Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 07:55
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik ben een tijdje terug (vorig jaar ) met haar naar Lord of the Rings 2 geweest, maar ze liet nergens aan blijken dat ze mij zegmaar leuk vond...

Nu hebben we voor 6 februari afgesproken om naar een cabaretvoorstelling te gaan, en nu krijg ik een heel lief mailtje dat ze er heel erg veel zin in heeft en dat ze "mij dan ook weer eens ziet "

Goed teken of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 08:19
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Goed teken of niet?
Lijkt me wel.

Waarom vraag je het haar niet 'gewoon'?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 08:33
Iotje
Iotje is offline
Klinkt goed!!

Veel plezier!

en als ze je leuk vindt merk je dat vanzelf (mits ze nie zo'n verlegen meisje is)!!!
Oud 17-01-2003, 11:36
Optima
Optima is offline
goed teken voor wat? voor gezelligheid wel, romantiek niet.
weetje, vrouwen geloven in iets zoals vriendschap met een man..raar he
Oud 17-01-2003, 11:41
Last Resort
Last Resort is offline
ja, het kan ook zijn dat ze je gewoon aardig vind enzo, en aangezien ik zelf op dit gebied ook weles de mist in ga kan ik je nie echt raad geven
Oud 17-01-2003, 12:03
Verwijderd
Ik denk dat het niks zegt.. ik zeg dat ook altijd tegen vrienden van me enzow, het betekent niks..

Maar het kan ook een goed teken zijn ja
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Lijkt me wel.

Waarom vraag je het haar niet 'gewoon'?
niet doen, gaat ze alleen maar denken dat je meer wil, en volges mij is dit nog niet een hint dat ze meer wil ofzo. ze zal je wel aardig vinden, maar nou echt leuk??/
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:52
Verwijderd
pfff :\
niet om je te ontmoedigen ofzo, maar dat soort mailtjes krijg ik de afgelopen 10 maanden ook van allemaal leuke meisjes, maar dat zijn gewoon vriendinnen : \
Maar ik wens je veel suc6
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:56
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
Bazz schreef:
pfff :\
niet om je te ontmoedigen ofzo, maar dat soort mailtjes krijg ik de afgelopen 10 maanden ook van allemaal leuke meisjes, maar dat zijn gewoon vriendinnen : \
Maar ik wens je veel suc6
Zelfde hier, alleen zijn het dan smsjes en zijn het erg goede vriendinnen en is het al véél langer.

Nu ja, succes in elk geval, maar hoop er niet te veel op.
Oud 17-01-2003, 13:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Optima schreef:
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:50
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
je moet niet gelijk heel veel van verwachten dan kan het alleen maar tegen vallen
maar volgens mij als ze zoiets zegt dan ziet ze je vast wel beetje zitten!!!
En anders ziet ze je als een goeie vriend
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
triple-X schreef:
niet doen, gaat ze alleen maar denken dat je meer wil, en volges mij is dit nog niet een hint dat ze meer wil ofzo. ze zal je wel aardig vinden, maar nou echt leuk??/
Tja, dan weet je iig waar je aan toe bent.

Het ligt ook aan het meisje denk ik...mijn zusje is zo bv. wel, ik zeg niet tegen jan-en-alleman dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:09
Verwijderd
Het is iig geen slecht teken, maar of het ook een goed teken is in de zin waarin jij redeneert, dat is nog maar de vraag.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik ben een tijdje terug (vorig jaar ) met haar naar Lord of the Rings 2 geweest, maar ze liet nergens aan blijken dat ze mij zegmaar leuk vond...

Nu hebben we voor 6 februari afgesproken om naar een cabaretvoorstelling te gaan, en nu krijg ik een heel lief mailtje dat ze er heel erg veel zin in heeft en dat ze "mij dan ook weer eens ziet "

Goed teken of niet?
onthoud dat het een vrouw is, dan weet je het nooit

Ze vind je zoiezo aardig, dat staat vast. Maar probeer eens iets bij haar zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:31
berteltje
berteltje is offline
Ik hoop het voor je
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:36
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik geloof d'r ook nie 100% in ofzow

Maar gewoon ff een indicatie of ik nou een kans maak of niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:36
ABrules
ABrules is offline
ga nergens van uit... dan kan het alleen nog maar beter worden... maar idd, meisjes zeggen dit veel uit vriendschap... ik ook tegen meisjes uit vriendschap, bedoel er voor de rest ook niks meer mee...
Oud 17-01-2003, 17:05
coecie
coecie is offline
ik zeg het inderdaad meestal uit vriendschap.. maar als ik een jonegn leuk vind... zeg ik het eigenlijk ook wel... zie maar wat er gebeurd
Oud 17-01-2003, 17:17
Lieverd17
Lieverd17 is offline
wel een goed teken, ze ziet er in iedergeval niet tegen op!
dat is toch al heel wat.
maar je weet niet of ze het bedoelde uit vriendschap of uit..verliefdheid

liefs pamela
Oud 17-01-2003, 17:24
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik snap niet waar je moeite voordoet. Ik weet niet hoelang ik je nu ken via internet maar je vind gemiddeld om de 3 weken een ander meisje leuk. Jij weet het verschil tussen verliefd zijn en iemand geloof leuk vinden niet.

Doe geen moeite dus.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:27
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik snap niet waar je moeite voordoet. Ik weet niet hoelang ik je nu ken via internet maar je vind gemiddeld om de 3 weken een ander meisje leuk. Jij weet het verschil tussen verliefd zijn en iemand geloof leuk vinden niet.

Doe geen moeite dus.
Inderdaad, dat was me ook al opgevallen, om de 2 weken heb je wel een andere 'vlam'.
Oud 17-01-2003, 17:30
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Antediluvian schreef:
Inderdaad, dat was me ook al opgevallen, om de 2 weken heb je wel een andere 'vlam'.
sorry dat ik het hier zeg maar ja tmoest er gewoon uit. Met kerst en oud en nieuw vond je ..... nog zo leuk etc etc etc etc. Ik snap dat niet hoor. Hij kent de verschillen tussen die 2 woorden gewoon niet.

Ik vind zoveel jongens leuk. maar ik ben niet verliefd op ze. En dus neem ik ook nix met ze.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:36
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
sorry dat ik het hier zeg maar ja tmoest er gewoon uit. Met kerst en oud en nieuw vond je ..... nog zo leuk etc etc etc etc. Ik snap dat niet hoor. Hij kent de verschillen tussen die 2 woorden gewoon niet.

Ik vind zoveel jongens leuk. maar ik ben niet verliefd op ze. En dus neem ik ook nix met ze.
Oh, daartussen is er nog wel iemand anders geweest hoor (als ik me niet vergis). Maar voor Kerst was het nog iemand anders en vlak daarvoor nog iemand anders, het was nog geen week uit met crazyellow of je vond iemand anders al weer heel erg leuk...

Ik vind ook veel meisjes leuk, maar ben ook niet verliefd op hen. Dat zijn gewone vriendinnen (en ja, dat kan, vriendschap jongen-meisje).

Fubz: wacht dus nog maar even, en leer een meisje eerst beter kennen voor je je begint af te vragen of ze wel iets met jou wilt.
Oud 17-01-2003, 19:15
Esprit015
Esprit015 is offline
Ach ik ben ook naar Lord of The Rings 2 geweest en juist mijn ventje deed niks! Echt jammer want ja een jongen moet ook wat doen....ennuh ik denk dat dat meisje niet echt durfde maar je super super leuk vindt kijk ik ben ook een meisje he XXXXXXXjes mij
Oud 17-01-2003, 19:22
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik weet juist wel het verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn... En ik vind inderdaad, zoals MissKiss1985 al erg fijnzinnig zei , erg veel meisjes leuk, daar maak ik ook geen geheim van.
Maar ik wil dus gewoon weten of dit meisje mij ook leuk vind... das alles dat ik wil weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 19:22
Lilything
Lilything is offline
hahaha esprit
je bent TENMINSTE met hem naar de film gegaan!
kzou met n jongen gaan....
mja nog steeds niks van gekomen he!
best wel vervelend, omdat ik die film graag wil zien!
en hem ook wel weer:-)

knuffels......
Oud 17-01-2003, 19:35
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik weet juist wel het verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn... En ik vind inderdaad, zoals MissKiss1985 al erg fijnzinnig zei , erg veel meisjes leuk, daar maak ik ook geen geheim van.
Maar ik wil dus gewoon weten of dit meisje mij ook leuk vind... das alles dat ik wil weten
alsof wij daar antwoord op kunnen geven dat kan alleen zij zelf
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:38
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
alsof wij daar antwoord op kunnen geven dat kan alleen zij zelf
Dat weet ik
Maar ik wilde dus even weten wat jullie dachten
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
Watte?
: \
Een vrouw die ALLEEN vriendschap heeft met een man?
Waar kom jij vandaan?
*plaag*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:06
Esprit015
Esprit015 is offline
ach ja je moet gewoon door die eerste stap heen bijten meis!!!!Dan is het gebeurt en heb je een leuke avond zo moet je het bekijken!!!!Kizz mij
Oud 18-01-2003, 13:11
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Esprit015 schreef:
ach ja je moet gewoon door die eerste stap heen bijten meis!!!!Dan is het gebeurt en heb je een leuke avond zo moet je het bekijken!!!!Kizz mij
die "meis" is een hij
Oud 18-01-2003, 18:02
Esprit015
Esprit015 is offline
jaja ikje 17 is dat een hij????die tipt toch duildelijk dat ze met een jongen naar de bios wilde hoor!!!!!!
Oud 18-01-2003, 18:09
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Esprit015 schreef:
jaja ikje 17 is dat een hij????die tipt toch duildelijk dat ze met een jongen naar de bios wilde hoor!!!!!!
Dan moet je QUOTEN, want deze topic ging helemaal niet over haar, en als je begint te reageren op replies die 5-6plaatsen naar boven staan zonder enige vermelding van naam ofzo, is dat heel lastig, dus: quoten in't vervolg
Oud 18-01-2003, 19:52
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Esprit015 schreef:jaja ikje 17 is dat een hij????die tipt toch duildelijk dat ze met een jongen naar de bios wilde hoor!!!!!!
euhm?
ksnap je ook niet zo goed...

die jongen bij mij was een hij jah
en probeer je te zeggen dat hij met een jongen wil?
en zeg je dat hij homo is

kun je m anders zeggen ?

knuffels....
Oud 19-01-2003, 11:22
Verwijderd
goed teken succes
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:38
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmmm....zou kunnen. Ligt een beetje aan haar persoonlijkheid.
Ik ken meisjes die zulk soort dingen nooit zouden zeggen. Inderdaad alleen als ze iemand leuk vinden.

Maar ik samen met een hoop andere zijn daar denk ik wat makkelijker in. Ik stuur ook vaak van die smsjes om te zeggen dat ik er erg veel zin in heb en dat soort dingen.

Maar er is in ieder geval een grote kans dat het wel wat is hoor
Oud 21-01-2003, 16:11
chrissey
chrissey is offline
oke, face it: vrouwen zijn gewoon vaag. Zelf ben ik ook een vrouw, en zelf ben ik soms ook vaag. Vaag zijn is namelijk de uitweg. Het is namelijk erg moeilijk om te zeggen "hey man, ik vind je leuk, ik wil verkering met je hebben", want als hij dan zegt dat ie niks met je wil, dan voel je je goed k*t!
vaag zijn is dus meestal een uitweg, als je niet zeker bent of hij jou ook leuk vind. Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je haar erg leuk vind. Zij zal het nooit doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten