Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou... ik ken hem zover dat ik weet dat hij meestal best serieus is op dat gebied... heb echt mega fijne tijd gehad met hem, en dat was voor ons alle2 heel belangrijk, en hij heeft het er nu dus steeds weer over, maar waarom...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
kijk en dat moet je hem dus zelf vragen....
misschien voelt hij dan aan dat je misschien weleens nog steeds wat zou kunnen voelen, dat dit zn kans is..... en wie weet?ż maar misschien bedoelt hij t aardig?! knuffels....
|
![]() |
dat is het probleem met hem... als ik het hem vraag zegt hij of nix, of reageerd hij op zo domme manier... alleen toen we sinds 2 weken pas weer contact had, toen had hij het zelf steeds erover, en toen heb ik hem ook gezegd dat hij niet zo moest praten omdat voor mij anders is als voor hem...
ik ga het hem niet vragen, hoewel ik het heel graag wil weten ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
En daarna vis je uit wat hij wilt. Dring aan, en niet via mail ofzo,maar in het echt. Uiteindelijk zal hij het wel zeggen, en dan kunnen jullie samen beslisen hoe jullie verder gaan... zo zou ik het doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tja... we wonen 50km van elkaar, dus de kans dat wel elkaar ff toevallig tegenkomen is zeer klein... en om nou bij hem aan deur te gaan zie ik ook niet bepaald zitten... toch bedankthoor ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Liefde & Relatie |
ik snap hem niet bubbles94 | 14 | 05-02-2011 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63 WolterB | 500 | 10-06-2007 19:55 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete, een raadsel Amfolietisch | 107 | 14-01-2006 17:50 | |
Liefde & Relatie |
waah help ik snap 'm niet... bassgirl | 4 | 13-05-2003 17:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |