamera die ongeveer even groot was als een creditcard..
alleen daarmee was ik al blij geweest krijgt dat fucking publiek gewoon nog veel meer shit
||
Citaat:
ik snap echt niet dat mensen altijd amerikanen aanvallen op het feit dat ze een huis en een gezonde familie etc. hebben. dat is toch normaal??? wat verwacht je dan? mensen die op straat leven? je weet geen fuck van het leven van die prodent-tantes, dus oordeelt niet. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me heel de aflevering lopen afvragen waarom ze niet wat beters doen met al die 10 duizenden dollars (zoniet miljoenen). Een mp3speler is leuk om te krijgen. Een digitale camera ook. Maar overdrijf dan niet zo! Als ze 1/10 uitgegeven hadden aan het publiek, hadden ze de rest naar een goed doel kunnen sturen ofzo...
||
Citaat:
o ja want in amerika is iedereen perfect zeker? De meeste probleempjes die de huisvrouwtjes bij Oprah hebben is dat hun mannen het vuilnis niet meer buiten willen zetten.. NEE DAT is lekker dramatisch..
||
![]() |
Citaat:
Dat is juist het hilarische, kijk gewoon naar dat publiek man zegt al genoeg ![]() Voel je je aangevallen ofzo, ik oordeel over ze omdat ik daar zin in had. We hadden het over de oprah-show en sorry hoor, maar die mensen komen zo overdreven over, hysterische gedoe allemaal... en ja dat vind ik amerikaans! Ik weet niet of je American Beauty hebt gezien , dan weet je wel wat ik bedoel met dat auto op opritje met white fence erom heen. Volgens mij zijn de meeste aantal ontwrichte gezinnen in amerika, grote maatschappelijke problemen etc. Wat die give-away uitzending betreft, voor de bedrijven die die speeltjes leveren is het waarschijnlijk een hele goedkope reclame actie. Hoeveel man zit daar 1000? zon credit-card camera van 500 dollar (200? inkoop) kost ze dus 200.000 dollar. Wat zou een reclame-advertentie kosten om zoveel mensen te bereiken die ze nu hebben bereikt via oprah, die nota bene over de hele wereld wordt uitgezonden... Dan is 200.000 dollar een schrijntje.
||
Citaat:
![]() Een mooi gezin koop je niet, en dat vergeten Amerikanen vaak. In dat opzicht zijn Amerikanen vaak jaloers op Europeanen (en dat hebben al enkele Amerikanen me verteld). Europeanen (en ook niet alle natuurlijk) kunnen met weinig materiaal van het leven genieten. (Dit gevoel is in bijv. de bertolli-reclame geprobeert weer te geven) Begrijp me niet verkeerd, als ik iets krijg of net iets moois heb gekocht maakt dat me ook blij. Ieder mens hecht waarde aan materiaal, maar als dat het enige is wat je gelukkig kan maken zit er iets goed mis. En dat gebeurd nog wel eens.
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind Oprah wel leuk en haar programma ook wel leuk als er bekende gasten komen ofzo...
...maar die stomme grapjes van dr waar iedereen altijd zo har om zit te lachen ![]() ...en die overdreven reacties (eerder gezegd) Bv: toen Steve Irwin ( ![]() ![]() ![]() Volgens mij is de helft echt super gespeeld, btw volgens mij is vrijdag een kijkje achter de schermen, dat kan ik dan natuurlijk weer niet zien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 |