Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 19:11
Diovai
Diovai is offline
Stelling: Uitgaan is voor meelopers, mensen die vrienden willen maken, koste wat kost. Mensen die moeten scoren, kortom mensen die afhankelijk zijn van hun lichaam. Echte vrienden kun je ook in plaatsen zonder alcohol ontmoeten en bezoeken, plaatsen zonder harde muziek, plaatsen waar je ook om drie uur 's middags heen kunt, bij voorkeur thuis. Uitgaan is volledig overbodig, irritant, vervelend en zelfs verachtelijk. Thuis zitten is beter.

Eens/oneens
Advertentie
Oud 22-03-2003, 19:13
pinhead
pinhead is offline
Oneens, want het is niet verplicht om alcohol te nuttigen tijdens het uitgaan.
Je gaat toch ook uit voor de goeie muziek en gezelligheid? Niet persé om vrienden te maken of te scoren...

wat bedoel je trouwens met; mensen zijn afhankelijk van hun lichaam? volgens mij is iedereen afhankelijk van zn lichaam...
Oud 22-03-2003, 19:14
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
pinhead schreef op 22-03-2003 @ 20:13:
Oneens, want het is niet verplicht om alcohol te nuttigen tijdens het uitgaan.
Je gaat toch ook uit voor de goeie muziek en gezelligheid? Niet persé om vrienden te maken of te scoren...

wat bedoel je trouwens met; mensen zijn afhankelijk van hun lichaam? volgens mij is iedereen afhankelijk van zn lichaam...
Goede muziek kun je ook thusi luisteren.
Oud 22-03-2003, 19:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Volgens mij ben jij alleen nog maar op irritante plaatsen uitgeweest... of ben je gewoon niet zo'n uitgaander.
In ieder geval, ik vind het leuk omdat ik heel erg kan opgaan in (goede) muziek (als je er thuis naar luistert moet je zelfs heel de tijd van plaat wisselen) en ook: dansen MET mensen (niet slowen) is ook leuk.
Oud 22-03-2003, 20:52
barbara.inc
barbara.inc is offline
Oneens, uitgaan is gewoon een manier van lol maken met vrieden, net zoals jij lol maakt met vrienden door thuis met ze te praten, maak ik lol met ze door uit te gaan. En je bent niet verplicht om alcohol te drinken, noch om naar een plek te gaan waar de muziek keihard staat, er zijn ook genoeg coole kroegjes waar rustige muziek wordt gedraaid.
Oud 23-03-2003, 08:59
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
terror koe schreef op 22-03-2003 @ 22:55:
Trouwens Diovai, ben jij niet Evito?
Wie?
Oud 23-03-2003, 09:35
miro
miro is offline
oneens, wat een onzin. k ga echt niet op stap om vrienden te maken hoor, ik ga juist op stap MET mijn vrienden. Om gezellig even te relaxen, even weg te zijn van thuis. Om even bij te praten. Dat je af en toe vrienden bij maakt is mooi meegenomen. Ik kan trouwens ook lol hebben zon alcohol. En van de muziek geniet ik op stap.
Oud 23-03-2003, 11:43
Six4Eight
Six4Eight is offline
Stelling gebaseerd op eigen ervaringen?

Ben het er niet mee eens trouwens, uitleg vind ik overbodig.
Oud 23-03-2003, 13:27
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik ga graag uit naar plaatsen waar ik nieuwe muziek te horen krijg, die wel in m'n muzieksmaak vallen maar waar je dan die nieuwe dingen hoort.
Of gewoon te genieten van de sfeer.

Dus oneens.

Thuis naar m'n stereosetje luisteren naar SpeedFreax 3 is toch wel anders dan lekker te chillen/dansen in N&W met Speedfreax.

En ik drink dan uberhaupt toch weinig, gewoon alleen dansen en af en toe chillen.
En nieuwe vrienden heb ik ook nog niet echt op feesten gemaakt, ik ga altijd met vrienden ernaartoe.

Dus nog steeds oneens.
Oud 23-03-2003, 14:00
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Diovai schreef op 22-03-2003 @ 20:14:
Goede muziek kun je ook thusi luisteren.
maar thuis kan ik nooit ongestoord mn muziek keihard zetten
Oud 23-03-2003, 16:29
lizzjuuh
lizzjuuh is offline
Zeker geen leven?
Oud 23-03-2003, 16:36
AGH
AGH is offline
Oneens, behalve het vriendengedoe zinnetje.
Inderdaad ontzettend kansloos dat mensen die je één keer in de twee maanden ziet met uitgaan je vrienden gaan noemen, je 36 keer zoenen en onsmakelijk hard om je slechte grapjes lachen. Maar daar kun je zelf in meegaan of niet natuurlijk.
Persoonlijk heb ik als jongen niet zoveel last van mensen die op me af komen om met me te praten, maar als ik vrolijk ben sta ik wel open voor kansloze gesprekken.
Zie het echter niet als een goede conversatie, meer als humoristisch vermaak.
Wat irritant kan zijn zijn de jongens die aan je vriendin hangen en om d’r heen slijmen, maar dat lijkt me een kwestie van vertrouwen.

Vrienden bezoek je inderdaad thuis, maar dat neemt niet weg dat je ook met ze kunt gaan stappen? Ik denk dat er een significant verschil bestaat tussen vrienden en mensen die je tegenkomt tijdens uitgaan, dat zijn bekenden.
Uitgaan is in feite een overbodige luxe, maar maakt je weekend wel leuk.
Al hangt een leuk weekend natuurlijk niet samen met een avondje stappen, het kan wel een leuke aanvulling zijn.
Alcohol drinken, snuiven, blowen en seksen kan thuis inderdaad ook, maar daarvoor ga ik persoonlijk niet uit.
Je gaat uit om onder de mensen te komen. Mensen die je nooit zult kennen, waaraan je je soms kapot kunt ergeren maar waar je ook om kunt vermaken.
Vermaak onder de mensen is toch altijd gezelliger dan in een grijze woonkamer waar je afhankelijk bent van elkaar.
Al moet ik zeggen dat ik me overal wel weet te vermaken.
Ik moet er alleen niet aan denken om weekend in weekend uit op de bank Idols te kijken en gesprekken te voeren met mensen die niets meemaken behalve school, werk, internet en de huiskamer op zaterdagavond.

Uitgaan kan verachtelijk, overbodig, vervelend en irritant zijn, maar bovenal vind ik het daarom misschien juist wel gezellig.
Oud 24-03-2003, 17:07
mina
mina is offline
Oneens! Je hoeft echt niet naar een discotheek te gaan om te 'scoren' maar om te dansen en het naar je zin hebben!
Bovendien kan je daar nieuwe mensen leren kennen.. En die kunnen heel aardig zijn tot ze je dumpen .
Maar goed! Je bent geen meeloper als je uitgaat.. Mag je trouwens wel vrienden maken op school e.d. Misschien moet je zelf maar eens uitgaan! Later!
Oud 25-03-2003, 09:54
INViCTuS
INViCTuS is offline
Thuis zitten is beter?

Euh.. NEE!

Uitgaan is toch wel een stuk gezelliger en thuiszitten dat ken je elke doordeweekse dag ook al doen.

vrijdag of zaterdagavond gewoon weg standaard altijd weg want wat moet ik thuis? uitgaan en met iedereen ouwehoeren is toch veel gezelliger en vrienden heeft iedereen en je leert ook nog wel is mensen kennen.

En buizen zo nu en dan is ook nie verkeert
Oud 25-03-2003, 12:53
Stff
Stff is offline
oneens, uitgaan is gewoon gezellig.
Oud 25-03-2003, 14:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
onzin... mensen leren kennen is leuk.... al blijft het meestal bij het zat tegen iemand aanbrabbelen zodat ze na 1 minuut al weer weg gaan
Oud 25-03-2003, 16:09
king112
king112 is offline
EENs
het gaat alleen maar om score en om vriendjes maken.
Oud 25-03-2003, 18:52
rsieswerda
rsieswerda is offline
damn, hoe simpel kan je zijn!!!!
uitgaan is toch gewoon ff helemaal los gaan, als ik uitga en dr is vette muziek dans ik soms ook ff in me eentje, gewoon omdat ik dan ff lekker kan dansen, en vrienden leer je nooit egt kennen in de kroeg, hooguit kennissen leer je daar kennen.
Uitgaan is gewoon ff uit de dagelijkse sleur komen,
Oud 26-03-2003, 15:05
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga toch eignelijk best voor de muziek. like terror koe al zei leuke plaatjes ontdekken.
En hard muziek thuis mag ik niet
Oud 27-03-2003, 16:33
Thomas
Thomas is offline
Uitgaan doe je voor de gezelligheid en niets anders.
Oud 28-03-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 22-03-2003 @ 21:46:
Goede plaatjes ontdekken gaat alleen moeilijker
http://www.shoutcast.com

En om maar 'ns even in te gaan op de serie doodvervelende stellingen die onlangs gelanceerd zijn door Diovai:

Wat een onzin ik maak vrij weinig vrienden en ik heb ze nog nooit tijdens het uitgaan gemaakt. Ik ben overigens tijdens het uitgaan nog veel minder sociaal dan in real life.

Come to think of it, op m'n aller sociaalst ben ik online.. shit da's best triest geloof ik
Oud 28-03-2003, 21:48
Verwijderd
Oneens, je hebt idd geen alcohol nodig om mensne te leren kennen, en daarbij onderhoud ik mijn sociale contacten door het uitgaan, ik ga echt nie met iedereen om die ook maar naar me kijkt, die persoon moe took wel wat te bieden hebben hoor...
Oud 02-04-2003, 15:04
malibubarbie
malibubarbie is offline
Citaat:
Diovai schreef op 22-03-2003 @ 20:11:
Stelling: Uitgaan is voor meelopers, mensen die vrienden willen maken, koste wat kost. Thuis zitten is beter.

Eens/oneens
Altijd thuiszitten is voor mensen die geen vrienden hebben. Tenminste proberen we het nog met uitgaan hahaha

Rare stelling
Oud 02-04-2003, 17:30
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Sorry,maar dit is bijna de achterlijkste stelling.
Wtf slaat dat op.....?
Als ik ga stappen.Doe ik dat voor me eigen....
Ik vind het gewoon leuk om te dansen en fun te hebben met een aantal vrienden.
En niet om vrienden te maken of mee te lopen(misschien jij...?)

PeaCe
Oud 02-04-2003, 18:46
Verwijderd
wat een onzin.

Uitgaan doe ik niet alleen omdat ik vrienden wil maken, ik wil ook gewoon mijn vrienden leuk ontmoeten en plezier meehebben, leuk dansen op muziek waar we van houden, kortom, down met elkaar!

Alcohol is een bijkomstigheid die alleen nog maar voor meer plezier zorgt.
Advertentie
Oud 02-04-2003, 19:58
Janneke/Stefani
Janneke/Stefani is offline
Ben ik het helemaal mee oneens, je gaat juist uit met vrienden om lekker alle stress van je af te dansen enz. en gewoon een goede ontspanning
Oud 03-04-2003, 11:29
Toscane
Toscane is offline
Ik ga uit voor mezelf, en nie om er bij te horen. En so what als ik vrienden zou willen maken bij het uitgaan, je moet toch erges vrienden maken... en okeej meestal zullen die mensen die je, met name in een discotheek maar ook in een kroeg, ontmoet niet supergoede vrienden worden, maar het kan wel. Tis nie de reden dak uitga.. maar kheb door het uitgaan zeker wel leuke mensen leren kennen die meer dan oppervlakkige kennissen zijn die ik een paar keer per maand zie als ik uitga...

Bovendien bij het uitgaan is de muziek toch zeker wel n stuk beter dan op mn zielige stereotje die nie harder mag dan het net horen van de bass

Thuis zitten is beter; thuis zitten kan zeker ook leuk zijn, maar is anders... kbedoel je zit al heel de week thuis..

Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 11:32.
Oud 04-04-2003, 18:51
blacky
blacky is offline
Citaat:
barbelle schreef op 22-03-2003 @ 21:52:
Oneens, uitgaan is gewoon een manier van lol maken met vrieden, net zoals jij lol maakt met vrienden door thuis met ze te praten, maak ik lol met ze door uit te gaan. En je bent niet verplicht om alcohol te drinken, noch om naar een plek te gaan waar de muziek keihard staat, er zijn ook genoeg coole kroegjes waar rustige muziek wordt gedraaid.
En verder wordt elk weekend thuis zitten op den duur op wel errug saai.
Oud 04-04-2003, 19:40
geen punt.
geen punt. is offline
Dat doe ik dus, elk weekend thuis, want ik heb vreselijk saaie vrienden... maar alleen uitgaan is weer het andere uiterste toch? Ik weet soms echt ff niet meer wat ik nu moet doen hoor...
Oud 04-04-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 04-04-2003 @ 20:40:
Dat doe ik dus, elk weekend thuis, want ik heb vreselijk saaie vrienden... maar alleen uitgaan is weer het andere uiterste toch? Ik weet soms echt ff niet meer wat ik nu moet doen hoor...
maak andere vrienden of overtuig ze

ps: weezer rulez
Oud 04-04-2003, 23:29
Verwijderd
Oneens... ik ga toch uit met mijn vrienden Ik kom daar niet om anderen te ontmoeten maar voor de sfeer en het dansen en de mensen die kennissen-maar-geen-vrienden zijn te zien en lol te hebben met lui die ik anders niet echt zou kunnen aanspreken...
Oud 04-04-2003, 23:55
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Citaat:
Uitgaan is volledig overbodig, irritant, vervelend en zelfs verachtelijk. Thuis zitten is beter.
Ik ga uit met mijn vrienden omdat het gezelliger is als thuis voor de buis.... en als je dan wat contacten op kan doen, is toch alleen maar leuk? Kan het niet echt omschrijven, maar ik kijk liever naar echte leuke meiden in een kroeg/disco dan via de televisie of samen een potje ganzenborden
Oud 05-04-2003, 10:53
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-04-2003 @ 22:17:
maak andere vrienden of overtuig ze

ja, mocht ik willen, ben 17, zit in eindexamenklas en ben niet zo'n macho, dus gaat niet zo makkelijk, maar ik doe m'n best (al een jaar...)

ps: weezer rulez
Conclusie, uitgaan is dus best wel iets voor macho's, want omdat ik géén macho ben kan ik geen vrienden maken die wel gezellig zijn
Oud 05-04-2003, 11:46
Ji Sung Dennis
Citaat:
meelman schreef op 05-04-2003 @ 11:53:
Conclusie, uitgaan is dus best wel iets voor macho's, want omdat ik géén macho ben kan ik geen vrienden maken die wel gezellig zijn
Uhm ik ben dus absoluut GEEN macho hè,!! maar ga toch uit, met vrienden hoor. Ga gewoon eens een keer wat drinken met je beste vriend of vrienden joh... komt allemaal wel goed, met mij is het ook goed gekomen en dat zegt veel
Oud 05-04-2003, 12:07
Hydraul!C FunK
Ach je bent 17, ik zit in de 5e gym en daar zijn ook zat mensen van 16,17,18 die niet uitgaan.
En dan op een gegeven moment komt het.
Voord de 1 wat eerder dan de ander.
Dus t komt vast wel goed.

Vraagje: Heb je een speciale soort muziek warvan je houdt? en welk dan?
Oud 05-04-2003, 12:22
geen punt.
geen punt. is offline
Uhm ja, dat is ook wel een probleem, maar het gaat mij gewoon om uitgaan, vrienden maken, niet speciaal om de muziek, want van de muziek waarvan ik houdt, rock, weezer, dan kom je al snel in het circuit van alternativelingen en zo een ben ik niet.
Oud 05-04-2003, 12:44
Hydraul!C FunK
Naja zoals al eerder gezegd vrienden maak je niet echt tijdens het uitgaan. Kennissen.
Als het je niet om de muziek gaat heb je heel veel keuzes.

Ik ga meestal uit naar Amsterdam en soms Rotterdam(26 april!).
Maar dat is dus omdat ik van Garage hou.
Mijn punt was, als je een bepaalde soort muziek leuk vind en je vrienden ook ga dan es een keer met je vrienden naar een feest waar ze die muziek draaien. Maar met Weezer wordt dat al wat moelijker, dan moet je alweer naar een concert.

Bij mij is dat Garage, eerst waren het collega's van me, toen zijn we een keer naar zo'n feest gegaan en nu gaan we altijd naar dat soort feesten en we gaan andere dingen doen enzo, nu zijn het vrienden van me.

Als ik wel in Alkmaar uitga dan ga ik meestal alleen, ik zie daar toch op bepaalde plaatsen mensen die ik ken van bijv. school(misschien ook een tip)

Maja, het komt gewoon een keer......wanneer, dat kan je zelf in de hand hebben, of je moet erop wachten.
Oud 06-04-2003, 16:37
geen punt.
geen punt. is offline
Tja, ik heb dan de voorkeur wel voor een disco met een cafe'tje erbij. Ik dans niet zo graag, maar dan ontmoet ik wel veel mensen.

Ik werk als vakkenvuller, erg gezellig, dus zal ik wel veel bekenden tegenkomen. Zijn allemaal gezellige lui, die altijd uitgaan, dus misschien dat ik me er wel in vind, maar die lui hebben ook weer vrienden enzo.... maargoed, ik zal wel eens kijken.
Oud 06-04-2003, 17:46
Ji Sung Dennis
Zo ben ik er dus ook ingerold. Na een kerstborrel in de stad 1 1/2 jaar geleden erna nog paar uurtjes met 2 colega`s blijven hangen. Inmiddels gaan we vaker zo`n 1 keer per maand, en gaan deze zomer zelfs een weekje op vakantie. Ben best veranderd, wat meer vertrouwen krijg je en zo heb ik een vriend zover gekregen om ook te gaan stappen. Verder nog wat vrienden met het voetbal, af en toe op stap en zo creeer je dus dat je vaker gaat stappen

Komt langzaam aan allemaal wel, de een sneller de andere later... tenzij je echt helemaal geen staptype ben natuurlijk.
Oud 06-04-2003, 20:56
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Voor de topicstarter, dat was de definitie van mensen die bij een studenvereniging gaan
Oud 06-04-2003, 22:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Oneens, je gaat vaak met vrienden uitdus waarom zou je percee dara vrienden willen maken.
De een zal het vaker doen dan de ander maar dat maakt nou weer niet zoveel uit.
Ik vind het belachelijk om te zeggen dat zoals jij het ongeveer brengt uitgaan voor "losers" is. Want dan bestaat onze samenleving uit ongeveer 30% "losers"
Uitgaan is er om lol te maken en niet steeds maar bij je ouders thuis te zitten die weer iets te zeuren hebben
Oud 08-04-2003, 15:19
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik heb nog nooit van m'n hele leven zo'n trieste stelling gehoord als deze. En als er mensen bestaan die om deze redenen uitgaan...gecondoleerd
Oud 08-04-2003, 18:24
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Wat is het probleem wanneer je uitgaat om vrienden te maken.. (zonder alcohol of course)

*deze zin is krom.. *
Oud 08-04-2003, 19:11
Hydraul!C FunK
Ik denk dat als je uitgaat om het vrienden-maken dat er dan toch iets fout is.

Ik heb geen vrienden gemaakt door alleen uitgaan.

Echte vrienden heb je meer overeenkomsten mee dan alleen elk weekend in t zelfde cafe zitten.
Oud 09-04-2003, 17:51
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Wanneer iemand graag uit gaat omdat hij zo vrienden kan maken heb ik daar gaan problemen mee, laat ik het zo zeggen.. Hoe ''fout'' het misschien ook is, waarom niet. Als hij/zij het zo naar zijn of haar zin heeft..
Oud 10-04-2003, 18:26
Knoetje
Knoetje is offline
Als je uitgaat, kom je nieuwe mensen tegen.
Deze mensen kunnen nieuwe vrienden worden.
Nix mis mee, toch?

En vrienden maken, dat klinkt negatief zeg. Ik wordt eigenlijk altijd vrienden met andere mensen. (dat klinkt positiever vind ik, niet alsof je hopeloos op zoek bent naar vrienden maar gewoon dat dat gebeurd)
Oud 11-04-2003, 15:41
Verwijderd
eens
Oud 12-04-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
lizzjuuh schreef op 23-03-2003 @ 17:29:
Zeker geen leven?
De wereld houdt op na uitgaan ja...
Oud 12-04-2003, 12:58
Hydraul!C FunK
Nare, waar is je rolleyes............
Oud 20-04-2003, 10:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
nee, ik ga uit om het naar mn zin te hebben met de mensen die ik al ken. desnoods in mn eentje. of ik ga naar een concert om agressie kwijt te kunnen. ik ga gewoon voor de lol, thuis zitten is voor mij juist zwaar deprimerend.
Advertentie

Regels voor berichten