Okeej, voor iemand dit leest. Ja ik ben heel erg blond bezig, en weet van mezelf dat ik gigantisch stom bezig ben...
En dan ook nog heel erg sletterig:
Sinds een aantal maand zijn ik en mn beste vriend steed scloser geworden en met oud en niuew zijn er een aantal dingen gebeurd. We voelden behalve vriendshap niets voor elkaar.. en nu weet geen van beiden het dus. Op zich geen probleem, wat het probleem is dat mijn vriend paniek aanvallen heeft, en niet echt stabiel is

Hij is een half jaar geleden vreemdgegaan, zn vriendin heeft het uitgemaakt en sindsdien zien ze elkaar af en toe nog en.. mjah they get it on

Okeej sinds oud en nieuw zijn wij nog meer samen dan anders al altijd, en zeker de helft van de tijd gebeurd er wat.. en dan niet alleen zoenen. Hij is hier de afgelopen twee weekends blijven slapen, geheel op eigen initiatief overigens. En we zijn dus vanaf vrijdag middag tot zondag avond laat samen.. als goede vrienden en soms meer.
Zn ex is dus nu de afgelopen twee week 2 keer blijven slapen bij hem, en ik weet voor feit dat het daar niet bij gebleven is. Ik wist dit van te voren dus het is geheel mijn eigen eigen keus geweest dit te laten gebeuren.
Ik weet dat hij me leuk vind, maar ik weet ook dat hij een probleem heeft met keuzes maken. Ik wil mn vriend niet kwijt

maar ik vindt wel dat zijn ex dit hoort te weten (al zal ze waarschijnlijk voordoen alsof het niks is... ze heeft die neiging alles te negeren en zichzelf alleen maar pijn te doen) *zucht*
Mijn conclusie is eigenlijk alles af gaan kappen, maar ik ben dan bang dat ik hem veel minder ga zien en ach ik weet het niet. Ik zou me alleen zoveel beter voelen als zij het wist.
Met hem praten is geen optie, tis net een klein kind en gigantisch moeilijk om mee om te gaan. Ik ben dan ook een van de weinigen die een gesprek los kan krijgen...
Ik weet dat ik zo heel sletterig klink.. maar wat zouden jullie doen? Mijn plan is dit weekend een beetje af te zien en kijken of ik hem aan de praat kan krijgen... ik weet het niet? iemand nog NUTTIG advies?
(En ja ik weet het, in feite gebruiken wij elkaar gewoon met alle gevolgen van dien... ik weet niet wat me bezield)