Advertentie | |
|
![]() |
|
Een dikke 10 echte liefde (ook van je familie en vrienden) kun je niet kopen en je moet er zuinig mee zijn want echte liefde is schaars.
liefee gaat voor mij ook boven gezonden heid want ik lig liever ziek op bed met familie en vrienden die om mij geven als dat ik gezond 100 wordt en er niemand nooit naar mij heeft omgekeken
|
![]() |
Vriendschappelijke liefde komt voor mij niet zo hoog en geef ik een 4. Liefde voor mijn ouders geef ik een 8. Liefde voor mijn vriend een 9,5 (ik kan me geen leven inbeelden zonder een partner, ben lange tijd alleen geweest en voelde me toch wel zeer eenzaam, geef me dus maar een vriend die ik vertrouw en die van me houdt, is toch wel 't mooiste wat bestaat). En op de eerste plaats komt mijn gezondheid + mijn studies
![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 08:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik bedoelde dus NIET zoals je van je moeder ofzo houd, maar van je man/vriend ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het zijn wel heel wisselende reacties...
De mensen die de liefde een 2 ofzo geven zijn die vrijgezel? En de mensen die een 10 geven hebben die een relatie? Volgens mij kan dat ook veel verschil maken. (denk ik) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je weet dan wat je beter niet had kunnen doen, je leert van je fouten. En belangerijker je leert jezelf een stuk beter kennen, hoe je reageert in bepaalde situaties en hoe je dat voor jezelf het beste op kan lossen. En dat is verrijking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. Je leert jezelf echt beter kennen in een relatie, ook als het helemaal verkeerd loopt. Ik heb veel geleerd van mijn oude relatie en probeer nu in mijn toekomstige relatie niet weer zo blind te zijn en wat realistischer.
|
Mag -10 ook? Tja, weet je wat het altijd is, ik ben altijd zo'n eikel om alles in m'n leven aan de kant te zetten voor iets waarin ik geloof (als ik bijvoorbeeld het gevoel heb dat dit eeuwig zal duren). En uiteindelijk wordt je maar weer gekwetst, net als gisteren weer na 2 jaar.
Nee, ff serieus, voor mij krijgt liefde een 7; het kan je vrolijk maken maar ook ontzettend pijn doen, daarom ga ik niet hoger. Of ik nu hopeloos verliefd ben of niet; het blijft een 7. Dennis |
![]() |
|
ik twijfel tussen een 1 en een 10
Door de liefde heb ik me in mijn leven vreselijk ongelukkig gevoeld ( en onzeker over al dat schoonheid ' vinden ze me wel leuk' - gedoe) en heb ook een gebroken hart gehad... Maar aan de andere kant... ken ik het gevoel van liefde op het eerste gezicht, het vallen op iemands innerlijk, de waardering, de fijne momenten... mhhh...
||
![]() |
Citaat:
Ja maar als je dan de goede en slechte dingen tegen elkaar opweegt? Weegt dat het goed of het slechte zwaarder?
|
|