Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 19:26
Schiphol1984
Schiphol1984 is offline
Hallo,

Vanwege ons bezoek aan madurodam moet ik een verslag/presentatie maken over Carré en de Koninklijke Schouwburg.

Wie heeft er voor mij wat informatie over het volgende:

-de bouwstijl/periode van de groep gebouwen die je onderzocht heb.
- de functies van de gebouwen
- eventuele informatie over de architect (als die bekend is)
- een beschrijving van opvallende detaills van de gebouwen
- onderlinge verschillen
- onderlinge overeenkomsten

Alvast heel erg bedankt.

Regards,

Guy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 20:37
Verwijderd
Euh...bezoek de gebouwen en je kunt drie kwart al beantwoorden... Waarom zou een ander jouw huiswerk moeten maken?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:38
Schiphol1984
Schiphol1984 is offline
Hallo,

Even een aanmerking/opmerking over een antwoord die Leonoor gaf op m'n laatste nieuwe vraag over dat ik informatie zoek over de architecten van Carré en de Koninklijke Schouwburg Den Haag.

Met dit antwoord kan ik natuurlijk niks. Ik weet zelf heus wel dat ik een bezoek kan brengen, maar ik zit helaas in tijdnood.
Jullie kunnen me toch wel wat informatie geven of op de goeie weg brengen door middel van een paar internet sites.

En ja als ik zo'n antwoord krijg plaats ik gewoon een nieuwe waar ik wel antwoord op hoop te krijgen.
Daarvoor zijn deze forums toch? Of heb ik dat nou mis?

Ik hoop daarom om wat informatie te krijgen over de onderwerpen die ik boven heb aangegeven omdat ik op internet niet zoveel erover kan vinden.

Regards,

Guy
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Schiphol1984 schreef:
Met dit antwoord kan ik natuurlijk niks. Ik weet zelf heus wel dat ik een bezoek kan brengen, maar ik zit helaas in tijdnood.
Jullie kunnen me toch wel wat informatie geven of op de goeie weg brengen door middel van een paar internet sites.
'jullie'? Misschien kun je zelf op onderzoek gaan? Ik weet geen sites uit m'n hoofd en ik heb geen zin om jouw huiswerk te gaan maken, omdat jij in tijdnood zit. Gek hè?
Citaat:

En ja als ik zo'n antwoord krijg plaats ik gewoon een nieuwe waar ik wel antwoord op hoop te krijgen.
Daarvoor zijn deze forums toch? Of heb ik dat nou mis?
Je plaatst dan niet gewoon een nieuwe, die wordt dan gewoon gesloten. Dan wacht je maar tot iemand op je oude topic reageert. En wanneer dat niet gebeurd, dan heb je pech.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:42
Verwijderd
En het is ook nog eens vrij simpel: Carré en Koninklijke Schouwburg.

Daar kun je iig voldoende vinden over de functies van de gebouwen, ook zijn er voldoende plaatjes te vinden, aan de hand daarvan kun je veel andere vragen maken. Je mag er zelf ook wel iets voor doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten