Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 00:26
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Gisteren speurde ik op een aantal illegale dierenhandelsites en daar kwam ik de chihuahua Vivi LaCroix ) tegen, een prachtexemplaar uit Nicaragua. Haar spitsige snoet liet mij sidderen van genot en kippenvel was dan ook het logische gevolg. Snel pakte ik m'n creditcardnummer en voerde de gegevens in. Als het goed is komt Vivi binnenkort aan in Nederland. Zoals jullie wellicht kunnen begrijpen heb ik hier gemengde gevoelens over, enerzijds verkeer ik in extase maar anderzijds ben ik ook onzeker. Ik bedoel, hoe moet ik in hemelsnaam een chihuahua opvoeden?

Misschien heeft er iemand tips voor deze impulsieve dierenliefhebber.
Oud 29-01-2003, 13:40
iron-flower
iron-flower is offline
Gewoon zoals je een hond opvoedt.

Maar dit zal wel weer niet serieus zijn
Oud 29-01-2003, 13:53
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Gisteren speurde ik op een aantal illegale dierenhandelsites en daar kwam ik de chihuahua Vivi LaCroix ) tegen, een prachtexemplaar uit Nicaragua. Haar spitsige snoet liet mij sidderen van genot en kippenvel was dan ook het logische gevolg. Snel pakte ik m'n creditcardnummer en voerde de gegevens in. Als het goed is komt Vivi binnenkort aan in Nederland. Zoals jullie wellicht kunnen begrijpen heb ik hier gemengde gevoelens over, enerzijds verkeer ik in extase maar anderzijds ben ik ook onzeker. Ik bedoel, hoe moet ik in hemelsnaam een chihuahua opvoeden?

Misschien heeft er iemand tips voor deze impulsieve dierenliefhebber.
Waar koop je dan een chihuahua?
Denk eerst eens na voordat je een beest koopt!
Oud 29-01-2003, 13:55
autodropje
autodropje is offline
Ten eerste vraag ik me af of ik dit moet geloven of niet, en ten tweede zeg je zelf dat het illegaal is dus kan ie dicht.

Regels voor berichten