Advertentie | |
|
![]() |
|
Kdoe het zelf echt nooit. Kvin het zwaar sneu als je ff moet voelen wat voor vlees je in de kuip hebt, om het maar ff bot te zeggen. Kvin dat je gewoon respect voor die meiskes/vrouwen moet hebben. Als ze het bij mij doen zou ik er ook een hekel aan hebben. Soms zijn het net van die honden die tegen alle mensen met tieten oprijen. SLegt!
|
![]() |
Heb er ook best vaak last van, tis ook weleens erger geweest dan het betasten van me lichaam.
maar zelf doe ik er eigenlijk weinig aan, mijn vriend en ik waren laatst in de kroeg toen we gewoon samen weg gingen omdat we moe waren, toen liepen we de skihut uit en werd ik bij me k*t gegrepen ik heb me toen alleen maar opgedraaid en een beetje kwaad gekeken toen me vriend dat in de gaten kreeg vroeg die wat er was ik wou niks zeggen anders wist ik dat er rellen zouden komen, hij stond erop en toen we buiten waren heb ik het gezegt wat die deed, hij zei of jij gaat nu naar binnen en slaat hem, of ik doe het, of je zegt het nu tegen die uitsmijter, maar dat wou ik allemaal niet dus mijn vriend staat erop dat ik de volgende x als er weer zoiets gebeurd ik klappen moet gaan uitdelen, nog niet eens zo slecht plan.....
|
Ik snap ook nooit zo *waarom* ze dat nou doen. als compliment? Ik vind een spontaan "Wow, jij ziet er goed uit" 100x beter als een opdringerige hand..
Nja, gebeurt wel eens. Meestal gedraag ik me als een echte Sith Academy graduate, en bijt gewoon z'n hoofd eraf.
|
![]() |
Ik heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad... gelukkig.
Ik denk dat het waar ik uitga niet veel gebeurd ( maar k kan me natuurlijk vergissen.. ) omdat de sfeer daar heel gezellig is enzo, en het is ook niet echt druk... ![]() Alleen een vriend van mij is een X in zun kruis gegrepen door een dronken meisje, maar dat schijnt ze vaker gedaan te hebben, en mag nu een jaar nie meer terugkomen ![]()
||
![]() |
Ik moet zeggen dat je vriend dan ook niet oplet of veel toe staat.... ik bedoel mijn vriendin wordt ook regelmatig versierd maar zodra zij aangeeft dat ze er last van heeft dan wil ik nog wel eens even met hem 'praten'..... maar goed zal wel aan mij liggen
Citaat:
|
![]() |
Tja, er lopen altijd wel zulke types rond...
![]() Vooral als het druk is, zit er al gauw iemand je te betasten. Sommigen gaan gewoon knotsgeil voor je staan en kleden je dan gewoon met hun ogen uit (net alsof ik dat niet merk ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Dolphin 's Cry (24-08-2001).]
|
![]() |
vooral als de kroeg helemaal vol is willen jongens wel eens iets proberen...dan pak ik meestal heel snel die pols en draai 'm om houden ze er wel mee op!
ik was laatst in het zwembad stond ik onder de douche me af te spoelen werd ik heel zachtjes in m'n buik geknepen...door een wel hele leuke jongen. Maarja dan ben je zo stom om niet te reageren.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ligt geheel aan de sfeer. Als een wildvreemde dat doet en dan ook nog eens niet wil accepteren dat ik geen interesse hebt, reken maar dat ik daar dan niet blij mee ben. On the other hand, als een bekende het doet is het vaak ook wel weer leuk. Bij een wildvreemde is het in ieder geval te invasive.
|
![]() |
om hey schouder of middel onbekende ook wel als ik met haar gedanst heb of als ze me iets vraagt doe ik de hand wel eens om het schouder anders hoor je het niet ze hebben er geen problemen mee doen ze dan ook bij mij maar dit was een vraag hoe anderen erover denken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() sowwy hoor, 5 minuten. Weet je hoelang dat is. Eerst 5 minuten wachten ![]()
|
![]() |
Ik weet niet waar jullie uitgaan, maar waar ik uitga gebeurd het niet. Niet veel iig, want ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zou echt nooit zo maar aan een meisje zitten. Als we zoenen misschien aan d'r billen, maar zeker niet aan de borsten. Dat is voor later
![]()
||
Citaat:
*knijp* AU! 5 minuten later.. *knijp* AU! .. Snap je? ![]() ![]()
||
Citaat:
nie alle jonges zijn! want ikke ben zelf mar te verlege om meisje aan te kijke als ik haar leuk vind dus zijn nie allemaal zo!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ongewenste intimiteiten in de kleedkamer mikeje | 33 | 17-12-2011 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Leraar misschien iets te handtastelijk? Love_Ly | 80 | 22-03-2009 23:58 | |
Liefde & Relatie |
Lerarenliefde deel 2 Sander Gessel | 43 | 18-06-2005 21:36 | |
Algemene schoolzaken |
De meest belachelijke regel bij jullie op school? Verwijderd | 330 | 27-10-2004 19:37 | |
Seksualiteit |
soorten seksuele misdrijven troubie | 9 | 23-10-2004 23:56 | |
Psychologie |
Wat heb jij meegemaakt? iamcj | 93 | 02-03-2003 14:48 |