Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 21:43
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik was er zo over aan het denken he, en ik heb laatst gepost dat ik over me vriend was enzo, maarjah, nu weer contact... ging in begin heel goed, hij had het echt continu over toen we nog samen waren, voorbeeld: hij is stil, ik vraag: waarom ben je zo stil, hij weer: ik ben aan denken,
ik: aan wat denk je?
hij: aan de tijd dat wij 2en samen op bed lagen...
en zo dus de hele tijd, en ook dan geeft hij me zo kus via mn, ik zo waarom doe je dat, hij zo ook al mag het niet je krijgt ze toch want ik weet hoe ze zijn bij jou...
nou dan vraag ik je toch... ik snap nix van hem, want nu doet hijw eer zo afstandelijk dat je het helemaal niet meer snapt... hij geeft of geen antwoord als ik hem iets vraag of op zo manier dat ik zoiets heb van verrek maar!

dus ik vraag me af... wat denken jullie, zit hij weer te kloten(sorry voor de uitdrukking) of zit er voor hem meer achter...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 21:59
Verwijderd
Jij kent hem..

Ik weet van mezelf als ik het moeilijk met iets heb, dat ik een natuurlijke neiging heb een beetje afstand te nemen om er in alle rust mee om te gaan, voordat ik weer toenadering zoek. Oftewel: het afstandelijke kan juist een teken zijn dat het meer voor hem betekent.

Trouwens, waardoor ging het uit?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:01
Lilything
Lilything is offline
maybe doettie nu afstandelijk zodat die checken kan wat jij voelt?
maybe heeft hij het gevoel dat hij het al heeft laten weten....

ikweet niet of het een serieuze jongen is meis....

knuffels...
Oud 18-01-2003, 22:08
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
******** schreef:
Jij kent hem..

Ik weet van mezelf als ik het moeilijk met iets heb, dat ik een natuurlijke neiging heb een beetje afstand te nemen om er in alle rust mee om te gaan, voordat ik weer toenadering zoek. Oftewel: het afstandelijke kan juist een teken zijn dat het meer voor hem betekent.

Trouwens, waardoor ging het uit?

das een heel verhaal, kort gezegd: hij ging op vakantie, hebben ruzie gehad via SMS en hebben elkaar niet meer gezien, dus ik zit er maybe zo mee omdat ik geen afscheid hebben kunnen nemen...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:09
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
maybe doettie nu afstandelijk zodat die checken kan wat jij voelt?
maybe heeft hij het gevoel dat hij het al heeft laten weten....

ikweet niet of het een serieuze jongen is meis....

knuffels...

nou... ik ken hem zover dat ik weet dat hij meestal best serieus is op dat gebied... heb echt mega fijne tijd gehad met hem, en dat was voor ons alle2 heel belangrijk, en hij heeft het er nu dus steeds weer over, maar waarom...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:13
Lilything
Lilything is offline
kijk en dat moet je hem dus zelf vragen....
misschien voelt hij dan aan dat je misschien weleens nog steeds wat zou kunnen voelen, dat dit zn kans is.....

en wie weet?ż

maar misschien bedoelt hij t aardig?!

knuffels....
Oud 18-01-2003, 22:21
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
dat is het probleem met hem... als ik het hem vraag zegt hij of nix, of reageerd hij op zo domme manier... alleen toen we sinds 2 weken pas weer contact had, toen had hij het zelf steeds erover, en toen heb ik hem ook gezegd dat hij niet zo moest praten omdat voor mij anders is als voor hem...
ik ga het hem niet vragen, hoewel ik het heel graag wil weten ik moet er hele tijd aan denken nu... bellen doe ik niet, maar wil hem wel mailen, maarjah, dan krijg ik toch nix trug, hij is het maybe niet waard, maarjah, daarmee zijn mijn ged8en niet gestopt...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:01
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
dat is het probleem met hem... als ik het hem vraag zegt hij of nix, of reageerd hij op zo domme manier... alleen toen we sinds 2 weken pas weer contact had, toen had hij het zelf steeds erover, en toen heb ik hem ook gezegd dat hij niet zo moest praten omdat voor mij anders is als voor hem...
ik ga het hem niet vragen, hoewel ik het heel graag wil weten ik moet er hele tijd aan denken nu... bellen doe ik niet, maar wil hem wel mailen, maarjah, dan krijg ik toch nix trug, hij is het maybe niet waard, maarjah, daarmee zijn mijn ged8en niet gestopt...
Vis anders eens uit wat je zélf wilt?
En daarna vis je uit wat hij wilt. Dring aan, en niet via mail ofzo,maar in het echt.
Uiteindelijk zal hij het wel zeggen, en dan kunnen jullie samen beslisen hoe jullie verder gaan...
zo zou ik het doen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:13
tacidvs
tacidvs is offline
Ruzie d.m.v SMS? Het moet niet veel gekker worden hoor...
Oud 20-01-2003, 19:32
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Vis anders eens uit wat je zélf wilt?
En daarna vis je uit wat hij wilt. Dring aan, en niet via mail ofzo,maar in het echt.
Uiteindelijk zal hij het wel zeggen, en dan kunnen jullie samen beslisen hoe jullie verder gaan...
zo zou ik het doen

tja... we wonen 50km van elkaar, dus de kans dat wel elkaar ff toevallig tegenkomen is zeer klein... en om nou bij hem aan deur te gaan zie ik ook niet bepaald zitten... toch bedankthoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:33
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Ruzie d.m.v SMS? Het moet niet veel gekker worden hoor...
hek ook weleens hoor.. naja eerder via msn...
kan soms behoorlijk fout lopen...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 12:28
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hek ook weleens hoor.. naja eerder via msn...
kan soms behoorlijk fout lopen...
idd, is mij ook heel bekend. Vooral via sms, die kan je namelijk zeer dubbelzinnig opvatten, en de ander heeft dan geen plaats genoeg om uit te leggen wat ie bedoelt en blabla... komt me zeeer bekend voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten