Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben bang dat er weer allerlei dingen gebeuren waardoor ik nog meer controle over mn leven verlies. Kan dat niet 'doen' zeg maar.. (of mensen met verlatingsangst ed, die kunnen zulke dingen ook niet uitproberen imo)
|
![]() |
toen ik klein was ben ik een tijdje bang geworden voor honden, nadat ik zag hoe een straathond mijn vader in zijn hand beet, en het hevig begon te bloeden. daar ben ik na een tijdje overheen gegroeid. toen was ik even bang voor spinnen. dat is ook overgegaan.
het enigste waar ik nu bang voor ben, zijn mensen. ![]() |
![]() |
|
Mja ik heb ook zo m'n angsten... Maar het is absoluut niks voor mij om mezelf juist met die angsten te confronteren.. ik ontloop het niet, maar probeer gewoon langzaam aan ermee om te gaan... En als er dan weer vooruitgang in zit ben ik wel trots enzow... maar als ik mezelf ermee confronteer helpt het toch niet want dan wordt ik juist bang... alleen als er een lange tijd voorbij gaat en er verandert niks wordt de angst natuurlijk wel erger
![]()
||
Citaat:
Ik heb dat in het begin wel geprobeerd, maar dan verdwaalde ik ineens van angst.. heel vreemd... mjah niet zo het verdwalen van ik zoek een weg, maar vind hem niet. Meer dat het zon beetje voor je ogen gaat draaien, je ineens je vertrouwde omgeving niet meer herkent.. etc..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |