Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 18:39
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
Nette honda x8r-s te koop:

Ik verkoop deze zeer nette scooter omdat ik hem weinig gebruik i.v.m. een auto, de scooter komt uit 98, maar er is niks mis mee, altijd onbegrensd gereden, hij loopt zo'n 60/65 op het tellertje. Met het moterblok is niks mis, de lagers zijn ok en de cilinder is ook nog perfect, er zit een nrx onder.. hij is ALTIJD bij de dealer in onderhoud geweest (papieren en boekjes erbij) en rijd gewoon perfect, nooit problemen mee gehad, ook alles doet het (licht/tellers/knippers/elec start). ook zit er een gasveer achter gemonteerd, wat zeer lekker rijd, de banden zijn ook nog met genoeg profiel erop, en door deze combi samen met het alu frame rijd het zeer sportief.

deze scooter is zeker niet duur! ------- 800euro maar!!!-------

je kunt me contacten op msn/mail: siepiewokkel@hotmail.com

of bellen op: *knip*

ps: deze op de foto is niet de mijntes, maar mijntes is precies hetzelfde, op de knipperlcihten end e uitlaat na, de knipperlichten zijn bij mij gewoon oranje, een testritje of even komen kijken kan altjd

greetz

ik woon in friesland en er zit verzekeirng bij

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 20:02.
Advertentie
Oud 20-01-2003, 20:02
Verwijderd
1. Telefoonnummers posten mag niet
2. Vroegers was er een max. bedrag van fl. 1000,- dat is lager dan die 800,- van jou
Oud 21-01-2003, 19:54
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
pff aanstellers... wat boeit die prijs nou? ik bied wel vaker wat aan voor meer dan 1000gulden, en mijn tel... als iemand mij lastig wil vallen, who cares kost me tog niks!

enne sluit em maar als je dat zo graag wil... hij is toch al verkocht

Regels voor berichten