(Sorry dat deze post zo schermvullend is, maar anders word het onleesbaar)
dank jullie wel voor jullie antwoorden en kritiek.
Ik heb dit huis gemaakt met maya, dit is een 3d teken programma dat een beetje lijkt op 3dstudio max. In de film industrie wordt vooral erg veel gebruik gemaakt van dit programma. Voorbeelden hiervan zijn starwars en the mummy. (volgens mij lord of the rings ook, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen).
Hoe ik het huis gemaakt heb is een te lang verhaal om op te schrijven, ik zal daarom even een screenshot plaatsen van hoe het huisje er bij mij op de pc ongerenderd in maya uitziet, mischien krijg je dan een klein beetje een idee van hoe het is gemaakt.
hier dus een screenshot van hoe de scene er ongeveer op mijn compu uitziet. het gerenderde framepje van het lijk is inprincipe exact het zelfde beeld als in het vakje rechtsboven, alleen heeft de computer hier nauwkeurigger de textures, belichting, e.a. uitgerekend. ( Ja Ja, voor mijn filmpje lag er een lijk in het huisje, de vrouw dus die je hier ziet. Je gluurt nu door het voorste raampje, alleen heb ik even het raamwerk en het glas weggehaald omdat dan op een of andere manier het vuur niet meer werkt )