Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 23:03
Verwijderd
heyz.
ik moet even mn hart luchten.
ik word echt hartstikke gek.

mn hele leven ben ik al gepest.
vanaf basisschool.
als school uit was ging ik naar huis.
ging ik naar buiten.
werd ik weer gepest.
zo ging het door tot mn 7e ofzow
zijn we verhuisd.
zelfde school.
maar geen gepest meer in de buurt.
maar nu werd het gepest steeds erger. en gingen ze ook trappen/slaan enzow.
ik ging het thuis afreageren.
ik sloeg vanalles kapot.
trapte vanalles kapot.
kreeg een gewoon een "kracht". ik was sterker dan dat ik normaal ben.
maar toen ging het dus helemaal mis.
ik moest naar een psychodinges (weet niet hoe je et schrijft) kliniek.
daar heb ik 1 1/2 jaar gewoont. en geleerd hoe ik er mee om moest gaan.
dat ging dus goed.
toen moest ik naar middelbare school.
eerste weken ging het goed.
maar toen begon het.
ik werd weer heel veel gepest enzow.
dit keer echt door hele school.
paar keer in elkaar geslagen.
leraren scholden me zelfs uit.
laatste dag voor zomervakantie vorig jaar (einde van mn 1ste jaar) heb ik leraar heel erg trug uitgescholden.
en sinds toen ben ik niet meer naar school geweest.
kreeg steeds weer meer problemen thuis.
heb nu elke dag flinke ruzie met mn ouders enzow.
heb vandaag bijna weer zelfmoord gepleegt.
en volgende week moet ik (gelukkig) weer naar school. speciaal onderwijs.
maar problemen blijven altijd bestaan.

naja. dit moest er gewoon even uit.
sorry ik zal jullie er wel mee iriteren zoals ik altijd doe.

Patrick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 07:55
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
vampfreak schreef:

en volgende week moet ik (gelukkig) weer naar school. speciaal onderwijs.
maar problemen blijven altijd bestaan.

Jeetje, wat moeilijk..
Maar probeer toch je instelling te veranderen,
als jij al zoiets hebt van; 'ik word toch weer gepest',
dan gebeurt dat sneller dan wanneer je iets denkt als;
'het gaat deze keer gewoon goed' imo.
Positief denken helpt.
Citaat:
vampfreak schreef:

Mij heb je niet geïrriteerd,
denk ook niet dat je anderen irriteert.

Veel succes op je nieuwe school!
Oud 16-01-2003, 08:44
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
je irriteert ons echt niet. tis juist goed om t te zeggen.beter dan dat je alles maar opkropt..
maarre umm kweenie hoe ik dit niet lullig kan zeggen maar umm denk je niet dat t msschien beetje aann jezelf ligt als je gepest word.. ja kijk, als jij vanaf dat 1 gaat zeggen hoe klote alles wel nie is vink t niet zo vreemd dat je gepest word.. of misschien pik je gewoon teveel.. umm ik weenie.. ik ken je verder niet...
alleen k denk dat als je gewoon aardig tegen iedereen doet. jezelf niet teveel opdringt en niet meteen alles over jezelf verteld enzo je wel met rust gelaten zal worden.. kweenie naar welke klas jij toe gaat,, maar ik kan je wel zgegen dat t met de jaren beter word.. in de 1e loopt iedereen elkaar wel een beetje te pesten, ze proberen elkaar gewoon uit enzo.. en degene die daar niet zo goed tegen kunnen en dat laten zien, tja die vallen dr dan sneller buiten.. in de 2e is dat al wat minder.. 3e nog minder.. en ga zo maar door...
maarja je krijgt nu speciaal onderwijs he.. daar ga je ook weer klassen krijgen gloof ik.. maar probeer gewoon positief te beginnen, dat werkt vaak ookal heel veel.. en probeer t niet op anderen af te reageren.. je kan je leven zelf veranderen, alleen je moet t wel zelf doen. en pleeg geen zelfmoord.. ooit gaat t weer beter enn dan zou je spijt hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:52
Verwijderd
Probeer er met iemand over te praten. Met je ouders, met een docent op school (ook al is het een nieuwe school), met iemand anders. Ik weet niet wat je in die kliniek geleerd hebt om er mee om te gaan, maar probeer je dat weer te herinneren, je weet het vast nog wel en misschien helpt het je nu ook. Probeer iig je ouders uit te leggen waarom je zo doet. Laat het niet zo ver komen dat je zm pleegt, dat zijn die mensen niet waard (hoewel het nu vast anders voelt).

Citaat:
nogwatjuh schreef:
alleen k denk dat als je gewoon aardig tegen iedereen doet. jezelf niet teveel opdringt en niet meteen alles over jezelf verteld enzo je wel met rust gelaten zal worden..
Euh...zo werkt het dus over het algemeen niet.

Ik vind het zo makkelijk dat mensen zeggen dat het aan degene ligt die gepest wordt. Al is hij/zij 'anders' dan de rest van de klas, die anderen moeten niet pesten. Iedereen mag zichzelf zijn, anderen zijn geen rechters die mogen beoordelen wie wel of niet 'normaal' is. En of hij/zij dus 'gestraft' (gepest dus) moet worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:56
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Ik vind het zo makkelijk dat mensen zeggen dat het aan degene ligt die gepest wordt. Al is hij/zij 'anders' dan de rest van de klas, die anderen moeten niet pesten. Iedereen mag zichzelf zijn, anderen zijn geen rechters die mogen beoordelen wie wel of niet 'normaal' is.
dat weet ik.. alleen ik bedoel dat als je niet te vreemd doet ze je meestal ook niet meteen druitkiezen... als je vanaf dag 1 helemaal in t zwart naar school loopt ben je een stuk makkelijker doelwit dan als je normale kleren draagt.. kweet ookwel dat t aan de rest van de klas ligt alleen dr zijn wel een paar dingetjes die drvoor zorgen dat je wat minder kans hebt om gepest te worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
dat weet ik.. alleen ik bedoel dat als je niet te vreemd doet ze je meestal ook niet meteen druitkiezen... als je vanaf dag 1 helemaal in t zwart naar school loopt ben je een stuk makkelijker doelwit dan als je normale kleren draagt.. kweet ookwel dat t aan de rest van de klas ligt alleen dr zijn wel een paar dingetjes die drvoor zorgen dat je wat minder kans hebt om gepest te worden.
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt hoe je er uit ziet en of je stil of druk bent of niet. Je bent ook geen makkelijker doelwit, want je hoeft het je niet aan te trekken. Pesten is geen kans hebben, pesten overkomt je...oid.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:14
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt hoe je er uit ziet en of je stil of druk bent of niet. Je bent ook geen makkelijker doelwit, want je hoeft het je niet aan te trekken. Pesten is geen kans hebben, pesten overkomt je...oid.
ok.. das waar.. maar t maakt wel een beetje uit.. ik bedoel ik denk dat als je je op bep manier gedraagd/ dr uitziet je toch eerder opmerkingen krijgt.. niet zo klein iets allleen als t echt heel erg opvalt bijv wel .. ofzo.
alleen als je je wat van de opmerkingnen aantrekt gaat t door en anders stopt t.. hoewel sommigen toch wel erg gaan om ervoor proberen te zorgen dat je reageert.. maar als je t volhoud.. tja dan win je.. pesten is gewoon nie leuk als je doelwit nie reageert.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:22
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ok.. das waar.. maar t maakt wel een beetje uit.. ik bedoel ik denk dat als je je op bep manier gedraagd/ dr uitziet je toch eerder opmerkingen krijgt.. niet zo klein iets allleen als t echt heel erg opvalt bijv wel .. ofzo.
alleen als je je wat van de opmerkingnen aantrekt gaat t door en anders stopt t.. hoewel sommigen toch wel erg gaan om ervoor proberen te zorgen dat je reageert.. maar als je t volhoud.. tja dan win je.. pesten is gewoon nie leuk als je doelwit nie reageert.
Ik heb de ervaring dat ook dat niet zoveel uitmaakt. Plus dat het erg moeilijk is om niet te reageren als je dag in, dag uit echt heel erg gepest en vernederd wordt en zeker als het ook lichamelijk is. Als ze je zo ver krijgen dat je zm wilt plegen. Ook al reageer je niet, ze gaan toch door. Ze moeten toch iemand pakken, zo iets lijken ze te denken.

En tja, wat valt heel erg op...? De ene keer was het omdat ik stil was, de andere keer omdat ik mezelf was (en dan is het het ergste, vind ik iig), dan weer omdat ik redelijk hoge cijfers haalde, omdat ik een bril en een beugel had (dat deed me nooit iets) of omdat ik blank was, zo kan ik nog tig redenen verzinnen waarom ik gepest ben. Aan de meeste van die redenen kon ik erg weinig veranderen, ik bedoel, ik kan mezelf wel donker schminken of lage cijfers gaan halen, maar waarom zou ik dat doen? Om ze hun zin te geven? Of ik wel reageerde of niet, ik bleef een doelwit. Mijn ervaring is als je een grote bek hebt, pakken ze je minder snel. Maar soms deden ze het ook juist daarom weer. Er is niet een wondermanier om niet gepest te worden.

En ik werd pissig tegen mensen die zeiden dat het mijn eigen schuld was. Als iemand me dat nu zegt, dan word ik zo verschrikkelijk link, dat moeten ze ook echt niet doen, want dan hebben ze ruzie met me (en zo snel maak ik geen ruzie).
Oud 16-01-2003, 10:23
Juliah
Juliah is offline
@vampfreak: succes op je nieuwe school. Probeer met mensen erover te praten. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Laat je weten hoe het ging ed?
Oud 16-01-2003, 10:35
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Ik heb de ervaring dat ook dat niet zoveel uitmaakt. Plus dat het erg moeilijk is om niet te reageren als je dag in, dag uit echt heel erg gepest en vernederd wordt en zeker als het ook lichamelijk is. Als ze je zo ver krijgen dat je zm wilt plegen. Ook al reageer je niet, ze gaan toch door. Ze moeten toch iemand pakken, zo iets lijken ze te denken.
ik weet wat je bedoeld.. ik ben ook gepest, neit door anderen maar door mn broer jarenlang.. precies zelfde als jij beschrijft.. hij deed het om maar iets te doen.. gedragsfout... zo kan je pesters ook zien.. dat ze gaan pesten omdat ze niet meer weten wat ze anders moeten doen.. ok als dit vaag klinkt sorry maar t zou kunnen. ik ben nooit gepest simpel omdat ik aardig deed tegen hun.. niet extreem aardig maar gewoon aardig reageerde als ze wat zeiden.. ben geen vrienden met ze geworden maar nogsteeds vinden ze mij aardig.

Citaat:
Juliah schreef:

Er is niet een wondermanier om niet gepest te worden.
denk t ook nie
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:41
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ik ben nooit gepest simpel omdat ik aardig deed tegen hun.. niet extreem aardig maar gewoon aardig reageerde als ze wat zeiden.. ben geen vrienden met ze geworden maar nogsteeds vinden ze mij aardig.
Dan heb je geluk gehad. Ze vonden mij, denk ik, ook wel aardig. Maar ze vonden het te leuk om mij te pesten ofzo. Dus wat ik ook deed, het pesten ging door (door klasgenoten, 'vrienden', enz.).
Oud 16-01-2003, 10:44
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Dan heb je geluk gehad. Ze vonden mij, denk ik, ook wel aardig. Maar ze vonden het te leuk om mij te pesten ofzo. Dus wat ik ook deed, het pesten ging door (door klasgenoten, 'vrienden', enz.).
dan zijn t geen vrienden van je.. sorry hoor.. maar vrienden horen je niet te pesten.. maar k denk dat t dr ook vanaf hangt tegen wie je aaridg doet.. ben door toeval afgelopen 2 jaar telkens bij heel populaire meisjes drnaasdt gezet omdat ik zogenaamt rustig was.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:47
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
maarre vampfreak k zou als ik jou was ook maar es met je ouders gaan praten. elke dag ruzie is nie normaal/ en probeer t nie op anderen af te reageren.. dan blijven die ruzies komen omda die anderen dan ook weer kwaad op jou worden. en nog maar een keertje.. GEEN zelfmoord plegen!!! je verdient beter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:54
Verwijderd
@iedereen; bedankt. ik zal proberen gwoon normaal te doen as usual. dan zal het wel lukken hoop ik.

bedankt voor alle reacties!

groetjes patrick
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:49
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Je zegt dat je meer kracht hebt he.
Ok luister, je gaat je een weekend voorbereiden en die maandag als je op school komt. De eerste die iets zegt geef je gewoon een klap voor zn bek. Reageer maar alles op de eerste af ipv op je eigen spullen. Serieus, dit helpt echt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:53
faith666
faith666 is offline
Succes ermee! Ik zal voor je duimen!
Oud 16-01-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
faith666 schreef:
Succes ermee! Ik zal voor je duimen!

tnx
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ok luister, je gaat je een weekend voorbereiden en die maandag als je op school komt. De eerste die iets zegt geef je gewoon een klap voor zn bek. Reageer maar alles op de eerste af ipv op je eigen spullen. Serieus, dit helpt echt.
Goeie tip... Zo komt nou al dat zinloos geweld in de wereld.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Goeie tip... Zo komt nou al dat zinloos geweld in de wereld.
dat ga ik duz ook echt niet doen.
ik sla/schop niet.
alleen als het echt moet. als iemand me aanraakt ofzow.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Idd, ga op kung fu of kickboxen ofzo, en ram die pesters eens heel flink in elkaar. Laat zien wie je bent man.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:35
Verwijderd
dat zou toch niet mogen van die "Ouders" van me.
stomme kut lui.

gvd. ik voel me zow kut op dit moment
heb net alweer een mes op mn pols gezet.
net niet gesnenden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 01:22
Verwijderd
Citaat:
vampfreak schreef:
dat zou toch niet mogen van die "Ouders" van me.
stomme kut lui.

gvd. ik voel me zow kut op dit moment
heb net alweer een mes op mn pols gezet.
net niet gesnenden.
Man, de enige manier dat zij je gaan stoppen met pesten is als je ze duidelijk maakt dat er niet gedold met je kan worden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 07:00
Tio
Tio is offline
Ja, dat helpt. Je slaat de eerste die je pest neer, zodat alle anderen een reden hebben om jou daarna eens fijn in elkaar te slaan.
Oud 20-01-2003, 08:34
Mizu
Mizu is offline
Nou het is dat ik je in het echt ken Patrick, en ik hoop dat je op het moment dus op school zit en dat het een beetje goed gaat. En voor de rest wil ik me er niet al teveel mee bemoeien maar één ding raad ik je wel echt aan: probeer soms wel iets positiever te blijven. Ik ben in de 3e/4e klas ook veel gepest maar oké voor iedereen is het anders hoe hij/zij dit verwerkt. Maar het ligt er denk ik wel een beetje aan wat voor houding je hebt. Ik denk dat als je je een beetje positief opsteld het gepest (hopelijk) wel meevalt. En wegrennen voor pesten is ook geen goed idee, dat is het moeilijke aan deze situatie. En je irriteert niemand hoor, ben blij dat je het hier post. Maar oké enige wat ik eigenlijk kan doen is je veel succes wensen en hopen dat het goedgaat. En tjah wees beetje nice naar je parents joh, ik bedoel ik ken je ouders een beetje en ik denk echt niet dat ze het slecht met je voor hebben hoor. Maar iig. veel succes.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
gooi het er gewoon uit, daar is het psychologie forum tenslotte voor
veel suc6 op je nieuwe school en keep ya head up, suicide is not the answer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 13:58
Verwijderd
naja.
ben net trug van school
ben nu hartstikke vrolijk lolz.
ik doe zelfs normaal tegen mn ma.
hoe verander je in 2 uur -_-'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:20
Rioto
Gast je moet van je afbijten geloof me ...ik ben ook jaren lang gepest en dan heb ik ze wel is even afgeleerd ...Laat je niet kennen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:24
Fantôme
Fantôme is offline
heey, ik ben ook wel gepest... in de tweede vooral.. maar ik moet toegeven, dat ligt anders dan bij jou. Bij mij lag het vooral aan mezelf. Bij de meeste mensen die gepest worden is dat niet zo. Voor jou moet het echt vreselijk zijn geweest als zowel leerlingen als leraren je pestten... Bij mij is het het jaar daarop en ook dit jaar goed gegaan. Ik had me na dat pestjaar voorgenomen anders te doen dan het jaar ervoor. Misschien is dat niet voor iedereen handig omdat je dan fake doet, maar bij mij hielp het, en ik voelde mezelf ook veel beter.
xxxxxx
Oud 01-02-2003, 17:30
Shibby
Shibby is offline
Dit soort verhalen vind ik altijd zielig Meestal kun je er toch wel bovenop komen hoor... door idd zoals iemand al zei... jezelf niet de uitstraling te geven om gepest te worden. Je moet gewoon heel sterk overkomen bij andere ja makkelijk gezegd.. maar niet makkelijk gedaan lijkt me..
Oud 01-02-2003, 18:04
Verwijderd
t gaat op school gelukkig wel iets beter.
maar voel me nog steeds beetje kuttig enzow.
en voel me steeds alleen enzow
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:00
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
dan zijn t geen vrienden van je.. sorry hoor.. maar vrienden horen je niet te pesten.. maar k denk dat t dr ook vanaf hangt tegen wie je aaridg doet.. ben door toeval afgelopen 2 jaar telkens bij heel populaire meisjes drnaasdt gezet omdat ik zogenaamt rustig was.
nee, vrienden horen je indd niet te pesten

en iedereen vindt mij ook altijd rustig
zo rustig ben ik helemaal niet opzich, tenminste niet bij vrienden enzo, ik ben gewoon verlegen, maarja misschien toch wel wat rustiger dan anderen, maar dat is toch geen reden om aan de kant gezet te worden, denk ik altijd??
iedereen is gewoon zoals ie is, en ik ben nou eenmaal wat rustiger
Oud 01-02-2003, 23:06
Eend
Eend is offline
Eejz!
Jou had ik hier niet verwacht eey. Pesten is klote jah Theeft een vriendin van me ook naar de klote geholpen. Sorry voor t gescheld trouwes. Ik heb zelf in een JPC gezeten, Jeugd Psychiatrisch Centrum. Was ook een kliniek, maar dan wel om andere redenen. Op mijn afdeling zat een meisje van 15, waarvan haar jeugd ook zo aangetast was
Ik kon er niks aan doen, maar ik had enorme medelijden met haar en heb haar geholpen met haar angsten. Ze durfde niet eens meer alleen naar buiten zonder een volwassen iemand naast dr. Ik had haar toen zover gekregen, dat ze met mij mee naar t winkelcentrum durfde, waar nog wel allemaal vreemde mensen waren!
Verder heb ik ook op het vso gezeten. Voor de meesten wel fijn onderwijs, voor mij was het nog steeds wel moeilijk om daar te zitten, maar dat had ook weer aparte redenen.

Alleen, als je iemand nodig hebt om mee te praten, wil ik er wel voor je zijn
(caafiej2002@hotmail.com msn+e-mail, dus mailen kan ook)

Liefs

Eendje
Oud 01-02-2003, 23:07
Eend
Eend is offline
Citaat:
vampfreak schreef:
t gaat op school gelukkig wel iets beter.
maar voel me nog steeds beetje kuttig enzow.
en voel me steeds alleen enzow
Dit is dan wel een discussie forum, maar:

*BIG HUG!!!!!!!!!!!*
Oud 02-02-2003, 00:47
freakinaround
freakinaround is offline
Hey, ik ben van groep 6 t/m nu ook heel erg gepest, vanwege mn uiterlijk en mn kleding. In het begin viel het mee, maar het werd steeds erger, ze gingen me slaan/duwen/schoppen, en pakten dingen van me af, en gingen die weggooien/verstoppen.
Of ze zorgden er gewoon goed voor, dat ik weer eens goed voor schut stond voor de hele school.
Op mn vorige school, ben ik is 1 x zó kwaad geworden, dat ik met stoelen was gaan gooien. Ik moést mn agressie kwijt. Thuis kan ik dat niet, dan word er constant tegen me aangezeikt "wat is er nóu weer aan de hand". Zelfs als ik me pijn doe, zeggen ze "schreeuw niet zo", maar als ze zichzelf een x pijn doen, schreeuwen ze alles bijelkaar...En dan mag ik nix zeggen.
Soms krijg ik gewoon de neiging om van huis weg te lopen...om over alles na te denken...en zodat ZIJ er over na kunnen gaan denken, dat ik me heus wel klote voel, en dat zij dat niet willen zien. Maar ik zou niet weten dan waar ik heen zou moeten, dus voorlopig blijf ik dan wel thuis ...maar toch...ik kan hier niet mee blijven leven...

Als je er over wil praten op MSN ofzo, dan wil ik dat wel, ik kan me wel een klein beetje in je verplaatsen, omdat ik je wel een beetje ken, en omdat ik zelf ook onwijs ben gepest/wordt gepest...En je irriteert me er echt niet mee.

*dikke knuff ende kus*
Oud 02-02-2003, 00:55
Destrøyer
Destrøyer is offline
hmm... ik werd vroeger ook wel gepest, omdat ik nogal problemen had met zelfbeheersing, dan gingen ze dat uitlokken. Nou was het zo dat ik niet echt slap was, ook niet in die tijd, dus dan was ik meestal een gevaar voor m'n omgeving. Ik ben toen ook een tijdje naar een psych geweest, en daarna ging't een stuk beter.

ijskoud negeren helpt toch't beste, (in elk geval bij leraren) hoe moeilijk't ook is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 01:06
?OWAN!
?OWAN! is offline
Pesters pesten slechts om zich beter te voelen.
Iedereen pest op zijn eigen manier en daarom vind ik het moeilijk om hier een goed antwoord op te geven.
Ik zou vooral proberen om goed te kijken waarom zij je pesten en hoe je dan ervoor kan zorgen dat je jezelf geen slachtoffer van die lui maakt zodat het pestspel voor hen niet meer leuk is.
Ik ben zelf ook erg lang gepest puur om het feit dat ik niet wist wat ik met pestkoppen aan moest en het mij aantrok. Daardoor verslechterde ook mijn thuissituatie en kwam ik ook bij een psych terecht. Daar heb ik geleerd om psychisch sterker in mijn schoenen te staan dan die rotlui.
Veel sterkte!!!
Oud 03-02-2003, 12:47
Verwijderd
tnx iedereen voor alle antwoorden
en ook tnx dat ik bij sommige mensen mag kome om te praten! ^_^
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:15
Verwijderd
heej patrick

ik ben ook gepest op de basisschool, nu helemaal niet meer
maar tuurlijk irriteer je er niemand mee, en tuurlijk mag je bij mensen aan de bel trekken om te praten! (bij mij in iedergeval wel) voeg me maar toe op msn als je er be hoefte aan hebt: silvie000@hotmail.com

ik hoop ook echt voor je dat het goed blijft gaan op school,
ik denk dat die pesters bang zijn om zelf gepest te worden en daarom "pispaaltjes" zoeken die ze wel de grond in kunnen timmeren...
ik probeerde ook nooit te reageren op die kinderen, maar soms is je woede gewoon te groot om je in te houden....

maar ik weet eigenlijk niet echt veel zinnigs te zeggen...
maar voeg me maar toe op msn..

heel veel suc6 op school en met je ouders!

liefs silvie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten