Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een blauwe combatbroek.. Al iets van 2 jaar. Draag ik alleen als ik echt niets anders te dragen heb.
En een blauw leger truitje. Voor uitgaan (niet dat ik dat doe ![]() Verder boeit het me weinig, tis wel grappig.
||
![]() |
Citaat:
|
Wel mooi maar wel een beetje subtiel dragen graag. In details vind ik wel mooi, en een broek met die print ook wel. Als je er niet uitziet als een militair vind ik het best kunnen. Maar shirtjes met army erop enzo zijn wel heel fout idd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind zo'n "echte" legerbroek niet geweldig, beetje te, maar groenige broeken enzo vind ik wel leuk..heb ik zelf ook. beetje jammer dat al die dozen ineens in leger lopen, terwijl ze dat 1 jaar geleden walgelijk vonden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het komt elke 4 jaar terug in het modebeeld, maar telkens anders. Zo zijn het nu bijvoorbeeld de legerbroeken met drawstrings en pumps eronder, in plaats van de grote legergroene schoudertassen van de dump, etc. etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
bwhehe.
/me loves camo. lichtgewicht-combatbroeken (die ikzelf in zwart en grijs heb) zijn overigens ideale dingen. je hebt 2 lekker grote afsluitbare zakken aan je bovenbenen, en het droogt heel snel op. en ze zitten fijn. gewone combatbroeken vind ik ook wel fijn; kga binnenkort ook en urban-patroon halen denk ik. it suits me ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 20:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind oorlog slecht (ik ben voor de oorlog van irak maar ik juich het niet toe) en dan vind ik niet dat kinderen daar mee te koop lopen. ik vind ook niet dat je met carnaval daar rond mag lopen. ik wou dat het nooit gedragen werd
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je bent voor de oorlog, maar juicht t niet toe....right.
Alleen afgeknipte camobroeken zijn leuk en lange camobroeken bij meisjes ook wel als ze niet te wijd zijn.....maar alleen als ze door de juiste mensen gedragen worden natuurlijk. Niet door die fuckin modepopjes natuurlijk.....iets lamers is er haast niet. Puntschoenen misschien...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oeh, ik zag laatst een meisje lopen in een combatbroek, en daarbij een t-shirt met 'peace' erop... het meisje naast haar droeg een t-shirt met 'army' erop, en daarop een button met het vredesteken... Ik neem aan dat ze dat expres zo tegenstrijdig deden.
Ik vind het printje op zich wel mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() (ja ach, mijn humor) Citaat:
![]() ![]() de laatste jaren vind ik het niks meer. beetje op uitgekeken. ik zou me er iig niets van aantrekken door die oorlog als ik het graag zou dragen, ik zou er dan verder toch geen achterliggende betekenis bij hebben... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind camouflageprints leuk als ze zandkleurig of niet te fel groen zijn. Zelf heb ik een broek met die twee kleuren als camouflageprint. Tijdens de oorlog in Irak heb ik hem ook gewoon gedragen. Naar mijn mening is het nogal hypocriet als je geen camouflageprint droeg tijdens die oorlog als je het normaal wel deed. Dit keer leefde heel de wereld met de oorlog mee en had er een mening over, maar dat komt eerder doordat er zoveel aandacht aan werd gegeven dan dat het nu echt zo'n speciaal iets was. Er wordt nu eenmaal altijd wel ergens gevochten/oorlog gevoerd. Naar maar waar.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmz, ik vind 't niet echt leuk, bovendien vind ik het 'raar' overkomen als er nu mensen met US Army truitjes lopen. Ik neem namelijk niet aan dat die meisjes uit klas 2 bij mij op school het dragen voor de US Army. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|