Advertentie | |
|
![]() |
|
mmmmz, je vraagt meerdere dingen in 1 post...
Ten eerste over dat 'op schoot zitten'. Ik weet niet of je haar al eens gezegd hebt dat je dat niet zo prettig vind? Misschien is het gewoon een vrij 'los' en enthousiast meisje, en heeft dat voor haar verder geen enkele betekenis. Het kan zijn dat als je het eens serieus brengt dat ze het niet meer doet... Het lijkt me iig niet slim om het zelf ook met andere meisjes te doen, omdat jullie elkaar dan een beetje proberen de loef af te steken, en dat lijkt me ook niet de bedoeling... Dat je gevoel weg is hoeft niet direct te betekenen dat je niet meer verliefd bent. Ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt ( ![]() En tactisch uitmaken, da's altijd een moeilijke... #1 rule is voor mij: áltijd IRL. Niet dmv van een smsje, telefoontje, email of whatever... Het is een stuk persoonlijker, en misschien kun je de persoon nog en beetje troosten oid, mocht dat nodig zijn... (maar makkelijk is het nooit - ik ben er ook geen held in ![]()
|
kben niezow jaloers aangelegd....
kvreet eerder verschrikkelijk veel aand8 dat ik 10x wil horen hoe liev/leuk ik ben.....waarom ik daar last van heb is me een raadsel! haha als je het met anderen doet om haar jaloers te maken vind ik dat btje stom, je kunt beter gewoon zeggen wat je het vervelend vindt! enne verder.... uitmaken is niet makkelijk, maar als je t eenmaal gedaan hebt is t vaak een hele opluchting ![]() knuffels....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Psychologie |
Jaloers op je vrienden?! Lautitia | 21 | 12-03-2004 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Wil hij me nou jaloers maken of net niet? Angel Of Faith | 8 | 18-07-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje is erg jaloers.. Ireentje | 19 | 03-07-2003 21:13 | |
Liefde & Relatie |
onnodig jaloers??? Verwijderd | 12 | 23-12-2002 15:01 | |
Seksualiteit |
Wat heb je ooit gedaan waar je spijt van hebt? marlies | 53 | 16-02-2002 23:58 |