Advertentie | |
|
![]() |
|
Korte broeken!!! Zomer, herfst, of hartje winter: als je bij ons op school een korte broek aantrekt kun je net zo goed meteen een schietschijf op je rug plakken
||
![]() |
Citaat:
|
HEEL opvallende kleding, dus vooral van die freaky uitgaanskleding (Het is wel mooi, maar op school hoeft het niet hoor) Verder korte/strakke kleding terwijl het vet er aan alle kanten uitspringt
![]() ![]() Maar dat ligt er vooral aan waar je je maar aan ergert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind ook dat iedereen zelf moet weten wat ie aantrekt. Je hebt nou eenmaal verschillende scholen.
maar....... Op mijn school zou je bijvoorbeeld echt niet als een gothic of alto aan moeten komen. Tis namelijk een kakschool. Tis gewoon niet aan te raden dat als er al een bepaalde sfeer hangt dat er dan iemand met een andere leefwijze doorheen komt (pesten, wegkijken enz. ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede, jij durft te zeggen dat als een school vol gothics (of alto's, gabbers) zit dat zij je dan niet raar aan kijken?? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik was gewoon nieuwschierig of kakkers nou tolerant zijn, als je er een hele school vol van hebt. Ik had gedacht dat jij daar wel een zeker antwoord op wist. Ik praat jouw dan ook geen uitspraken in de mond, je had nee mogen antwoorden. Het is inderdaad zo dat bijv een grote groep hiphoppers/altos/gabbers helemaal niet tolerant hoeven te zijn, maar je hoort soms van die verhalen over kakkers ![]() dus ik heb idd tact meter nul, maar wil je mijn vraag nu beantwoorden, alsjeblieft ![]() ik wil gewoon weten hoe jij er over denkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het idee al dat er tussen al die keurig-in-pak-geklede mensen een die-hard alto tussen zit. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat ligt eraan. Zijn gothics nou tolerant? Dat ligt eraan. Bepaalde groeperingen staan nou eenmaal anders tegenover een andere leefwijze, en ook dat is verschillend voor iedereen. Kun je alle kakkers hetzelfde benoemen? nee tuurlijk kan dat niet. Als je mij vraagt of kakkers tolerant zijn moet ik nee zeggen. Maar stel het eens over een andere groepering? Zijn hiphoppers tolerant over mensen met een andere leefwijze? nee ook niet. Over t ALGEMEEN althans. Ik ben casual, ik word niet raar aangekeken tussen de kakkers, maar ik val dan ook niet extreem uit de toon. Je kunt nooit alle mensen hetzelfde benoemen maar of er tussen verschillende groeperingen veel tolerantie is, nee ik denk t niet. p.s. Ik denk dat mijn school wel redelijk extreem is, qua kakgehalte, kom je niet vaak tegen. (zit op een particuliere school) Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 21:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind korte shirtjes, korte rokjes, hotpants echt niet kunnen.
En kleren waar je, wanneer degene zit, haar string kan zien vind ik ook niet kunnen. Doe dan Of een hogere broek aan, Of een langer shirtje. Verder moet je bij ons op school ook niet echt aankomen met een korte broek. Alleen die eerste klassers doen dat wel en sommige jongens die toch al als sukkels worden gezien. Oja, ik vind kleren zonder mouw of met een klein mouwtje in de winter ook niet acceptabel. Dit slaat nergens op, dit doe je echt niet omdat je het warm hebt (terwijl het buiten -5 is) Een pet ofzo in de klas mag ook niet als ik de leraar was. Gaten in broeken op Die plekken waardoor je onderbroek ziet zijn fout. Ook bij truitjes het zelfde geval. (gaten op borsten enzo) Helaas wordt dit bij mijn school wel gedaan. Ik ben dan misschien wel een beetje extreem in dit soort dingen maar ik snap niet dat er mensen zijn die dat aandoen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |