Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt ook aan het meisje denk ik...mijn zusje is zo bv. wel, ik zeg niet tegen jan-en-alleman dat soort dingen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze vind je zoiezo aardig, dat staat vast. Maar probeer eens iets bij haar zou ik zeggen ![]() |
![]() |
|
ga nergens van uit... dan kan het alleen nog maar beter worden... maar idd, meisjes zeggen dit veel uit vriendschap... ik ook tegen meisjes uit vriendschap, bedoel er voor de rest ook niks meer mee...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind zoveel jongens leuk. maar ik ben niet verliefd op ze. En dus neem ik ook nix met ze. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ook veel meisjes leuk, maar ben ook niet verliefd op hen. Dat zijn gewone vriendinnen (en ja, dat kan, vriendschap jongen-meisje). Fubz: wacht dus nog maar even, en leer een meisje eerst beter kennen voor je je begint af te vragen of ze wel iets met jou wilt.
|
Ach ik ben ook naar Lord of The Rings 2 geweest en juist mijn ventje deed niks!
![]() ![]()
|
Ik weet juist wel het verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn... En ik vind inderdaad, zoals MissKiss1985 al erg fijnzinnig zei
![]() Maar ik wil dus gewoon weten of dit meisje mij ook leuk vind... das alles dat ik wil weten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
hahaha esprit
je bent TENMINSTE met hem naar de film gegaan! kzou met n jongen gaan.... mja nog steeds niks van gekomen he! best wel vervelend, omdat ik die film graag wil zien! en hem ook wel weer:-) knuffels......
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ksnap je ook niet zo goed... ![]() die jongen bij mij was een hij jah ![]() en probeer je te zeggen dat hij met een jongen wil? en zeg je dat hij homo is ![]() kun je m anders zeggen ? ![]() knuffels....
|
hmmm....zou kunnen. Ligt een beetje aan haar persoonlijkheid.
Ik ken meisjes die zulk soort dingen nooit zouden zeggen. Inderdaad alleen als ze iemand leuk vinden. Maar ik samen met een hoop andere zijn daar denk ik wat makkelijker in. Ik stuur ook vaak van die smsjes om te zeggen dat ik er erg veel zin in heb en dat soort dingen. Maar er is in ieder geval een grote kans dat het wel wat is hoor ![]() ![]()
|
![]() |
oke, face it: vrouwen zijn gewoon vaag. Zelf ben ik ook een vrouw, en zelf ben ik soms ook vaag. Vaag zijn is namelijk de uitweg. Het is namelijk erg moeilijk om te zeggen "hey man, ik vind je leuk, ik wil verkering met je hebben", want als hij dan zegt dat ie niks met je wil, dan voel je je goed k*t!
vaag zijn is dus meestal een uitweg, als je niet zeker bent of hij jou ook leuk vind. Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je haar erg leuk vind. Zij zal het nooit doen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me leuk? DiRobbert | 6 | 13-12-2012 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me nou leuk of niet? stier | 45 | 19-03-2004 15:49 | |
Seksualiteit |
Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn? cotton candy666 | 14 | 24-12-2002 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik haar dat ik verliefd op haar ben? LittleProblem | 17 | 04-12-2002 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Of zie ik het weer niet ? Captain | 12 | 07-06-2002 17:01 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie? Jeroen_9 | 7 | 03-02-2002 08:55 |