Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 23:45
Verwijderd
Okeej, voor iemand dit leest. Ja ik ben heel erg blond bezig, en weet van mezelf dat ik gigantisch stom bezig ben...
En dan ook nog heel erg sletterig:
Sinds een aantal maand zijn ik en mn beste vriend steed scloser geworden en met oud en niuew zijn er een aantal dingen gebeurd. We voelden behalve vriendshap niets voor elkaar.. en nu weet geen van beiden het dus. Op zich geen probleem, wat het probleem is dat mijn vriend paniek aanvallen heeft, en niet echt stabiel is Hij is een half jaar geleden vreemdgegaan, zn vriendin heeft het uitgemaakt en sindsdien zien ze elkaar af en toe nog en.. mjah they get it on
Okeej sinds oud en nieuw zijn wij nog meer samen dan anders al altijd, en zeker de helft van de tijd gebeurd er wat.. en dan niet alleen zoenen. Hij is hier de afgelopen twee weekends blijven slapen, geheel op eigen initiatief overigens. En we zijn dus vanaf vrijdag middag tot zondag avond laat samen.. als goede vrienden en soms meer.
Zn ex is dus nu de afgelopen twee week 2 keer blijven slapen bij hem, en ik weet voor feit dat het daar niet bij gebleven is. Ik wist dit van te voren dus het is geheel mijn eigen eigen keus geweest dit te laten gebeuren.
Ik weet dat hij me leuk vind, maar ik weet ook dat hij een probleem heeft met keuzes maken. Ik wil mn vriend niet kwijt maar ik vindt wel dat zijn ex dit hoort te weten (al zal ze waarschijnlijk voordoen alsof het niks is... ze heeft die neiging alles te negeren en zichzelf alleen maar pijn te doen) *zucht*
Mijn conclusie is eigenlijk alles af gaan kappen, maar ik ben dan bang dat ik hem veel minder ga zien en ach ik weet het niet. Ik zou me alleen zoveel beter voelen als zij het wist.
Met hem praten is geen optie, tis net een klein kind en gigantisch moeilijk om mee om te gaan. Ik ben dan ook een van de weinigen die een gesprek los kan krijgen...
Ik weet dat ik zo heel sletterig klink.. maar wat zouden jullie doen? Mijn plan is dit weekend een beetje af te zien en kijken of ik hem aan de praat kan krijgen... ik weet het niet? iemand nog NUTTIG advies?
(En ja ik weet het, in feite gebruiken wij elkaar gewoon met alle gevolgen van dien... ik weet niet wat me bezield)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 00:16
Superfly
Superfly is offline
Stoppen met stom bezig zijn. Vriend als vriend houden, als jij je er niet goed bij voelt, dan ben je niet goed bezig.
Oud 23-01-2003, 00:21
Verwijderd
Jouw avatar is kjoet, so is your sig
Anyway had je al op msn gesproken *kusje*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 00:35
Methuselah
Methuselah is offline
Simpel (in theorie dan ).

Je stelt hem voor de keuze: ofwel blijven jullie best friends, niets meer, niets minder; ofwel worden jullie meer, maar dan moet hij ook niets meer uitspoken met z'n ex (duh).

Je bent 'n lief meisje, beetje meer voor jezelf opkomen mag wel hoor (je bent toch zo sterk? )
Reageren

Regels voor berichten