Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor de examenkandidaten van 2004, vanaf januari mag je bij ons op school examenspullen op gaan halen zoals je leesdossier en je profielwerkstuk. Ik ga volgende week denk ik langs mijn middelbare school om dit soort dingen op te halen. Ik weet echter alleen zeker dat ik mijn leesdossier en profielwerkstuk op mag halen maar mag je je uitwerkingen van je examens ook op halen en dingen als handelingen en PO's of verschilt dat per school?

Gaan jullie het eigenlijk wel ophalen of interesseert het je niets meer?
Oud 31-01-2005, 21:29
PV
PV is offline
Leesdossiers en profielwerkstuk en zo heb ik tijdens mn examenjaar (2001) alweer terug gekregen. Uitwerking + nakijken van examens had me ook wel leuk geleken, maar bij ons is daar niks over gezegd verder dat je het later nog op kon komen halen.. maar ik heb m'n kladversies nog wel + de opgaveboekjes
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:46
Balance
Balance is offline
Volgens mij mocht het bij ons alleen op 1 februari ofzo. Ik weet het niet precies. Had wel afgesproken met een meisje dat we onze spullen op zouden halen, maar aangezien ik niet echt lekker ben denk ik niet dat het er morgen van komt.

Het maakt me overigens niet heel veel uit. Had het alleen wel leuk gevonden om m'n examentekening mee naar huis te nemen. Maar die zal misschien ook al wel weggegooid zijn door school..
Oud 31-01-2005, 22:02
Gothic
Gothic is offline
bij ons mag het pas in april...
Oud 31-01-2005, 22:19
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ik had ze allebei al meteen meegekregen na de examens
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:24
muisje1986
muisje1986 is offline
Ik weet het niet.. Ik zit nu in een eindexamenklas.. Ik weet wel dat we tekenen op 1 april 2006 op mogen komen halen ( ja dit is geen grap )... maar over de andere vakken zou ik geen idee hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:47
Verwijderd
Leuk dit topic, ik wil namelijk een aantal dingen wel graag terug hebben. Po's uit vierde, leesdossiers, straks profielwerkstuk. Maar volgens mij leraren zal dat waarschijnlijk niet lukken. Of doen maar weinig mensen dit. Maar het kan blijkbaar dus wel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 23:57
Briseïs
Briseïs is offline
Mja ik was ook al van plan om een dezer dagen mn profielwerkstuk op te halen. Ook omdat die van mij over de Minoïsche beschaving ging en ik April naar Kreta ga
(En dat ding staat niet meer op mn pc )

Maar wanneer het bij ons precies mag weet ik niet. En wat allemaal ook niet. Iig pws en po's.
Oud 01-02-2005, 09:56
Balance
Balance is offline
@TS: ik heb net nagevraagd hoe het bij ons zit: alles wat in toetsvorm is gemaakt voor je examen(dossier) mag je niet mee naar huis nemen.

Dat zijn dus alle schoolexamens en de centrale examens.

Wat je bij ons op kan halen zijn je handelingsdelen en je PO's / profielwerkstuk.

Ik weet natuurlijk niet of dat op elke school gelijk is.
Oud 01-02-2005, 11:32
Vaj
Vaj is offline
Alle leesdossiers heb ik gelijk meegekregen, het profielwerkstuk mag ook ergens dit jaar opgehaald worden. Ik ga mijn pws zeker ophalen, maar ik vergeet het steeds tot nu toe. Bovendien zie ik er niet naar uit het gebouw te moeten betreden, waar ik naar alle waarschijnlijkheid te veel docenten tegen ga komen, die allemaal willen weten hoe het met me gaat, etc en vervelende praatjes willen houden. Ik denk dat ik op een vrijdag om 16:00 ga, lekker rustig dan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-02-2005 @ 10:56 :
@TS: ik heb net nagevraagd hoe het bij ons zit: alles wat in toetsvorm is gemaakt voor je examen(dossier) mag je niet mee naar huis nemen.

Dat zijn dus alle schoolexamens en de centrale examens.

Wat je bij ons op kan halen zijn je handelingsdelen en je PO's / profielwerkstuk.

Ik weet natuurlijk niet of dat op elke school gelijk is.
Zoiets dacht ik dus al want als ik vorig jaar mensen zag kwamen die ook alleen voor PO's, leesdossier en pws. Wel jammer opzich.

Als jullie je spullen op gaan halen, ga je dan echt alleen omdat je die spullen graag wilt hebben of ook om nog even een praatje te maken met je docenten/ decaan enzo?
Oud 01-02-2005, 11:57
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Leesdossier, pws en andere dossiers heb ik voor het overgrootte deel dat jaar gewoon teruggekregen. Die dingen die ik niet heb terug gekregen is jammer, en anders print ik het wel gewoon een keer uit.

Examens enzo, daar heb ik ook niet echt behoefte aan. Gemaakt is gemaakt .
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 12:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-02-2005 @ 12:47 :
Zoiets dacht ik dus al want als ik vorig jaar mensen zag kwamen die ook alleen voor PO's, leesdossier en pws. Wel jammer opzich.

Als jullie je spullen op gaan halen, ga je dan echt alleen omdat je die spullen graag wilt hebben of ook om nog even een praatje te maken met je docenten/ decaan enzo?
Wij moeten alle spullen bij de docenten ophalen (behalve nederlands) dus een praatje zit er wel in ja. Vind het van sommigen op zich ook wel leuk om hen na ruim 6 maanden weer eens te spreken.
Oud 04-02-2005, 09:41
Bell
Bell is offline
ik ging mijn leesdossier vorig jaar ophalen, hadden ze t al weggegooit...
mijn profielwerkstuk is volgens mij nog steeds bij mijn geschiedenisleraar... hij wilde t aan allerlei mensen laten zien, omdat ie t zo goed vond...ofzo..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 10:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik heb mijn PWs gewoon nog...

Ik denk niet dat ik de rest op ga halen..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 02:15
RD
RD is offline
ik heb PWS en Leesdossier tijdens het schooljaar al teruggekregen als ik me niet vergis
Oud 05-02-2005, 13:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
PWS heb ik verbrand, de rest zal me werkelijk een zorg wezen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-01-2005 @ 22:00 :
Gaan jullie het eigenlijk wel ophalen of interesseert het je niets meer?
Ze mogen het in hun reet steken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:11
Verwijderd
Het enige dat ik wel graag zou willen is dat de middelbare school mijn leerlingdossier vernietigt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben van plan om het morgen op te gaan halen maar ik vraag me af hoe jullie het aangepakt hebben, ben je het op gaan halen bij de leswissel of gewoon tijdens de les? Als het alleen tijdens de leswissel mag kan ik rustig de hele dag op school gaan zitten en per leswissel een ding ophalen, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
Oud 09-02-2005, 02:30
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-02-2005 @ 15:03 :
Ze mogen het in hun reet steken.
Oud 09-02-2005, 10:09
mrs me
mrs me is offline
Ik ben vorige week naar mn oude school geweest om te vragen of ik de spullen kon terugkrijgen.

Toen kreeg ik te horen dat het pas een jaar na het examen mag worden meegegeven en dat je dat van te voren schriftelijk moet aanvragen.

Best wel streng, vind ik eigenlijk
Oud 09-02-2005, 10:15
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zit nu in vwo6 en heb net mijn mondeling literatuur (een 10!) gedaan maar ik mocht mijn leesdossier gewoon mee naar huis nemen hoor!
Oud 09-02-2005, 10:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
mrs me schreef op 09-02-2005 @ 11:09 :
Ik ben vorige week naar mn oude school geweest om te vragen of ik de spullen kon terugkrijgen.

Toen kreeg ik te horen dat het pas een jaar na het examen mag worden meegegeven en dat je dat van te voren schriftelijk moet aanvragen.

Best wel streng, vind ik eigenlijk
Bij ons was gezegd dat het na je examen nog zes maanden bewaard moet worden en dat je het dus vanaf januari het jaar nadat je examen heb gedaan mag afhalen. Ik geloof ook niet dat je dat bij ons moet aanvragen.
Reageren

Regels voor berichten