Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 16:09
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik vind een jongen leuk die ik al een paar x heb gezien want hij is een vriend van een vriend van mij dus dat is niet het probleem.
Als ik hem op feestjes zie denk ik ook van heeeeeeeeeeeej lieverd zie je mij?! (dat noemt men dus lichamelijk aantrekkingskracht) en ik heb hem ook op msn. Door redenen begonnen we heel veel te msnen en te smsen en ik dacht heeeej jij ben leuk en hij heeft ook toegeven aan een vriendin dat hij wel wat met mij wil. Maar als ik nu (denk) dat ik hem zie denk ik is dat nou die leuke jongen? komt dat doordat ik gewoon heel raar kijk (zie hem zeg maar alleen dan van schuin achter) of komt dat doordat ik gewoon het idee heb dat ik hem niet leuk MAG vinden? ik weet niet het klinkt raar is raar maar toch
Oud 14-02-2003, 16:16
xcorienx
xcorienx is offline
ben je misschien meer op z'n msn en smsjes verliefd geworden dan op hem IRL? dat kan namelijk heel erg goed en als je dan ook nog de spanning erbij hebt vind hij me leuk of niet dan kan dat wel tot twijfel leiden als die spanning opeens wegvalt.
maar waarom MAG je hem dan niet leuk vinden?
Oud 14-02-2003, 16:20
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Parlaatje schreef:
ik vind een jongen leuk die ik al een paar x heb gezien want hij is een vriend van een vriend van mij dus dat is niet het probleem.
Als ik hem op feestjes zie denk ik ook van heeeeeeeeeeeej lieverd zie je mij?! (dat noemt men dus lichamelijk aantrekkingskracht) en ik heb hem ook op msn. Door redenen begonnen we heel veel te msnen en te smsen en ik dacht heeeej jij ben leuk en hij heeft ook toegeven aan een vriendin dat hij wel wat met mij wil. Maar als ik nu (denk) dat ik hem zie denk ik is dat nou die leuke jongen? komt dat doordat ik gewoon heel raar kijk (zie hem zeg maar alleen dan van schuin achter) of komt dat doordat ik gewoon het idee heb dat ik hem niet leuk MAG vinden? ik weet niet het klinkt raar is raar maar toch
\hoezo MAG je m niet luek vinden? Misschien denk je zo omdattie toch anders is dan je je hebt voorgesteld, heb je met n beetje roze bril naar m gekeken en valtie nu tegen of je vind het eng dat t nu zo dichtbij komt, omdattie jou ook luek vin....
Oud 14-02-2003, 16:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
nou, lijkt me een beetje raar dat ie van een andere gezichtspunt opeens minder leuk is. Dan zou ik bijna denken dat je alleen op zijn uiterlijk valt.
HEt zou inderdaad goed kunnen zoals mijn voorganger al zei, dat je meer verliefd op zijn smsjes bent geworden dan op hem zoals ie echt is.

Spreek je hem bijvoorbeeld wel op die feestjes, of zit je hem alleen maar aan te gapen.
Ga is met hem uit ofzo. Doe wat leuks met hem zodat je wat meer van hem te weten komt zoals ie echt is. Als je echt verliefd bent krijg je ook een warm gevoel van binnen als je hem van schuin achter ziet
Oud 14-02-2003, 16:30
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb altijd dat ik degene waar ik verliefd op ben ook tegelijk heel eng en raar vind, en een soort schaamte voel maar of dat is wat jij bedoelt weet ik niet. Heeft in elk geval niet te maken met of ik m van schuin achter of van voren zie. Heeft iemand dat trouwens ook?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:36
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik heb een x op een feesie 1,5 uur emt uhm staan praten en hij was toen heel erg aardig (en toen wassik nog niej flief top uhm ) maar tis een soort van schaamte ja denkik
maar ik vind het zo raar want als ik aan de jongen die ik ken dnek ik aan een leuke lieve jongen zoon irritante westlander maar als ik dan die jongen zie dan gaak als het ware alle negatieve kanten van hem zien dnek ik dan en denk ik dat dat nooit dezelfde jongen zou kunnen zijn als die ene van die feesjes en het is niet (zoals ik eerst dagt) van op die feestjes ben je dronken want dat is dus neit zo
maar ik ga woensdag met hem kadootje voor mn vader kopen
Oud 14-02-2003, 20:06
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Parlaatje schreef:
maar ik ga woensdag met hem kadootje voor mn vader kopen
Veel plezier
Oud 14-02-2003, 20:23
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
liefde is vreemd...