Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarmee je gelijk laat zien dat je de laatste tijd niet naar een concert geweest bent van ze... dus niet weet waar je over praat
![]() ![]() ![]() Een gemiddeld kaartje is tegenwoordig al gauw minstens tussen de twintig en de dertig euro, dus als je dan zo'n festival hebt met meerdere topbands, is 50 euro niet duur hoor!!! (Helaas kan ik niet... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
wtf te duur
kies een random concert bij 013 (kom nu niet aan met kleine poep zaaltjes met goedkope prijzen als voorbeeld, want dat tipt niet aan festivalpodium/geluid) kost zo'n 19euro nu heb 6 bands, big mofo bands, en dan miepen dat et te duur is me ouders hebben de helft betaald dus ik heb makkelijk praten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dan komt mojo met een leuk idee: 50 pleuro. Inflatie is leuk, maar de concertprijzen rijzen de pan uit met die idioten van Mojo.
|
kom op, bands als testament en marduk gaan vergelijken met deep purple en status quo..?
dp en sq spelen wel iets langer dan die bands van no mercy en hebben wel iets groter publiek bereikt .... en ik heb et over concerten van bands die beetje populair zijn, daar betaal je echt geen 12 euro voor, en zeker niet in grote zalen. daarnaast , no mercy speelt zich af in 013, een zaal.... a.c.r is in de openlucht...2 podia's..dat kost wel iets meer in organisatie.. maar goed, ik weet ook wel dat mojo dit goedkoper had kunnen maken, maar ik vind dat deze bands et toch wel zeker waard zijn |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maarrehm ik ga waarschijnlijk ook mee mn pa wilde ook nog gaan ![]() mn peetoom gaat ook en mn oom gaat ook ![]()
||
Citaat:
![]() En ik vind het ze niet waard, al ben ik een redelijk grote fan van Deep Purple...
||
Citaat:
ze waren nog niet zo heel bekend, het begon pas een beetje op gang te komen ze doet er altijd heel nochalant over, maar ze vind het wel erg ![]()
|
Verwijderd
|
Lijkt me wel koel om heen te gaan
![]() Waar ligt Lichtenvoorde? Volgens mij is het best ver weg, maar volgens mn moeder is het hier vlakbij ![]() Denk dat mn vader wel zeker wil gaan eigluk ![]() En het is tegelijk met Werchter toch? En daar zou ik ook al heen gaan misschien.. Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 19:58. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Arrow Classic Rock 2007 Carn | 16 | 02-06-2007 22:49 | |
Muziek |
Welke concerten/festivals/feesten Verwijderd | 50 | 18-03-2003 13:23 | |
Muziek |
Deep Purple, Status Quo ea in Els' achtertuin ;)! Verwijderd | 18 | 10-03-2003 17:32 | |
Muziek |
Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? Black Bird | 155 | 18-02-2003 11:16 | |
Muziek |
Komende concerten IEMOW-KOR | 109 | 29-01-2003 13:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |