Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij ben jij alleen nog maar op irritante plaatsen uitgeweest...
![]() In ieder geval, ik vind het leuk omdat ik heel erg kan opgaan in (goede) muziek (als je er thuis naar luistert moet je zelfs heel de tijd van plaat wisselen) en ook: dansen MET mensen (niet slowen) is ook leuk. |
![]() |
|
Oneens, uitgaan is gewoon een manier van lol maken met vrieden, net zoals jij lol maakt met vrienden door thuis met ze te praten, maak ik lol met ze door uit te gaan. En je bent niet verplicht om alcohol te drinken, noch om naar een plek te gaan waar de muziek keihard staat, er zijn ook genoeg coole kroegjes waar rustige muziek wordt gedraaid.
|
oneens, wat een onzin. k ga echt niet op stap om vrienden te maken hoor, ik ga juist op stap MET mijn vrienden. Om gezellig even te relaxen, even weg te zijn van thuis. Om even bij te praten. Dat je af en toe vrienden bij maakt is mooi meegenomen. Ik kan trouwens ook lol hebben zon alcohol. En van de muziek geniet ik op stap.
|
![]() |
|
Ik ga graag uit naar plaatsen waar ik nieuwe muziek te horen krijg, die wel in m'n muzieksmaak vallen maar waar je dan die nieuwe dingen hoort.
Of gewoon te genieten van de sfeer. Dus oneens. Thuis naar m'n stereosetje luisteren naar SpeedFreax 3 is toch wel anders dan lekker te chillen/dansen in N&W met Speedfreax. En ik drink dan uberhaupt toch weinig, gewoon alleen dansen en af en toe chillen. En nieuwe vrienden heb ik ook nog niet echt op feesten gemaakt, ik ga altijd met vrienden ernaartoe. Dus nog steeds oneens.
|
Oneens, behalve het vriendengedoe zinnetje.
Inderdaad ontzettend kansloos dat mensen die je één keer in de twee maanden ziet met uitgaan je vrienden gaan noemen, je 36 keer zoenen en onsmakelijk hard om je slechte grapjes lachen. Maar daar kun je zelf in meegaan of niet natuurlijk. Persoonlijk heb ik als jongen niet zoveel last van mensen die op me af komen om met me te praten, maar als ik vrolijk ben sta ik wel open voor kansloze gesprekken. Zie het echter niet als een goede conversatie, meer als humoristisch vermaak. Wat irritant kan zijn zijn de jongens die aan je vriendin hangen en om d’r heen slijmen, maar dat lijkt me een kwestie van vertrouwen. Vrienden bezoek je inderdaad thuis, maar dat neemt niet weg dat je ook met ze kunt gaan stappen? Ik denk dat er een significant verschil bestaat tussen vrienden en mensen die je tegenkomt tijdens uitgaan, dat zijn bekenden. Uitgaan is in feite een overbodige luxe, maar maakt je weekend wel leuk. Al hangt een leuk weekend natuurlijk niet samen met een avondje stappen, het kan wel een leuke aanvulling zijn. Alcohol drinken, snuiven, blowen en seksen kan thuis inderdaad ook, maar daarvoor ga ik persoonlijk niet uit. Je gaat uit om onder de mensen te komen. Mensen die je nooit zult kennen, waaraan je je soms kapot kunt ergeren maar waar je ook om kunt vermaken. Vermaak onder de mensen is toch altijd gezelliger dan in een grijze woonkamer waar je afhankelijk bent van elkaar. Al moet ik zeggen dat ik me overal wel weet te vermaken. Ik moet er alleen niet aan denken om weekend in weekend uit op de bank Idols te kijken en gesprekken te voeren met mensen die niets meemaken behalve school, werk, internet en de huiskamer op zaterdagavond. Uitgaan kan verachtelijk, overbodig, vervelend en irritant zijn, maar bovenal vind ik het daarom misschien juist wel gezellig. |
![]() |
|
![]() |
Oneens! Je hoeft echt niet naar een discotheek te gaan om te 'scoren' maar om te dansen en het naar je zin hebben!
Bovendien kan je daar nieuwe mensen leren kennen.. En die kunnen heel aardig zijn tot ze je dumpen ![]() Maar goed! Je bent geen meeloper als je uitgaat.. Mag je trouwens wel vrienden maken op school e.d. Misschien moet je zelf maar eens uitgaan! Later!
|
Thuis zitten is beter?
Euh.. NEE! Uitgaan is toch wel een stuk gezelliger en thuiszitten dat ken je elke doordeweekse dag ook al doen. vrijdag of zaterdagavond gewoon weg standaard altijd weg want wat moet ik thuis? uitgaan en met iedereen ouwehoeren is toch veel gezelliger en vrienden heeft iedereen en je leert ook nog wel is mensen kennen. En buizen zo nu en dan is ook nie verkeert ![]()
|
damn, hoe simpel kan je zijn!!!!
uitgaan is toch gewoon ff helemaal los gaan, als ik uitga en dr is vette muziek dans ik soms ook ff in me eentje, gewoon omdat ik dan ff lekker kan dansen, en vrienden leer je nooit egt kennen in de kroeg, hooguit kennissen leer je daar kennen. Uitgaan is gewoon ff uit de dagelijkse sleur komen, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om maar 'ns even in te gaan op de serie doodvervelende stellingen die onlangs gelanceerd zijn door Diovai: Wat een onzin ik maak vrij weinig vrienden en ik heb ze nog nooit tijdens het uitgaan gemaakt. Ik ben overigens tijdens het uitgaan nog veel minder sociaal dan in real life. Come to think of it, op m'n aller sociaalst ben ik online.. shit da's best triest geloof ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rare stelling |
![]() |
|
Sorry,maar dit is bijna de achterlijkste stelling.
Wtf slaat dat op.....? Als ik ga stappen.Doe ik dat voor me eigen.... Ik vind het gewoon leuk om te dansen en fun te hebben met een aantal vrienden. En niet om vrienden te maken of mee te lopen(misschien jij...?) PeaCe
|
Verwijderd
|
wat een onzin.
Uitgaan doe ik niet alleen omdat ik vrienden wil maken, ik wil ook gewoon mijn vrienden leuk ontmoeten en plezier meehebben, leuk dansen op muziek waar we van houden, kortom, down met elkaar! Alcohol is een bijkomstigheid die alleen nog maar voor meer plezier zorgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga uit voor mezelf, en nie om er bij te horen. En so what als ik vrienden zou willen maken bij het uitgaan, je moet toch erges vrienden maken... en okeej meestal zullen die mensen die je, met name in een discotheek maar ook in een kroeg, ontmoet niet supergoede vrienden worden, maar het kan wel. Tis nie de reden dak uitga.. maar kheb door het uitgaan zeker wel leuke mensen leren kennen die meer dan oppervlakkige kennissen zijn die ik een paar keer per maand zie als ik uitga...
Bovendien bij het uitgaan is de muziek toch zeker wel n stuk beter dan op mn zielige stereotje die nie harder mag dan het net horen van de bass ![]() Thuis zitten is beter; thuis zitten kan zeker ook leuk zijn, maar is anders... kbedoel je zit al heel de week thuis..
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 11:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ps: weezer rulez |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ach je bent 17, ik zit in de 5e gym en daar zijn ook zat mensen van 16,17,18 die niet uitgaan.
En dan op een gegeven moment komt het. Voord de 1 wat eerder dan de ander. Dus t komt vast wel goed. Vraagje: Heb je een speciale soort muziek warvan je houdt? en welk dan?
|
Uhm ja, dat is ook wel een probleem, maar het gaat mij gewoon om uitgaan, vrienden maken, niet speciaal om de muziek, want van de muziek waarvan ik houdt, rock, weezer, dan kom je al snel in het circuit van alternativelingen en zo een ben ik niet.
|
Naja zoals al eerder gezegd vrienden maak je niet echt tijdens het uitgaan. Kennissen.
Als het je niet om de muziek gaat heb je heel veel keuzes. Ik ga meestal uit naar Amsterdam en soms Rotterdam(26 april!). Maar dat is dus omdat ik van Garage hou. Mijn punt was, als je een bepaalde soort muziek leuk vind en je vrienden ook ga dan es een keer met je vrienden naar een feest waar ze die muziek draaien. Maar met Weezer wordt dat al wat moelijker, dan moet je alweer naar een concert. Bij mij is dat Garage, eerst waren het collega's van me, toen zijn we een keer naar zo'n feest gegaan en nu gaan we altijd naar dat soort feesten en we gaan andere dingen doen enzo, nu zijn het vrienden van me. Als ik wel in Alkmaar uitga dan ga ik meestal alleen, ik zie daar toch op bepaalde plaatsen mensen die ik ken van bijv. school(misschien ook een tip) Maja, het komt gewoon een keer......wanneer, dat kan je zelf in de hand hebben, of je moet erop wachten.
|
Tja, ik heb dan de voorkeur wel voor een disco met een cafe'tje erbij. Ik dans niet zo graag, maar dan ontmoet ik wel veel mensen.
Ik werk als vakkenvuller, erg gezellig, dus zal ik wel veel bekenden tegenkomen. Zijn allemaal gezellige lui, die altijd uitgaan, dus misschien dat ik me er wel in vind, maar die lui hebben ook weer vrienden enzo.... maargoed, ik zal wel eens kijken.
|
Zo ben ik er dus ook ingerold. Na een kerstborrel in de stad 1 1/2 jaar geleden erna nog paar uurtjes met 2 colega`s blijven hangen. Inmiddels gaan we vaker zo`n 1 keer per maand, en gaan deze zomer zelfs een weekje op vakantie. Ben best veranderd, wat meer vertrouwen krijg je en zo heb ik een vriend zover gekregen om ook te gaan stappen. Verder nog wat vrienden met het voetbal, af en toe op stap en zo creeer je dus dat je vaker gaat stappen
![]() Komt langzaam aan allemaal wel, de een sneller de andere later... tenzij je echt helemaal geen staptype ben natuurlijk. |
![]() |
|
![]() |
Oneens, je gaat vaak met vrienden uitdus waarom zou je percee dara vrienden willen maken.
De een zal het vaker doen dan de ander maar dat maakt nou weer niet zoveel uit. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat zoals jij het ongeveer brengt uitgaan voor "losers" is. Want dan bestaat onze samenleving uit ongeveer 30% "losers" Uitgaan is er om lol te maken en niet steeds maar bij je ouders thuis te zitten die weer iets te zeuren hebben |
![]() |
|
Ik denk dat als je uitgaat om het vrienden-maken dat er dan toch iets fout is.
Ik heb geen vrienden gemaakt door alleen uitgaan. Echte vrienden heb je meer overeenkomsten mee dan alleen elk weekend in t zelfde cafe zitten.
|
![]() |
Wanneer iemand graag uit gaat omdat hij zo vrienden kan maken heb ik daar gaan problemen mee, laat ik het zo zeggen.. Hoe ''fout'' het misschien ook is, waarom niet. Als hij/zij het zo naar zijn of haar zin heeft..
|
![]() |
Als je uitgaat, kom je nieuwe mensen tegen.
Deze mensen kunnen nieuwe vrienden worden. Nix mis mee, toch? En vrienden maken, dat klinkt negatief zeg. Ik wordt eigenlijk altijd vrienden met andere mensen. (dat klinkt positiever vind ik, niet alsof je hopeloos op zoek bent naar vrienden maar gewoon dat dat gebeurd) |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |