Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 19:38
Jordana
Jordana is offline
hey, ik heb niet zo lang geleden een echt leuke jongen ontmoet.
ik weet dat hij gevoelens voor mij heeft( dat heeft hij me vertelt), maar we spraken alleen via msn.nu heb ik hem gevraagd om elkaar eens te ontmoeten, we hadden daar al over gepraat, maar hij reageert niet.wat moet ik doen?
Advertentie
Oud 19-01-2003, 19:47
Verwijderd
internet is veilig, en bij chatten speelt je eigen fantasie een grote rol, misschien is hij bang voor de realiteit?

(getsie dit klinkt walgelijk)
Oud 19-01-2003, 20:01
notbonefish
notbonefish is offline
spraken alleen via msn, of hebben jullie elkaar ook online ontmoet? iig, als je denkt dat ie serieuze gevoelens voor je heeft, en jij voor hem, moet je niet opgeven.

als je alleen elkaar online kent, moet je wel voorzichtig zijn, maar ik neem aan dat je dat wel snapt
Oud 19-01-2003, 20:23
NielZ
NielZ is offline
Zoals Bonefish al zegt is het niet helemaal duidelijk hoe het precies is gelopen... (althans voor mij).
Als je hem nog nooit hebt gezien en je gaat 'm meeten, is het misschien 'veilig' om een vriendin mee te nemen. Ten eerste voel je je dan wat meer op je gemak misschien, en ten tweede is het wat veiliger, mocht ie IRL toch niet zo aardig zijn opeens...

Daarnaast sluit ik me aan bij de anderen: als jullie elkaar leuk vinden, ga ervoor dan.
Oud 19-01-2003, 20:27
twim
twim is offline
Misschien is ie wel niet wie ie zegt te zijn?
Dat bedoel ik niet extreem ofzo dat het een man van 60 is ofzo (alhoewel dat ook zou kunnen)
Maar stel hij zegt tegen jou dat ie slank is en hij is helemaal niet slank nou dan zou dat al een rede kunnen zijn om niet af te spreken.

Als je zeker weet dat ie is wie ie zegt te zijn dan kun je dit dus vergeten. Maar waarschijnlijk is het dit of iets in deze richting.
Oud 20-01-2003, 12:29
Jordana
Jordana is offline
Neophyte, ik denk van niet want we zijn echt heel eerlijk geweest en aan de hand van andere dingen die hij me vertelt heeft weet ik dat hij de waarheid vertelt.We waren heel open, maar nu blokkeert hij precies, hij reageert niet meer.Maar we hebben elkaar idd op het net leren kennen.
Oud 20-01-2003, 12:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Als ie zo doet gewoon laten zitten. Er zijn genoeg andere mensen. Je kent hem niet irl dus waarom er teveel over zitten?
Oud 20-01-2003, 13:07
Jordana
Jordana is offline
Tprobleem is dat ik echt gek op hem ben.Hij begrijpt me ook zo goed.En hij is zo lief...Ik begrijp het echt niet!Moet ik nu blijven proberen tot ik reactie krijg of gewoon even laten rusten?
Oud 20-01-2003, 13:11
twim
twim is offline
w8 gewoon af.
Als hij werkelijk gevoelens voor je heeft zoekt ie wel weer contact. Anders lult ie maar wat.

En met w88 bedoel ik dus niet eeuwen.
Als ie binnen een maand ofzo niks laat weten.
Leef dan verder en vergeet hem.
Oud 20-01-2003, 13:29
Jordana
Jordana is offline
Ja!Ik heb reactie.Bedankt allemaal voor jullie reacties, jullie hebben me heel erg geholpen!Nu maar duimen dat het blijft duren.(Althans voor een tijdje)
Oud 21-01-2003, 17:17
Jordana
Jordana is offline
Deze kan dus dicht
Oud 21-01-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Jordana schreef:
Deze kan dus dicht
ok
Advertentie
Topic gesloten