Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2001, 14:04
Da Girl
Da Girl is offline
en waar gaan jullie dan uit!!!

P.S tot hoe laat mogen jullie, en hoe oud ben je?

xxxjes Da Girl
Advertentie
Oud 18-06-2001, 17:48
Da Girl
Da Girl is offline
Gaat er helemaal niemand uit in Amersfoort??????
Oud 19-06-2001, 20:54
basje
basje is offline
Amersfoort zuigt met uitgaan... Het is daar een ongezellige boel... Geen discotheek... Verkeerde kroegen (kledingsvoorschriften e.d)
en een aggresief sfeertje. Er is gewoon niks aan daar..
Oud 19-06-2001, 21:04
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
basje schreef:
Amersfoort zuigt met uitgaan... Het is daar een ongezellige boel... Geen discotheek... Verkeerde kroegen (kledingsvoorschriften e.d)
en een aggresief sfeertje. Er is gewoon niks aan daar..
O, misschien ga jij gewoon naar de verkeerde kroegen, wamt de meeste zijn wel lache!!!
En trouwens, de enige kroeg met kleding voorschriften is de Karseboom!!!

Oud 19-06-2001, 21:10
basje
basje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:

En trouwens, de enige kroeg met kleding voorschriften is de Karseboom!!!

Das niet helemaal waar, want een vriend van mij werd in de rumours geweigerd omdat ie sportschoenen aanhad.... En wat zijn dan de leuke kroegjes in Amersfoort?? Ik ging alleen wel eens naar de brutus, maar dan alleen op vrijdagmiddag...

Oud 19-06-2001, 21:23
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
basje schreef:
Das niet helemaal waar, want een vriend van mij werd in de rumours geweigerd omdat ie sportschoenen aanhad.... En wat zijn dan de leuke kroegjes in Amersfoort?? Ik ging alleen wel eens naar de brutus, maar dan alleen op vrijdagmiddag...

Ok, de roemers ook dan!!!

Eeem, de boothill!! (tegenover de brutus) Vooral het terrasje is erg relax!!! Alleen beetje weinig ruimte bij de pooltafel!
eeem, enne het zoldertje (achter het hof) vin ik leuk! kan je gezellig kletsen!!
eeem, de flame schijnt leuk te zijn! en de mariposa, maar in die ben ik nooit geweest, dus dat weet ik niet!
en de roemers vond ik ook leuk!! Alleen dom van die sportschoenen, slaat inderdaad nergens op!

O ja, een vriendin van mij gaat altijd naar de bubbles, maar daar ben ik nooit geweest, maar dat schijnt ook leuk te zijn!

[Dit bericht is aangepast door Da Girl (19-06-2001).]
Oud 19-06-2001, 21:30
basje
basje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Ok, de roemers ook dan!!!

Eeem, de boothill!! (tegenover de brutus) Vooral het terrasje is erg relax!!! Alleen beetje weinig ruimte bij de pooltafel!
eeem, enne het zoldertje (achter het hof) vin ik leuk! kan je gezellig kletsen!!
eeem, de flame schijnt leuk te zijn! en de mariposa, maar in die ben ik nooit geweest, dus dat weet ik niet!
en de roemers vond ik ook leuk!! Alleen dom van die sportschoenen, slaat inderdaad nergens op!

O ja, een vriendin van mij gaat altijd naar de bubbles, maar daar ben ik nooit geweest, maar dat schijnt ook leuk te zijn!

[Dit bericht is aangepast door Da Girl (19-06-2001).]
Ga je altijd naar de boot-hill?? Ik ben nog nooit in de boot-hill geweest, maar dat maakt me niet zoveel uit, want ik heb niet zoveel zin in het type mensen wat daar rondloopt... Bubbles heb ik ook wel mooie verhalen over gehoord, ik kom alleen haast nooit s'avonds in Amersfoort..... Maar op vrijdagmiddag was Brutus wel gezellig, en rumours meestal ook wel.....

Oud 19-06-2001, 21:41
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
basje schreef:
Ga je altijd naar de boot-hill?? Ik ben nog nooit in de boot-hill geweest, maar dat maakt me niet zoveel uit, want ik heb niet zoveel zin in het type mensen wat daar rondloopt... Bubbles heb ik ook wel mooie verhalen over gehoord, ik kom alleen haast nooit s'avonds in Amersfoort..... Maar op vrijdagmiddag was Brutus wel gezellig, en rumours meestal ook wel.....

Ik ga meestal een beetje overal heen, en als het dan gezellig wordt dan blijf ik wat langer!! het de laatste keren werd het gezellig in de boothill!!

En trouwens: die types die daar rondlopen zijn ook niet mn beste vrienden, ik bedoel: toen ik weg ging (ok het was sluitingstijd)
toen lagen er twee, helemaal voor pampus, op de bar te pitten! Maar als je je niet bemoeit met hen, bemoeien ze zich ook niet met jou!! En af en toe, kunnen ze ook heel melig zijn hoor!!!en er komt s middags ook heel veel jonge mensen!
Oud 19-06-2001, 21:50
basje
basje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Ik ga meestal een beetje overal heen, en als het dan gezellig wordt dan blijf ik wat langer!! het de laatste keren werd het gezellig in de boothill!!

En trouwens: die types die daar rondlopen zijn ook niet mn beste vrienden, ik bedoel: toen ik weg ging (ok het was sluitingstijd)
toen lagen er twee, helemaal voor pampus, op de bar te pitten! Maar als je je niet bemoeit met hen, bemoeien ze zich ook niet met jou!! En af en toe, kunnen ze ook heel melig zijn hoor!!!en er komt s middags ook heel veel jonge mensen!
Ja maar ik vind de boot-hill toch een tikkeltje te, hoe zal ik het zeggen, te "alternatief". Ik vind het niet echt leuk daar, de muziek en het sfeertje spreekt me ook niet aan. Vrijdagmiddag is het meestal in heel Amersfoort wel gezellig..

Oud 20-06-2001, 10:22
Aniken
Aniken is offline
ging alleen weleensz naar rumours.. maar kom nie zow vaak meer in a'foort
Oud 23-06-2001, 18:51
poki
poki is offline
neej tis beetje vervelend met de trein.. ik ga gewoon naar starlight..
Oud 24-06-2001, 15:06
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
poki schreef:
neej tis beetje vervelend met de trein.. ik ga gewoon naar starlight..
Daaaaarrr, ga ik waarschijnelijk binnenkort een keer naartoe!!

Oud 25-06-2001, 10:23
basje
basje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Daaaaarrr, ga ik waarschijnelijk binnenkort een keer naartoe!!

Starlight is wel lachuh.... Daar kom ik heel regelmatig (bijna elke week)
Oud 25-06-2001, 20:55
Aniken
Aniken is offline
jahh starlight is ook wel ohwk!
Oud 26-06-2001, 18:01
basje
basje is offline
Citaat:
AnneM schreef:
jahh starlight is ook wel ohwk!

alleen jammer dat het zo godsallemachtig duur is; 11,25 voor een bacardi breezer, vind ik iets te veel............
Ze vragen net zoveel als elke disco in de binnenstad van Amsterdam, terwijl starlight toch eigenlijk een boerentent is......

Oud 26-06-2001, 18:44
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
basje schreef:
alleen jammer dat het zo godsallemachtig duur is; 11,25 voor een bacardi breezer, vind ik iets te veel............
Ze vragen net zoveel als elke disco in de binnenstad van Amsterdam, terwijl starlight toch eigenlijk een boerentent is......

Tjesus, dat is duur!! HOe veel is bier dan wel niet daar, de gewone prijs toch wel, hoop ik!
Oud 26-06-2001, 21:52
basje
basje is offline
3,75 voor een biertje
Oud 26-06-2001, 23:40
Soldaat Simeone
Soldaat Simeone is offline
Mari Posa is mijn stamcafé. Overigens vond ik het eerst leuker. Op het moment krijgt het wat ouwe-lullen trekjes. Nieuwe eigenaars.. dan krijg je dat.

Flame vind ik ook wel leuk, maar daar staat de muziek altijd zo hard.

Wat sportschoenen betreft: ik ben zelfs wel eens niet toegelaten in de DownUnder omdat ik gympies aan had... Beetje duf. Weekje later kwam ik met vijf vriendinnen en toen mocht ik wel naar binnen. Ik trek die muziekkeuze daar sowieso niet trouwens. Allemaal: 'it's raining man' en 'grease lightning' herrie.

Boothill is ook wel tof, maar soms inderdaad wat extreem alternatief. Brutus is wel relaxed.

Uiteindelijk is Amersfoort een beetje een scholierenstad. Je hebt totaal geen studentencafés met lui van 18 tot zoveeleen-20. Verder kan je ook nergens dansen, behalve in de Bubbles, maar dat vind ik een wat beperkte toko.
Oud 27-06-2001, 18:37
Caribieen Boy
Caribieen Boy is offline
Citaat:
basje schreef:
3,75 voor een biertje
Ja tis heel duur in starlight. Kom je weleens in de baggelaar vind dat egt een boerentent

Oud 27-06-2001, 19:13
basje
basje is offline
Citaat:
Caribieen Boy schreef:
Ja tis heel duur in starlight. Kom je weleens in de baggelaar vind dat egt een boerentent

Baggelaar is zeker in nijkerk zelf? Ben ik nog nooit geweest... en zo te horen is het ook niet een aanrader.

Oud 27-06-2001, 19:26
Caribieen Boy
Caribieen Boy is offline
Citaat:
basje schreef:
Baggelaar is zeker in nijkerk zelf? Ben ik nog nooit geweest... en zo te horen is het ook niet een aanrader.

Baggelaar zit in nijkerkeveen

Oud 27-06-2001, 21:53
basje
basje is offline
Citaat:
Caribieen Boy schreef:

Waar zit dat dan?? Nijkerkerveen is toch niet zo groot. Het is toch zo'n beetje om Starlight heen gebouwd. Tenminste zo ziet het er uit......
Oud 28-06-2001, 21:00
Caribieen Boy
Caribieen Boy is offline
Citaat:
basje schreef:

Waar zit dat dan?? Nijkerkerveen is toch niet zo groot. Het is toch zo'n beetje om Starlight heen gebouwd. Tenminste zo ziet het er uit......
Zit een beeje in het centrum als je daar kan van spreken

Oud 30-06-2001, 17:40
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Soldaat Simeone schreef:
Mari Posa is mijn stamcafé. Overigens vond ik het eerst leuker. Op het moment krijgt het wat ouwe-lullen trekjes. Nieuwe eigenaars.. dan krijg je dat.

Flame vind ik ook wel leuk, maar daar staat de muziek altijd zo hard.

Wat sportschoenen betreft: ik ben zelfs wel eens niet toegelaten in de DownUnder omdat ik gympies aan had... Beetje duf. Weekje later kwam ik met vijf vriendinnen en toen mocht ik wel naar binnen. Ik trek die muziekkeuze daar sowieso niet trouwens. Allemaal: 'it's raining man' en 'grease lightning' herrie.

Boothill is ook wel tof, maar soms inderdaad wat extreem alternatief. Brutus is wel relaxed.

Uiteindelijk is Amersfoort een beetje een scholierenstad. Je hebt totaal geen studentencafés met lui van 18 tot zoveeleen-20. Verder kan je ook nergens dansen, behalve in de Bubbles, maar dat vind ik een wat beperkte toko.
Amersfoort is sowieso geen studentenstad, volgens mij is hier geen f*ck te doen qua studeren.

xxxjes!
Oud 30-06-2001, 23:57
Soldaat Simeone
Soldaat Simeone is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Amersfoort is sowieso geen studentenstad, volgens mij is hier geen f*ck te doen qua studeren.

xxxjes!
Nix van HBO of WO..
Advertentie
Oud 01-07-2001, 17:16
Da Girl
Da Girl is offline
D'r is trouwens weer een nieuwe tent open, tussen de timeless en de rumours in!

The Lounge, schijttent!!

Biertje is 4 piek, en er is een plateau (tje)
om te dansen!! Als je er ooit langs komt moet je zeker weten doorlopen naar de rumours!!!!

xxxjes

[Dit bericht is aangepast door Da Girl (01-07-2001).]

[Dit bericht is aangepast door Da Girl (03-07-2001).]
Oud 02-07-2001, 20:40
Italianboy en Poki
Italianboy en Poki is offline
Citaat:
Caribieen Boy schreef:

Jaa.. daar kwam ik vroeger altijd.. nouja vroeger... van mijn 13e tot 15e ofzow....

[Dit bericht is aangepast door Italianboy en Poki (02-07-2001).]
Oud 02-07-2001, 22:45
basje
basje is offline
Citaat:
Italianboy en Poki schreef:
Citaat:
Caribieen Boy schreef:

Jaa.. daar kwam ik vroeger altijd.. nouja vroeger... van mijn 13e tot 15e ofzow....

[Dit bericht is aangepast door Italianboy en Poki (02-07-2001).]

Het zegt met echt niks, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, dan zal het ook wel niet veel bijzonders zijn......
Oud 03-07-2001, 20:53
Caribieen Boy
Caribieen Boy is offline
Hey Da Girl heb je trouwens msn
Oud 04-07-2001, 14:28
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Caribieen Boy schreef:
Hey Da Girl heb je trouwens msn
Jaaaaah!!!!

xxxnaomixxx@hotmail.com
Oud 05-07-2001, 18:29
Joli
Joli is offline
Ik ga altijd naar de Karseboom en ik vind het daar leuk.
De muziek is leuk, de mensen zijn leuk en het personeel is leuk. Wat wil je nog meer!
Oud 06-07-2001, 13:02
basje
basje is offline
Citaat:
Joli schreef:

De muziek is leuk, de mensen zijn leuk en het personeel is leuk. Wat wil je nog meer??
1 Normaal kunnen lopen
2 Niet geweigerd kunnen worden omdat je sportschoenen aanhebt
3 Normale WC's
4 Ruimte om te ademen

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Oud 06-07-2001, 21:37
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
basje schreef:
1 Normaal kunnen lopen
2 Niet geweigerd kunnen worden omdat je sportschoenen aanhebt