Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Als er psychisch met diegene niets mis is, waarom voelt ie dat dan zo..? 'Normaal' ben je wel tevreden met je lichaam, of ga je iig niet zň ver denk ik. Citaat:
![]() Denk dat als ze daarom iets laten amputeren, het toch wel om aandacht gaat.. Iemand die z'n been bijv mist, krijgt wel meer aandacht ed.
|
Vandaag hebbe nwe ook zoiets besproken op school. Sommige mensen hebben het sterke idee dat bijvoorbeeld hun linker been niet bij hun lichaam hoort. Het is nog niet duidelijk hoe het kan dat mensen dat zo ervaren. lekker vaag dus weer. Maar die mensen sonden er ook op dat dat been of die arm of wattand ook geamputeerd zou worden. Nu gaat hier geen enkele chirurg op in. Dat zou ook belachelijk zijn vind ik zelf. maar ja ik zit met 2 benen die WEL bij mij horen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb het programma ook gezien.
en tjah als die mensen eerst goed worden onderzocht door een psygh en het dan 'veilig' laten amputeren dan moet dat kunnen. want die mensen voelen zich echt ongelukkig, en als het daarmee kan worden verholpen waarom niet. lijkt me wel erg als je dat hebt laten doen dat je dan spijt krijgt. ![]() |
![]() |
|
Ik heb dat programma ook gezien, ja maf is dat.
De een z'n depressie de ander zijn been, of geen been natuurlijk ![]() Ik had begrepen dat die mensen psychisch wel in orde waren... Maar dat ze gewoon vinden dat hun benen bijv niet bij hun lichaam passen en dat ze die dan liever kwijt dan rijk zijn. Het is lastig te begrijpen vind ik... Maaruh...zou het net zoiets zijn, als dat ik mijn buik liever kwijt ben? (het vet dan he! ![]() Want dan, begrijp ik het wel hoor!!!! Kus, Dashja
|||
Citaat:
Want ik weet niet of het bij de meesten tijdelijk is? Zelf weet ik nog niet echt wat ik ervan moet denken. Citaat:
misschien heeft het toch iets weg van een slecht lichaamsbeeld? |
![]() |
|
ik vind het meer iets hebben van een erg zieke of onwaardige geest
ik zou zeggen dat je blij moet zijn met wat je hebt zonder je ledematen lijkt mij dat je heel wat minder mobiel bent waarom zou je jezelf verminken als dat alleen maar problemen opleverd? je moet trouwens erg gevoelloos of ziek zijn wil je iets van je lichaam er letterlijk afhakken ik weet niet of iemand dat wel eens geprobeerd heeft maar een bot krijg je heel moeilijk door zometeen heb je al je vlees tot aan het bot kapot en dan.... brrrrr ik kap..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |