Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, lijkt me een beetje raar dat ie van een andere gezichtspunt opeens minder leuk is. Dan zou ik bijna denken dat je alleen op zijn uiterlijk valt.
HEt zou inderdaad goed kunnen zoals mijn voorganger al zei, dat je meer verliefd op zijn smsjes bent geworden dan op hem zoals ie echt is. Spreek je hem bijvoorbeeld wel op die feestjes, of zit je hem alleen maar aan te gapen. Ga is met hem uit ofzo. Doe wat leuks met hem zodat je wat meer van hem te weten komt zoals ie echt is. Als je echt verliefd bent krijg je ook een warm gevoel van binnen als je hem van schuin achter ziet ![]()
|
ik heb een x op een feesie 1,5 uur emt uhm staan praten en hij was toen heel erg aardig (en toen wassik nog niej flief top uhm
![]() maar ik vind het zo raar want als ik aan de jongen die ik ken dnek ik aan een leuke lieve jongen zoon irritante westlander ![]() maar ik ga woensdag met hem kadootje voor mn vader kopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
raar gevoel in buik Jahney | 4 | 29-05-2006 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar gevoel in me hoofd,, Mandies | 7 | 14-03-2004 17:32 | |
Psychologie |
Zweverig gevoel of zo, ik weet niet wat het is. Eend | 23 | 17-06-2003 18:08 | |
Seksualiteit |
Vriendin heeft raar gevoel ricardowww | 12 | 25-01-2003 21:39 | |
Liefde & Relatie |
raar gevoel ¤Aylin¤ | 6 | 27-12-2002 13:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar gevoel.. Choke | 5 | 23-10-2002 14:03 |