Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Eeem, de boothill!! (tegenover de brutus) Vooral het terrasje is erg relax!!! Alleen beetje weinig ruimte bij de pooltafel! eeem, enne het zoldertje (achter het hof) vin ik leuk! kan je gezellig kletsen!! eeem, de flame schijnt leuk te zijn! en de mariposa, maar in die ben ik nooit geweest, dus dat weet ik niet! en de roemers vond ik ook leuk!! Alleen dom van die sportschoenen, slaat inderdaad nergens op! O ja, een vriendin van mij gaat altijd naar de bubbles, maar daar ben ik nooit geweest, maar dat schijnt ook leuk te zijn! [Dit bericht is aangepast door Da Girl (19-06-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En trouwens: die types die daar rondlopen zijn ook niet mn beste vrienden, ik bedoel: toen ik weg ging (ok het was sluitingstijd) toen lagen er twee, helemaal voor pampus, op de bar te pitten! Maar als je je niet bemoeit met hen, bemoeien ze zich ook niet met jou!! En af en toe, kunnen ze ook heel melig zijn hoor!!!en er komt s middags ook heel veel jonge mensen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze vragen net zoveel als elke disco in de binnenstad van Amsterdam, terwijl starlight toch eigenlijk een boerentent is......
||
![]() |
Citaat:
Tjesus, dat is duur!! HOe veel is bier dan wel niet daar, de gewone prijs toch wel, hoop ik! |
![]() |
|
![]() |
Mari Posa is mijn stamcafé. Overigens vond ik het eerst leuker. Op het moment krijgt het wat ouwe-lullen trekjes. Nieuwe eigenaars.. dan krijg je dat.
Flame vind ik ook wel leuk, maar daar staat de muziek altijd zo hard. Wat sportschoenen betreft: ik ben zelfs wel eens niet toegelaten in de DownUnder omdat ik gympies aan had... Beetje duf. Weekje later kwam ik met vijf vriendinnen en toen mocht ik wel naar binnen. Ik trek die muziekkeuze daar sowieso niet trouwens. Allemaal: 'it's raining man' en 'grease lightning' herrie. Boothill is ook wel tof, maar soms inderdaad wat extreem alternatief. Brutus is wel relaxed. Uiteindelijk is Amersfoort een beetje een scholierenstad. Je hebt totaal geen studentencafés met lui van 18 tot zoveeleen-20. Verder kan je ook nergens dansen, behalve in de Bubbles, maar dat vind ik een wat beperkte toko. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
xxxjes! |
![]() |
|
![]() |
D'r is trouwens weer een nieuwe tent open, tussen de timeless en de rumours in!
The Lounge, schijttent!! Biertje is 4 piek, en er is een plateau (tje) om te dansen!! Als je er ooit langs komt moet je zeker weten doorlopen naar de rumours!!!! xxxjes [Dit bericht is aangepast door Da Girl (01-07-2001).] [Dit bericht is aangepast door Da Girl (03-07-2001).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Het zegt met echt niks, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, dan zal het ook wel niet veel bijzonders zijn......
||
![]() |
Citaat:
2 Niet geweigerd kunnen worden omdat je sportschoenen aanhebt 3 Normale WC's 4 Ruimte om te ademen En zo kan ik nog wel ff doorgaan.....
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |
Lifestyle |
Uitgaan Otis | 98 | 16-04-2005 14:34 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 |