Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 15:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
HEb je het vanmiddag gezien? Ik was effe aan het zappen en toen zag ik opeens dat ze allemaal cadeaus aan het uitdelen waren aan het publiek bij oprah.
Echt ziek zeg. Die mensen hebben voor duizenden dollars aan geschenken gekregen!!!!!

hahaha, ik heb me echt dood gelachen om die reacties van het publiek. Jahh, is ook niet zo gek natuurlijk
En toen kregen ze opeens allemaal een doos met Brownies! Nou, die Amerikanen gingen toen helemaal uit hun dak zeg

S' avonds is toch herhaling???? Nou, ik zou zeker kijken. Je lacht je helemaal dood!!

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 16:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 15:09
Shibby
Shibby is offline
haha ik vind AL die reacties ALTIJD zo overdreven bij oprah
Oud 14-01-2003, 15:20
10.45
10.45 is offline
wat brengt amerika toch veel goeds voort
Oud 14-01-2003, 15:25
Verwijderd
D'r zitten soms ook echt mooie dingetjes tussen.. Mooie digitale camera's of een mooie mp3-speler... Mja, om helemaal te gaan krijzen over een bakje popcorn.. hmm...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:12
WMAS
WMAS is offline
Wat ik graag van Oprah zou willen, is haar overlijdenskaart. Wat een overdreven kutwijf!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
WMAS schreef:
Wat ik graag van Oprah zou willen, is haar overlijdenskaart. Wat een overdreven kutwijf!!
Nou, doe effe normaal zeg
Oud 14-01-2003, 16:54
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
D'r zitten soms ook echt mooie dingetjes tussen.. Mooie digitale camera's of een mooie mp3-speler... Mja, om helemaal te gaan krijzen over een bakje popcorn.. hmm...
hahaha, ja, volgens mij waren ze harder aan het gillen bij dat eten dan de rest hoor!
naja, behalve bij die telefoon. Toen werden ze helemaal gek. En als je die vrouwen dan ook zag (het waren volgens mij alleen maar vrouwen ). Echt vollop springen en klappen en weet ik wat allemaal. Net kleine kindjes

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:55
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
WMAS is zeker een erg goede kennis van onze Oprah om haar zomaar een overdreven kutwijf te kunnen noemen...

Heb ook wel eens zo'n aflevering gezien van Oprah's favorite things en das wel leuk jah... Echt niet normaal meer wat dat publiek allemaal krijgt!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:57
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:

hahaha, ik heb me echt dood gelachen om die reacties van het publiek. Jahh, is ook niet zo gek natuurlijk
En toen kregen ze opeens allemaal een doos met Brownies! Nou, die Amerikanen gingen toen helemaal uit hun dak zeg
S' avonds is toch herhaling???? Nou, ik zou zeker kijken. Je lacht je helemaal dood!!
Ik ook! K lag dubbel echt! Op die reacties kan je niet eens een parodie meer maken, zo overdreven. T was echt een kippenhok
OOoow my goooood.
Ook zo vreselijk dat ze om ALLES wat Oprah zegt gaan lachen. Zo grappig is ze nou ook weer niet. Sommigen zien haar echt als een heldin/godin.
Maar idd, ik raad iedereen aan die herhalingen te kijken
Oud 14-01-2003, 17:12
Verwijderd
*kijkt op teletekst*

Helaas geen HH
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Sookie schreef:
*kijkt op teletekst*

Helaas geen HH
Geen eens ...........ik dacht dat ze Oprah altijd s avonds herhaalde. Of eigenlijk meer s nachts, want dat begind dan om 12 uur ofsow

* chekt voor de zekerhied nog even teletekst *

Nouuuuu, wat een onzin!!!! Das weer nieuw dan. Want ik kan me toch egt herineren dat ik wel is oprah heb zitten kijken als ik niet kon slapen
Oud 14-01-2003, 18:13
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Nou, doe effe normaal zeg
Met Oprah Winfrey zelf is niks mis, maar haar imago is ZOOOOO KUT!!! Als zij zegt "Kijkers, dit is nu een mooi boek", koop de volgende dag heel vrouwelijk Amerika DAT boek, dat is zo slecht eraan. En dan die mensen in die zaal: allemaal van die politiek-correcte prodent tantes, die allemaal wél een eigen baan hebben, en het allemaal helemaal snappen als Oprah weer 1 of andere 'wijze' zin uitkraamt, dat is er zo kut aan. En dan probeert die dr. Phill er ook nog een beetje van mee te profiteren, 1 woord: HAAT
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:34
Thomas
Thomas is offline
Kan dat niet aan zien.. wel leuk voor het publiek idd. Maar wie weet hoeveel die mensen hebben betaald om daar te mogen zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:22
WMAS
WMAS is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Met Oprah Winfrey zelf is niks mis, maar haar imago is ZOOOOO KUT!!! Als zij zegt "Kijkers, dit is nu een mooi boek", koop de volgende dag heel vrouwelijk Amerika DAT boek, dat is zo slecht eraan. En dan die mensen in die zaal: allemaal van die politiek-correcte prodent tantes, die allemaal wél een eigen baan hebben, en het allemaal helemaal snappen als Oprah weer 1 of andere 'wijze' zin uitkraamt, dat is er zo kut aan. En dan probeert die dr. Phill er ook nog een beetje van mee te profiteren, 1 woord: HAAT
Goed verwoord! Ik zei het iets minder net....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:31
marlies
marlies is offline
Het is pure reclame. Die bedrijven zijn dolblij als Oprah hun product willen aanprijzen. Oprah is een godin dan, dus als zij zegt: Oh dit is toch zo geweldig dan wil iedereen dat hebben.
Dus dat is best wel concurrentievervalsing vind ik.
Oud 14-01-2003, 20:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Ja, dat kan ik niet ontkennen. Ik ben het daar ook wel mee eens hoor. Ze word (zoals iemand anders al zei) echt als een godin gezien. Maar ja, ik vind die humor van haar wel grappig. En af en toe zijn er wel is van die leuke afleveringen, dat je je echt helemaal dood kan lachen. Die Met Steven Irwin is ook zo cool . Die gast is echt grappig.
Naja....en over Dr Phill wil ik het geen eens hebben. Maar het ging mij meer om zijn verwoording. Dat vond ik nou ook weer niet nodig.
Oud 14-01-2003, 20:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
marlies schreef:
Het is pure reclame. Die bedrijven zijn dolblij als Oprah hun product willen aanprijzen. Oprah is een godin dan, dus als zij zegt: Oh dit is toch zo geweldig dan wil iedereen dat hebben.
Dus dat is best wel concurrentievervalsing vind ik.
hahaha, ja tuurlijk werkt dat zo. maar dat boeit mij niet hoor
Als ik me maar dood kan lachen om die mensen die helemaal gek worden
Oud 14-01-2003, 20:53
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Kan dat niet aan zien.. wel leuk voor het publiek idd. Maar wie weet hoeveel die mensen hebben betaald om daar te mogen zitten.
Het was hetzelfde publiek als een vorige show, die mochten als verrassing allemaal komen bij de favorite things show het was dus gratis
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:14
pinhead
pinhead is offline
oprah is een product van de regering om het amerikaanse volk (en dan vooral de huisvrouwen natuurlijk...maar die voeden weer kinderen op...dus automatisch het gehele volk ) te brainwashen...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
pinhead schreef:
oprah is een product van de regering om het amerikaanse volk (en dan vooral de huisvrouwen natuurlijk...maar die voeden weer kinderen op...dus automatisch het gehele volk ) te brainwashen...
hahaha, we zijn er achter hoor!!
Oud 14-01-2003, 22:45
Sarsefras
Sarsefras is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Het was hetzelfde publiek als een vorige show, die mochten als verrassing allemaal komen bij de favorite things show het was dus gratis
jaaa die show had ik gezien toen ging ze in de McDonald's bij de McDrive werken en gaf ze iedereen daar gratis eten was wel grappig om te zien... jammer dat er geen herhaling is vanaaf anders zou ik wel kijken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
jaaa die show had ik gezien toen ging ze in de McDonald's bij de McDrive werken en gaf ze iedereen daar gratis eten was wel grappig om te zien... jammer dat er geen herhaling is vanaaf anders zou ik wel kijken
ohhhhwwww, was dat die .....die heb ik ook gezien, hahaha. Soww, wat kijk ik toch veel oprah. Zou er wat mis zijn

Toen ging ze allemaal mensen een leuke dag bezorgen toch? Ook bij die school juffvrouw en van die mensen die een paar minuten gratis mochten shoppen. Die was ook wel lache jah
Oud 14-01-2003, 23:33
Rocksaan
Rocksaan is offline
Oprah Oprah Oprah! Oprah is mijn idool
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
ahum...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:19
Verwijderd
Een tijdje terug was er ook zo'n aflevering, met echt super gave dingen.. Mijn zus herinnerde me daar gisteren aan... Gaven ze echt de nieuwste laptops weg, dat soort dingen. Natuurlijk puur reclame, maar dat zou mij niet zo veel kunnen schelen als je daar in het publiek zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 15:31
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
zo ongeveer en dokter phil.. hilaries... echt briljant

Offtopic: jij heb een koele sig
Oud 15-01-2003, 16:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Mssschien geven ze die dingen aan de mensen om te showen hoe gul ze zijn, maar zodra de camera's uitstaan wordt het zoiets van: "Ja mensen, allemaal inleveren die spullen. Wij hebben zojuist besloten dat jullie die spullen toch maar niet mogen houden!"...ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 16:16
Screenager
Screenager is offline
mja.. al die spullen worden 'gedoneerd' door de fabrikanten... omdat heel huisvrouwlijk amerika ook al die dingen wil kopen na die uitzending is het best goedkope reclame
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 16:38
Isa
Isa is offline
ik heb ook is zo'n afleveirng gezien. wat zou ik daar graag hebben gezeten zeg. daar wil ik ook een kaartje voor hebben. krijg ik gewoon kei veel luxe geheel gratis. echt hebzuchtig ben ik niet maar komop, wie wilt er nou niet ratis een mooie stereotoren en de allernieuwste computers???
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:21
Ilsch
Ilsch is offline
ik heb ook gezien.. echt al dat gegil etc.. best grappig maar ze gaven wel koele dingen weg
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Mssschien geven ze die dingen aan de mensen om te showen hoe gul ze zijn, maar zodra de camera's uitstaan wordt het zoiets van: "Ja mensen, allemaal inleveren die spullen. Wij hebben zojuist besloten dat jullie die spullen toch maar niet mogen houden!"...ofzo
Dat hadden mijn pa en ik ook nog bedacht ja
Maar als dat gebeurd dan komt dat denk ik wel snel aan het licht
Oud 15-01-2003, 22:06
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
zo ongeveer en dokter phil.. hilaries... echt briljant

Offtopic: jij heb een koele sig
Dr.Phil..in 1 woord geweldig, fascinerende man
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:09
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
tuurlijk niet, en tuurlijk betaald de oprah show dat niet allemaal, dat is toch de ultime kans voor een bedrijf om hun product te promoten. Oprah is over de hele wereld te zien! toch niet raar dat ze dan die spullen gratis weggeven op de oprah show
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 00:19
TeiZ
TeiZ is offline
1 woord: LEEDVERMAAK

echt te mooi om die show te zien, dat pro-amerikaanse. Walgelijke mensen, stelletje ja-knikkers
*burp*
Het publiek is fantastisch om naar te kijken, ik heb zitten huilen bij een oprah show, van het lachen dan. om de huilende huisvrouwtjes met hun autootje op de oprit happy-family bullshit!

Zoals GTC het mooi verwoordde, politiek-correcte prodent tantes LOL

Hm : American Beauty
Oud 16-01-2003, 02:00
T*
T* is offline
dude ik werd gewoon geil van die digitale foto/videocamera die ongeveer even groot was als een creditcard..

alleen daarmee was ik al blij geweest

krijgt dat fucking publiek gewoon nog veel meer shit
Oud 16-01-2003, 07:16
Isa
Isa is offline
Citaat:
TeiZ schreef:

Het publiek is fantastisch om naar te kijken, ik heb zitten huilen bij een oprah show, van het lachen dan. om de huilende huisvrouwtjes met hun autootje op de oprit happy-family bullshit!

en wat is daar mis mee? vind je soms dat de huisvrouwtjes moeten werken ofzo? het is toch logisch om een huis te hebben met of zonder een oprit? liever een happy family dan geen family.

ik snap echt niet dat mensen altijd amerikanen aanvallen op het feit dat ze een huis en een gezonde familie etc. hebben. dat is toch normaal??? wat verwacht je dan? mensen die op straat leven? je weet geen fuck van het leven van die prodent-tantes, dus oordeelt niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:19
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb me heel de aflevering lopen afvragen waarom ze niet wat beters doen met al die 10 duizenden dollars (zoniet miljoenen). Een mp3speler is leuk om te krijgen. Een digitale camera ook. Maar overdrijf dan niet zo! Als ze 1/10 uitgegeven hadden aan het publiek, hadden ze de rest naar een goed doel kunnen sturen ofzo...
Oud 16-01-2003, 11:49
T*
T* is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
en wat is daar mis mee? vind je soms dat de huisvrouwtjes moeten werken ofzo? het is toch logisch om een huis te hebben met of zonder een oprit? liever een happy family dan geen family.

ik snap echt niet dat mensen altijd amerikanen aanvallen op het feit dat ze een huis en een gezonde familie etc. hebben. dat is toch normaal??? wat verwacht je dan? mensen die op straat leven? je weet geen fuck van het leven van die prodent-tantes, dus oordeelt niet.

o ja want in amerika is iedereen perfect zeker?
De meeste probleempjes die de huisvrouwtjes bij Oprah hebben is dat hun mannen het vuilnis niet meer buiten willen zetten.. NEE DAT is lekker dramatisch..
Oud 16-01-2003, 12:59
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Dat is juist het hilarische, kijk gewoon naar dat publiek man zegt al genoeg
Voel je je aangevallen ofzo, ik oordeel over ze omdat ik daar zin in had. We hadden het over de oprah-show en sorry hoor, maar die mensen komen zo overdreven over, hysterische gedoe allemaal... en ja dat vind ik amerikaans!
Ik weet niet of je American Beauty hebt gezien , dan weet je wel wat ik bedoel met dat auto op opritje met white fence erom heen.
Volgens mij zijn de meeste aantal ontwrichte gezinnen in amerika, grote maatschappelijke problemen etc.

Wat die give-away uitzending betreft, voor de bedrijven die die speeltjes leveren is het waarschijnlijk een hele goedkope reclame actie. Hoeveel man zit daar 1000? zon credit-card camera van 500 dollar (200? inkoop) kost ze dus 200.000 dollar. Wat zou een reclame-advertentie kosten om zoveel mensen te bereiken die ze nu hebben bereikt via oprah, die nota bene over de hele wereld wordt uitgezonden... Dan is 200.000 dollar een schrijntje.
Oud 16-01-2003, 13:27
MissEvil
MissEvil is offline
ja, ik had het ook gezien.. was echt veel wat ze kregen..
doen ze daar trouwens best vaak, allemaal dingen aan het publiek geven..
Oud 16-01-2003, 13:48
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
Dat is juist het hilarische, kijk gewoon naar dat publiek man zegt al genoeg
Voel je je aangevallen ofzo, ik oordeel over ze omdat ik daar zin in had. We hadden het over de oprah-show en sorry hoor, maar die mensen komen zo overdreven over, hysterische gedoe allemaal... en ja dat vind ik amerikaans!
Ik weet niet of je American Beauty hebt gezien , dan weet je wel wat ik bedoel met dat auto op opritje met white fence erom heen.
Volgens mij zijn de meeste aantal ontwrichte gezinnen in amerika, grote maatschappelijke problemen etc.
Juist. Geld, mooie spullen maakt het leven aangenaam, niet perfect. Het hele idee dat als je maar een mooie oprit, auto, carriere, etc. hebt je dan ook een gelukkig gezin hebt is een illusie. (mooie/goede film American Beauty )
Een mooi gezin koop je niet, en dat vergeten Amerikanen vaak.
In dat opzicht zijn Amerikanen vaak jaloers op Europeanen (en dat hebben al enkele Amerikanen me verteld). Europeanen (en ook niet alle natuurlijk) kunnen met weinig materiaal van het leven genieten. (Dit gevoel is in bijv. de bertolli-reclame geprobeert weer te geven)
Begrijp me niet verkeerd, als ik iets krijg of net iets moois heb gekocht maakt dat me ook blij. Ieder mens hecht waarde aan materiaal, maar als dat het enige is wat je gelukkig kan maken zit er iets goed mis. En dat gebeurd nog wel eens.
Oud 16-01-2003, 14:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
T* schreef:
dude ik werd gewoon geil van die digitale foto/videocamera die ongeveer even groot was als een creditcard..

alleen daarmee was ik al blij geweest

krijgt dat fucking publiek gewoon nog veel meer shit
Ja, ik zat ook zo hoor......echt van .......en dat krijgen ze zomaar ?!?!?!.....gratis???? Laat mij daar zitten !!!
Oud 16-01-2003, 16:27
BCR
BCR is offline
Vandaag was Bono er (weer). I Love Him

Vind Oprah wel leuk om naar te kijken, maar ligt erg aant onderwerp.
Oud 16-01-2003, 17:30
Martijn
Martijn is offline
Ik vind Oprah wel leuk en haar programma ook wel leuk als er bekende gasten komen ofzo...

...maar die stomme grapjes van dr waar iedereen altijd zo har om zit te lachen
...en die overdreven reacties (eerder gezegd) Bv: toen Steve Irwin () er was.......

Volgens mij is de helft echt super gespeeld, btw volgens mij is vrijdag een kijkje achter de schermen, dat kan ik dan natuurlijk weer niet zien
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Vandaag was Bono er (weer). I Love Him

Vind Oprah wel leuk om naar te kijken, maar ligt erg aant onderwerp.
Yup! Vooral als het over onderwerpen gaan die je persoonlijk wel eens raken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten