Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmmmz jij woont in Amsterdam he? shit....ik weet verder niemand die met mij bij het station kan wachten tot mijn eerste trein gaat.... ![]() En vind het nogal eng als ik daar strax in mijn eentje sta te wachten....op dat enge donkere station, als meisje....in mijn lakrok en korset ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou ik had mooi mazzel...had een lift mee naar mijn vriendjes huis ![]() ik vond het gebouw echt SUPER!!! Echt heel mooi, maar de muziek was niet alles....ze hebben wel een remix van beloved gedraaid!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Maar het was echt gewoon TE druk! Je kon echt niet eens normaal dansen...vindt cyberia en downward spiral toch leuker. Is intiemer, knusser en gezelliger....daar ken je tenminste (bijna) iedereen. En hier waren ook veel mensen die alleen maar keken... ![]() Is ook wel heel snugger georganiseerd, Medusa telkens tegelijk met downward spiral ![]()
|
Oh! Ik heb juist gehoord dat de drukte dit keer erg meeviel; normaal kun je er je kont niet keren maar deze keer scheen het minder warm en overvol te zijn geweest.
Over in je eentje wachten op het station hoef je je over het algemeen geen zorgen te maken; de voorlaatste keer gingen er toen het afgelopen was .heel veel. mensen tegelijk richting CS.
|
Het was een stuk groter dus meer ruimte. maar de cyberroom was nog steeds erg druk dat wanneer je wilde dansen mensen soms moest weg duwen.
Het nu en cyber en gothic verantwoordt jaja en erg veel te zien mbt shows. Die livepiercing met teevee actie was geweldig en het vurige zwaard gevecht ook de moeite waard. Alleen vond ik het optreden van omnia niet echt boeiend, smaken verschillen. De piercer liet ons nog zijn zwaarbepiercierde penis zien ![]() De slangen zagen eruit of ze niet veel gaven om de muziek en rook maarja.... Medusa is toch echt wel het beste sinds de inrichting ![]() @gaia Sorry ik was al weg voor ik je berichtje las :/
|
![]() |
|
|