Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2001, 10:36
Femke17
Femke17 is offline
Waarom zitten jongens bij het uitgaan altijd maar aan je kont of je borsten. Zijn ze echt zo wanhopig. Ik heb van hetweekend maar weer eens een knietje uitgedeeld.
hebben meer meiden daar last van en wat doen jullie er aan
Advertentie
Oud 20-08-2001, 12:25
Evy'ke 15
Evy'ke 15 is offline
hey fem
heb het ook al voor gehad
das misschien omda ze een beetje zat zijn en daar door losser ofzo
kweeni
Oud 20-08-2001, 12:43
miro
miro is offline
ik heb er ook vaak last van gehad, op een gegeven moment had ik er genoeg van. Ik heb zon jongen bij zn ballen gegrepen.Zo nu weet je ook eens hoe dat voelt (alleen ik kneep wat harder) Nu denken ze wel eerst 3 keer na. Zoiets heeft met respect voor vrouwen (meisjes) te maken. En veel jongens hebben dat blijkbaar op stap niet.
Oud 20-08-2001, 12:57
Femke17
Femke17 is offline
Tja respect dat hebben ze zeker niet,
Maar als je een rokje aan hebt gaan ze zelf met een hand in je slipje.
Ik heb er weleens aan gedacht om ze bij de politie aan tegeven voor aanranding.
Waar betasten ze jullie?
Oud 20-08-2001, 16:57
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
dit weekend werd ik ook weer versierd door 1 of andere gast...terwijl mn vriendje naast me zat!

en daarna greep er zich nog 1 aan me vast

waar is de tijd van eerst ff praten gebleven???
Oud 20-08-2001, 17:17
Preaper
Preaper is offline
Ik doe dat echt nooit. En ik vind het ook gewoon verschrikkelijk dat andere dat doen .

Maar ik denk dat jongens denken dat het jullie niets uitmaakt.
Oud 20-08-2001, 18:17
Verwijderd
Ja als het ontzettend druk is...
dan voel je wel is een hand op je kont ofzo...dan heb ik ook altijd zoiets van blijf van me af...
maar dan is het zo druk dat je niet eens weet wie het is...

Tja de laatste tijd wordt het alleen maar erger!!!

groetjes+kusjes van mij Jacqueline
Oud 20-08-2001, 19:48
edwin10
edwin10 is offline
Ik werd ook van het weekend door paar meiden in me kont geknepen, dus tis niet alleen bij meisjes! Maar ik vind het niet zo erg, als het daar maar bij blijft!
Oud 20-08-2001, 20:36
Verwijderd
Dat gebeurd mij nou nooit. Misschien komt dat wel omdat ik een hele nare man ben.

Maar ff serieus: het is inderdaad ontzettend stom, als ik een bekende van me zou zien die zoiets deed dan zou ik er ook echt wel wat van zeggen. Ik vind dat je gewoon met je poten van iemand anders hebt af te blijven.
Oud 20-08-2001, 22:31
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Maar ik denk dat jongens denken dat het jullie niets uitmaakt.
En waar zouden ze dat op gebaseerd hebben dan?

Afgelopen weekend vond een of andere 40-plusser het nodig om om de 5 minuten aan m'n kont te zitten enzo. Dat vind ik wel een beetje ver gaan; die man was half bejaard. Toen heb ik de uitsmijter er maar ff bij gehaald... loser

Oud 21-08-2001, 14:51
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
die meiden die kunnen er ook wel wat van hoor !! Ik wordt soms ook "seksueel geintimideerd" LOL leuk woord he !
Oud 21-08-2001, 21:22
Footprint
Footprint is offline
Kdoe het zelf echt nooit. Kvin het zwaar sneu als je ff moet voelen wat voor vlees je in de kuip hebt, om het maar ff bot te zeggen. Kvin dat je gewoon respect voor die meiskes/vrouwen moet hebben. Als ze het bij mij doen zou ik er ook een hekel aan hebben. Soms zijn het net van die honden die tegen alle mensen met tieten oprijen. SLegt!
Oud 22-08-2001, 16:11
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Heb er ook best vaak last van, tis ook weleens erger geweest dan het betasten van me lichaam.
maar zelf doe ik er eigenlijk weinig aan, mijn vriend en ik waren laatst in de kroeg toen we gewoon samen weg gingen omdat we moe waren, toen liepen we de skihut uit en werd ik bij me k*t gegrepen ik heb me toen alleen maar opgedraaid en een beetje kwaad gekeken toen me vriend dat in de gaten kreeg vroeg die wat er was ik wou niks zeggen anders wist ik dat er rellen zouden komen, hij stond erop en toen we buiten waren heb ik het gezegt wat die deed, hij zei of jij gaat nu naar binnen en slaat hem, of ik doe het, of je zegt het nu tegen die uitsmijter, maar dat wou ik allemaal niet dus mijn vriend staat erop dat ik de volgende x als er weer zoiets gebeurd ik klappen moet gaan uitdelen, nog niet eens zo slecht plan.....
Oud 22-08-2001, 16:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik snap ook nooit zo *waarom* ze dat nou doen. als compliment? Ik vind een spontaan "Wow, jij ziet er goed uit" 100x beter als een opdringerige hand..

Nja, gebeurt wel eens. Meestal gedraag ik me als een echte Sith Academy graduate, en bijt gewoon z'n hoofd eraf.
Oud 22-08-2001, 17:17
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad... gelukkig.

Ik denk dat het waar ik uitga niet veel gebeurd ( maar k kan me natuurlijk vergissen.. ) omdat de sfeer daar heel gezellig is enzo, en het is ook niet echt druk...

Alleen een vriend van mij is een X in zun kruis gegrepen door een dronken meisje, maar dat schijnt ze vaker gedaan te hebben, en mag nu een jaar nie meer terugkomen
Oud 22-08-2001, 17:54
SirhC
SirhC is offline
Ik moet zeggen dat je vriend dan ook niet oplet of veel toe staat.... ik bedoel mijn vriendin wordt ook regelmatig versierd maar zodra zij aangeeft dat ze er last van heeft dan wil ik nog wel eens even met hem 'praten'..... maar goed zal wel aan mij liggen
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
dit weekend werd ik ook weer versierd door 1 of andere gast...terwijl mn vriendje naast me zat!

en daarna greep er zich nog 1 aan me vast

waar is de tijd van eerst ff praten gebleven???
Oud 24-08-2001, 17:03
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Tja, er lopen altijd wel zulke types rond...
Vooral als het druk is, zit er al gauw iemand je te betasten. Sommigen gaan gewoon knotsgeil voor je staan en kleden je dan gewoon met hun ogen uit (net alsof ik dat niet merk ).

[Dit bericht is aangepast door Dolphin 's Cry (24-08-2001).]
Oud 25-08-2001, 00:31
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
... en werd ik bij me k*t gegrepen ik heb me toen alleen maar opgedraaid en een beetje kwaad gekeken ..
Jah, heb ik ook een x gehad, grrrrr!
Oud 25-08-2001, 16:00
car-oo
car-oo is offline
vooral als de kroeg helemaal vol is willen jongens wel eens iets proberen...dan pak ik meestal heel snel die pols en draai 'm om houden ze er wel mee op!

ik was laatst in het zwembad stond ik onder de douche me af te spoelen werd ik heel zachtjes in m'n buik geknepen...door een wel hele leuke jongen. Maarja dan ben je zo stom om niet te reageren.

Oud 27-08-2001, 21:32
Verwijderd
Tsss jullie laten echt over je heen lopen...... zet dat soort gasten gewoon zwaar voor lul of haal de uitsmijter erbij... als je er niks van zegt/ er niks tegen doet dan gebeurd het de week erop bij een ander...

Alex
Oud 31-08-2001, 20:12
feline
feline is offline
Citaat:
Femke17 schreef:
Tja respect dat hebben ze zeker niet,
Maar als je een rokje aan hebt gaan ze zelf met een hand in je slipje.
Ik heb er weleens aan gedacht om ze bij de politie aan tegeven voor aanranding.
Waar betasten ze jullie?
Lijkt me knap hoor.hand in je slipje moeten ze eerst onder je rokje en dan weer erin. Ben je dan niet aant opletten ofzo... :rolleyes"
Oud 08-09-2001, 17:51
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
feline schreef:
Lijkt me knap hoor.hand in je slipje moeten ze eerst onder je rokje en dan weer erin. Ben je dan niet aant opletten ofzo...
Je kunt het ook gewoon van boven proberen hoor.. Dûh!
Oud 09-09-2001, 14:44
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Hand om iemand heen slaan ookseksuele intimiteit dames?
Oud 09-09-2001, 21:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Mr. Perfect schreef:
Hand om iemand heen slaan ookseksuele intimiteit dames?
Ik neem aan dat je om de schouders bedoelt?

Ligt geheel aan de sfeer. Als een wildvreemde dat doet en dan ook nog eens niet wil accepteren dat ik geen interesse hebt, reken maar dat ik daar dan niet blij mee ben.

On the other hand, als een bekende het doet is het vaak ook wel weer leuk. Bij een wildvreemde is het in ieder geval te invasive.

Oud 10-09-2001, 16:45
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
om hey schouder of middel onbekende ook wel als ik met haar gedanst heb of als ze me iets vraagt doe ik de hand wel eens om het schouder anders hoor je het niet ze hebben er geen problemen mee doen ze dan ook bij mij maar dit was een vraag hoe anderen erover denken.
Oud 10-09-2001, 17:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
En waar zouden ze dat op gebaseerd hebben dan?

Afgelopen weekend vond een of andere 40-plusser het nodig om om de 5 minuten aan m'n kont te zitten enzo. Dat vind ik wel een beetje ver gaan; die man was half bejaard. Toen heb ik de uitsmijter er maar ff bij gehaald... loser

LoL

sowwy hoor, 5 minuten. Weet je hoelang dat is. Eerst 5 minuten wachten en dan pas er iets tegen doen, waarom nie na 10 seconde?

Oud 11-09-2001, 08:52
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik weet niet waar jullie uitgaan, maar waar ik uitga gebeurd het niet. Niet veel iig, want ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zou echt nooit zo maar aan een meisje zitten. Als we zoenen misschien aan d'r billen, maar zeker niet aan de borsten. Dat is voor later
Oud 11-09-2001, 20:29
Sweet Sexy 16
Sweet Sexy 16 is offline
Bij een lelijke jongen:
Even lekker arrogant kijken!!

Bij een lekkere jongen:
Knipoog geven en hem even lief aan kijken !
Oud 11-09-2001, 22:19
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
sowwy hoor, 5 minuten. Weet je hoelang dat is. Eerst 5 minuten wachten en dan pas er iets tegen doen, waarom nie na 10 seconde?
Ze bedoeld het volgende:

*knijp*
AU!

5 minuten later..

*knijp*
AU!
..

Snap je?

Oud 12-09-2001, 22:50
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
Femke17 schreef:
Waarom zitten jongens bij het uitgaan altijd maar aan je kont of je borsten. Zijn ze echt zo wanhopig. Ik heb van hetweekend maar weer eens een knietje uitgedeeld.
hebben meer meiden daar last van en wat doen jullie er aan
HOW FF TIME OUT!!
nie alle jonges zijn! want ikke ben zelf mar te verlege om meisje aan te kijke als ik haar leuk vind dus zijn nie allemaal zo!

Oud 12-09-2001, 23:03
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Jah, heb ik ook een x gehad, grrrrr!

je bent een jongen... remember?
Oud 13-09-2001, 15:08
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
Arnhem Forever schreef: