Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het jammer zou zijn als mensen op posters zouden afgaan, ipv de standpunten van de partijen te lezen. |
![]() |
|
![]() |
Ja okee ik geef eerlijk toe dat het me ook meer stoort omdat het de LPF is. En omdat die hele slogan nergens op slaat.
Waarom zou je lef moeten hebben om LPF te stemmen? Misschien moesten mensen in het begin van Fortuyns periode lef hebben om hun voorkeur voor deze persoon te laten blijken, omdat voor Fortuyn je al snel uitgemaakt werd door rascist enz bij zulke uitspraken nu zijn ze inmiddels alweer 'gewoon' geworden. Maar de LPF heeft er zo'n gigantische rommel van gemaakt, ze hadden er goed aan gedaan te stoppen na de dood van Fortuyn of in ieder geval de naam te veranderen. Ik denk dat Fortuyn zich kapot zou schamen over het zooitje wat die LPF ers er van hebben gemaakt...onder zijn naam.. |
![]() |
|
![]() |
Thuis kreeg ik een SP folder. Best interessant, ik wist echter al hun standpunten.
StemNietDenkZelf & die van milieudefensie vind ik betere slogans.
||
Verwijderd
|
Citaat:
SP was ook niet altijd even duidelijk. Eerst was het Stem Tegen, Stem SP. En nu ineens Stem voor, stem SP ![]() En verder ben ik het er mee eens dat de heer Fortuyn zeker niet blij zou zijn met deze situatie in de partij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Psychologie |
respect voor iedereen? Verwijderd | 74 | 21-01-2006 16:50 | |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
rookverbod - argumentatieve tekst Liesjeuh | 2 | 27-09-2004 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Stelling: t is terrecht als je als winkeleigenaar een crimineel gewapend aanvalt! MissLopez | 58 | 14-04-2002 20:03 |