Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 16:46
miss Misty
miss Misty is offline
welk punt zou je dan geven op schaal van 1 tot 10? (en dan bedoel ik liefde tussen 2 geliefde, dus liefde zoals je van je moeder houd of van vrienden)

Ik denk een 9, gezondheid komt bij mij op de eerste plaats.
Ik zou denk ik niet lang alleen kunnen leven zonder een partner.
Ik moet iemand hebben die mij speciaal vind en waar ik tegenaan kan kruipen enzow
En jullie?
Oud 20-01-2003, 16:51
twim
twim is offline
denk dat mensen die verliefd zijn een hoger punt geven dan mensen die dat niet zijn en ook geen relatie hebben.

Voor mij een zeven.
Liefde kan je namelijk ook heel veel pijn doen.

veel liefs

Neo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:14
DEChengst
DEChengst is offline
Een hele vette 0
Oud 20-01-2003, 17:17
Unexplained
Unexplained is offline
.
Oud 20-01-2003, 17:40
Lilything
Lilything is offline
kgeef mezelf een 1
voor de moeite
Oud 20-01-2003, 17:45
Jordana
Jordana is offline
Ik vind 10, want als niemand je graag ziet...
Hoeveel mensen hebben al geen zelfmoord gepleegd om die reden?Ook als je doodziek bent telt dat het meest volgens mij.
Dus dat komt op de 1e plaats bij mij.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:47
Verwijderd
Zijn wel genoeg belangrijkere dingen dan geliefd wezen. 2 word t dus.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:16
Severus
Severus is offline
Ik geef de liefde een 1. 'Cause love sucks big time....

Ripper
Oud 20-01-2003, 18:24
]{ing
]{ing is offline
echte liefde bestaat niet

dan geef ik maar een 3 omdat het soms net op echte liefde lijkt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:36
Verwijderd
echte liefde bestaat dus echt wel he..een 9
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:41
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
miss Misty schreef:
(en dan bedoel ik liefde tussen 2 geliefde, dus liefde zoals je van je moeder houd of van vrienden)

iedereen heeft het blijkbaar over andere liefde dan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:45
Verwijderd
10 ik vind liefde toch een heel belangrijk punt, gezondheid ook, ik heb mijn gezondheid ook niet mee de laatste paar maanden, maar als mijn vriend er is, voel ik me toch gelukkig
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:17
Gothic
Gothic is offline
ik zou de voordelen een 8 geven, maar aan de andere kant de pijn die ik soms voel als ik van iemand houd of als iemand van mij houdt een 4... maakt gemiddeld een 6... Ik hou het toch op een 5,5 ofzo of een 5,25...
Oud 20-01-2003, 19:41
Verwijderd
10

liever geliefd en verliefd sterven dan eenzaam en alleen lang leven.
bij mij komt de liefde (synoniem voor gelukkig zijn met the one(s) you love, dus ook vrienden) op de allereerste plaats.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ik heb een andere visie op liefde..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
10

liever geliefd en verliefd sterven dan eenzaam en alleen lang leven
het maakt niet uit hoe je sterft, het maakt wel uit hoe je leeft..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
verliefd worden is makkelijker dan geliefd zijn :/
liefde is allemaal leuk en aardig, maar als t niet wederzijds is, is dat toch mooi klote.
cijfer geven vind ik te moeilijk..op dit moment..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:11
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik heb een andere visie op liefde..
tell something about that..
Oud 20-01-2003, 20:12
framboosje
framboosje is offline
een dikke NUL en wel omdat: zonder NUL kun je niet verder (heb ik van mijn wiskundeleerkracht en da's nen héél slimmen )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
miss Misty schreef:
welk punt zou je dan geven op schaal van 1 tot 10? (en dan bedoel ik liefde tussen 2 geliefde, dus liefde zoals je van je moeder houd of van vrienden)

Ik moet iemand hebben die mij speciaal vind en waar ik tegenaan kan kruipen enzow
En jullie?
Bij mij komt liefde boven m'n gezondheid te staan. (Lees: Ik heb voor m'n ex 2 weken buitengeslapen omdat ZIJ het moeilijk had met school ofzo ) Maar liefde tussen m'n ma en mij: 4 ofzo
liefde tussen mij en m'n ex: voor m'n gevoel een 10, maar bleek later een 1 te zijn.
liefde tussen mij en m'n vriendin: laten we hopen een 10 *wacht ongeduldig op een wannabe vriendin*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:56
Warsocket
Warsocket is offline
Een dikke 10 echte liefde (ook van je familie en vrienden) kun je niet kopen en je moet er zuinig mee zijn want echte liefde is schaars.

liefee gaat voor mij ook boven gezonden heid want ik lig liever ziek op bed met familie en vrienden die om mij geven als dat ik gezond 100 wordt en er niemand nooit naar mij heeft omgekeken
Oud 20-01-2003, 22:13
Piccola
Piccola is offline
De liefde tussen mijn ouders & mij een 8.
De liefde tussen mijn (echte) vrienden & mij een 8.
De liefde tussen mijn grote liefde (maar nu ex) & mij een mager 5je, maar ik hoop dat het ooit weer een dikke 10 wordt zoals eerst!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 06:09
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, liefde is voor mij erg belangrijk. jammergnoeg zit t met mn ouders niet zo goed, vooral met mn vader. dus die liefde geef ik maar een 5. maar tussen mij en mn vriend zit t dus die geef ik een 10!
Oud 21-01-2003, 08:30
elledc
elledc is offline
Vriendschappelijke liefde komt voor mij niet zo hoog en geef ik een 4. Liefde voor mijn ouders geef ik een 8. Liefde voor mijn vriend een 9,5 (ik kan me geen leven inbeelden zonder een partner, ben lange tijd alleen geweest en voelde me toch wel zeer eenzaam, geef me dus maar een vriend die ik vertrouw en die van me houdt, is toch wel 't mooiste wat bestaat). En op de eerste plaats komt mijn gezondheid + mijn studies

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 09:23
mausi
mausi is offline
Liefde kan een verrijking aan je leven zijn. Als er echt sprake is van liefde: 10 !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 10:43
Verwijderd
van -10 tot 10. het kan ongelooflijk pijnlijn zijn, en ongelooflijk mooi
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:57
miss Misty
miss Misty is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

ik bedoelde dus NIET zoals je van je moeder ofzo houd, maar van je man/vriend
Oud 21-01-2003, 13:05
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
mausi schreef:
Liefde kan een verrijking aan je leven zijn. Als er echt sprake is van liefde: 10 !!!
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
mausi schreef:
Liefde is altijd een verrijking aan je leven. Maar helaas kan dat zowel positief als negatief zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:22
the grim reaper
the grim reaper is offline
Ik geef liefde een bruine punt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:45
chrissey
chrissey is offline
Citaat:
miss Misty schreef:

En jullie?
een 9 zeker niet. Voor mij is een partner absoluut niet belangrijk! Als ik ooit aan een serieuze relatie begin (dus samenwonen enzo) moet het wel een hele gave vent zijn. iemand bij wie ik me veilig voel, waar ik mijn gevoel kan uiten enzo. Dus liefde geef ik een 5
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 09:49
miss Misty
miss Misty is offline
Het zijn wel heel wisselende reacties...
De mensen die de liefde een 2 ofzo geven zijn die vrijgezel? En de mensen die een 10 geven hebben die een relatie? Volgens mij kan dat ook veel verschil maken. (denk ik)
Oud 23-01-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
**Moonflower** schreef:
van -10 tot 10. het kan ongelooflijk pijnlijn zijn, en ongelooflijk mooi
Ik ga mee van -10 tot 10 (hoewel het nu wel op 10 zit ).
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Liefde is altijd een verrijking aan je leven. Maar helaas kan dat zowel positief als negatief zijn.
je zegt dat het een verrijking is, maar het kan ook negatief zijn... Iets negatiefs een verrijking? Lijkt me niet
Oud 23-01-2003, 10:51
Sano
Sano is offline
Citaat:
Gothic schreef:
je zegt dat het een verrijking is, maar het kan ook negatief zijn... Iets negatiefs een verrijking? Lijkt me niet
Zeker wel, je leert er van!
Je weet dan wat je beter niet had kunnen doen, je leert van je fouten. En belangerijker je leert jezelf een stuk beter kennen, hoe je reageert in bepaalde situaties en hoe je dat voor jezelf het beste op kan lossen. En dat is verrijking.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:20
Evito
Evito is offline
Liefde tussen mij een geliefde: 6
Ik vind dat eigenlijk niet zo belangrijk
Liefde in zijn puurste vorm: 10
That's all there is!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Op dit moment: 10
maar dat komt omdat ik nu een irrationeel verliefd mens ben...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:25
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
Géén cijfer! Vindt je dat je je leven een cijfer moet geven? Want daar gaat het leven om, liefde verkennen en erkennen ,..en ja het is meer dan van elkaar houden of van familie.Het gaat heel wat dieper ........."Examine and Expirience it yourself "
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:47
miss Misty
miss Misty is offline
Citaat:
Sano schreef:
Zeker wel, je leert er van!
Je weet dan wat je beter niet had kunnen doen, je leert van je fouten. En belangerijker je leert jezelf een stuk beter kennen, hoe je reageert in bepaalde situaties en hoe je dat voor jezelf het beste op kan lossen. En dat is verrijking.

Hier ben ik het wel mee eens. Je leert jezelf echt beter kennen in een relatie, ook als het helemaal verkeerd loopt. Ik heb veel geleerd van mijn oude relatie en probeer nu in mijn toekomstige relatie niet weer zo blind te zijn en wat realistischer.
Oud 23-01-2003, 14:09
Methuselah
Methuselah is offline
Hopeloos geval dat ik ben, geef ik 't 'n 9.5
Oud 24-01-2003, 06:20
D1984
D1984 is offline
Mag -10 ook? Tja, weet je wat het altijd is, ik ben altijd zo'n eikel om alles in m'n leven aan de kant te zetten voor iets waarin ik geloof (als ik bijvoorbeeld het gevoel heb dat dit eeuwig zal duren). En uiteindelijk wordt je maar weer gekwetst, net als gisteren weer na 2 jaar.

Nee, ff serieus, voor mij krijgt liefde een 7; het kan je vrolijk maken maar ook ontzettend pijn doen, daarom ga ik niet hoger. Of ik nu hopeloos verliefd ben of niet; het blijft een 7.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:15
Optima
Optima is offline
ik twijfel tussen een 1 en een 10

Door de liefde heb ik me in mijn leven vreselijk ongelukkig gevoeld ( en onzeker over al dat schoonheid ' vinden ze me wel leuk' - gedoe) en heb ook een gebroken hart gehad...

Maar aan de andere kant... ken ik het gevoel van liefde op het eerste gezicht, het vallen op iemands innerlijk, de waardering, de fijne momenten...

mhhh...
Oud 24-01-2003, 14:54
miss Misty
miss Misty is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik twijfel tussen een 1 en een 10

Door de liefde heb ik me in mijn leven vreselijk ongelukkig gevoeld ( en onzeker over al dat schoonheid ' vinden ze me wel leuk' - gedoe) en heb ook een gebroken hart gehad...

Maar aan de andere kant... ken ik het gevoel van liefde op het eerste gezicht, het vallen op iemands innerlijk, de waardering, de fijne momenten...

mhhh...

Ja maar als je dan de goede en slechte dingen tegen elkaar opweegt? Weegt dat het goed of het slechte zwaarder?
Oud 24-01-2003, 16:01
U-NiQ
U-NiQ is offline
10..
Zonder liefde, geen leven voor mij..

Reageren

Regels voor berichten