Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 22:59
Methuselah
Methuselah is offline
Gisteren miste ik ineens, allé, niet ineens, maar toch, miste ik 'n goede vriendin van me. Kheb haar al 2 weken niet meer gezien, maar toch, 't verbaasde me wel dat ik haar zo miste... Ze is vorig jaar 'n jaar naar Amerika geweest, op die tijd heb ik haar noooit gemist, maar sinds ze terug is, trekken we veel op en nu mis ik haar...

Nog iemand gehad, dat je ineens zomaar 'n goede vriend of vriendin miste?
Oud 14-01-2003, 23:03
coecie
coecie is offline
ja dat heb je wel vaker als je elkaar te lang verstoken hebt van contact ofzo... maar als je dat zo voelt, moet je gewoon meteen reageren en een berichtje ofzo sturen van: hey, long time no seen, afspreken?
tenminste zo doe ik dat altijd
Oud 14-01-2003, 23:03
moenbase
moenbase is offline
Ja hoor, dikwijls.

Vind ik dat erg? Nee, want het duidt erop dat ik meer voor haar voel dan dat ik gedacht zou hebben.
Hoe ga ik er mee om? Afleiding zoeken. Sporten... 'k weet dat ik beter niet kan lezen opdat ik dan alleen maar verdrietiger wordt wetend wat ze meemaakt en ik niet bij haar kan zijn.
Ook 'helpt' het door met vriend(innen)en wat te gaan drinken, of iets anders leuks te ondernemen.
Oud 14-01-2003, 23:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
coecie schreef:
ja dat heb je wel vaker als je elkaar te lang verstoken hebt van contact ofzo... maar als je dat zo voelt, moet je gewoon meteen reageren en een berichtje ofzo sturen van: hey, long time no seen, afspreken?
tenminste zo doe ik dat altijd
Deed ik ook, stuurde om kwart voor vijf 'n smsje dat ik haar miste

Ik kreeg meteen 'n smsje terug dat 't heel lief was, maar of dat nu echt moest in't midden van de nacht? Ze was gelukkig wakker zei ze
Oud 14-01-2003, 23:11
marlies
marlies is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Deed ik ook, stuurde om kwart voor vijf 'n smsje dat ik haar miste

Ik kreeg meteen 'n smsje terug dat 't heel lief was, maar of dat nu echt moest in't midden van de nacht? Ze was gelukkig wakker zei ze
Oud 14-01-2003, 23:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
marlies schreef:
Oud 14-01-2003, 23:18
marlies
marlies is offline
Nog even ingaand op dit topic. Ik heb het inderdaad wel eens gehad, maar dan opeens dat ik me realiseerde dat ik veel houd van een goede vriend.
Oud 14-01-2003, 23:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
marlies schreef:
Nog even ingaand op dit topic. Ik heb het inderdaad wel eens gehad, maar dan opeens dat ik me realiseerde dat ik veel houd van een goede vriend.
Ja, dat vroeg ik me ineens ook af, of die goede vriendschap niet verder gaat... Ik hoop van niet eigenlijk, want ik ben wel blij met hoe 't nu is tussen ons. Aan de andere kant: kzou wel graag 'n vriendin hebben, maar ik weet teveel van haar...
Oud 14-01-2003, 23:24
marlies
marlies is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Ja, dat vroeg ik me ineens ook af, of die goede vriendschap niet verder gaat... Ik hoop van niet eigenlijk, want ik ben wel blij met hoe 't nu is tussen ons. Aan de andere kant: kzou wel graag 'n vriendin hebben, maar ik weet teveel van haar...
OH maar bij mij is het niet houden van als in de zin ik wil hem als mijn vriend. Dit heb ik nl. al maar ook zonder mijn vriend zou ik geen relatie met die andere vriend willen hebben.

Maar goed houden van, maar je niet aangetrokken voelen tot die persoon dus ja houden van een goede vriend zeg maar.

maar effe ingaand op jouw verhaald. Ja het zou meer kunnen worden. Anders ga je gewoon op deze voet verder. Ga je gewoon met elkaar om en je ziet wel waar het schip strand. Als jullie allebei echt iets voor elkaar voelen dan komt het echt wel goed ooit. Bij mijn vriend en ik is het ook geleidelijk gegaan..

Maar nu kom je natuurlijk dan wel bij het probleem van verpest ik de relatie tussen ons niet.
Ik zou je er niet teveel op richten en zien waar het schip strand, maar het niet gaan zoeken.
Oud 14-01-2003, 23:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
marlies schreef:
OH maar bij mij is het niet houden van als in de zin ik wil hem als mijn vriend. Dit heb ik nl. al maar ook zonder mijn vriend zou ik geen relatie met die andere vriend willen hebben.

Maar goed houden van, maar je niet aangetrokken voelen tot die persoon dus ja houden van een goede vriend zeg maar.

maar effe ingaand op jouw verhaald. Ja het zou meer kunnen worden. Anders ga je gewoon op deze voet verder. Ga je gewoon met elkaar om en je ziet wel waar het schip strand. Als jullie allebei echt iets voor elkaar voelen dan komt het echt wel goed ooit. Bij mijn vriend en ik is het ook geleidelijk gegaan..

Maar nu kom je natuurlijk dan wel bij het probleem van verpest ik de relatie tussen ons niet.
Ik zou je er niet teveel op richten en zien waar het schip strand, maar het niet gaan zoeken.
Ik ga ook niet proberen iets met haar te beginnen, ik ga gewoon met haar om blijven gaan als voorheen, het voelde alleen even vreemd aan...
Oud 16-01-2003, 17:35
Lilything
Lilything is offline
als t vreemd blijft voelen....
danne wel na gaan denken he!
denk maar ns na hoe zou je t vinden als ze met iemand anders verkering krijgt?

noujah....
t hoeft niet zo te zijn hoor!
misschien kun je gewoon fijn met haar praten

knuffels.....
Oud 18-01-2003, 00:17
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
als t vreemd blijft voelen....
danne wel na gaan denken he!
denk maar ns na hoe zou je t vinden als ze met iemand anders verkering krijgt?

noujah....
t hoeft niet zo te zijn hoor!
misschien kun je gewoon fijn met haar praten

knuffels.....
Oh, ze heeft ondertussen al wel met 'n aantal mensen gezoend, op dat half jaar, en ze heeft ook ongeveer 3 maanden wat gehad met iemand, en dat vond ik allemaal best, we zijn gewoon heel goei vrienden eh

Maar eigenlijk wilde ik van anderen horen of die dat ook af en toe hadden??!!??
Oud 18-01-2003, 08:50
berteltje
berteltje is offline
Ja zeker wel, gewoon dat je je ineens realiseert, damn, ik wou dat ze nu bij me was..... Of in mijn geval meestal de mannelijke variant....
Kan om hele kleine onbenullie dingetjes zijn...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 22:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kimry schreef:
Ja zeker wel, gewoon dat je je ineens realiseert, damn, ik wou dat ze nu bij me was..... Of in mijn geval meestal de mannelijke variant....
Kan om hele kleine onbenullie dingetjes zijn...
Jah, heel onbenullige dingetjes... gewoon 'n nummer in je gsm tegenkomen bvb...
Oud 23-01-2003, 12:37
Piccola
Piccola is offline
Ik heb dat bij 1 jongen. Eerst hadden we super veel contact enzo. Altijd heel leuk! Maar nu studeert hij, is op kamers en werkt veel. Ik zie/spreek hem dus bijna nooit meer. Ik zag hem nog elke vrijdagavond, want hij werkt dan in de 'disco' waar ik uit ga. Maar ik kom daar nu niet meer in, omdat ze strenger zijn geworden met legitimeren en ik ben dus nog geen 18 en dat moet daar wel... Heb hem dus al sinds kerst niet meer gezien en mis hem echt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten