![]() |
|
![]() |
Nette honda x8r-s te koop:
Ik verkoop deze zeer nette scooter omdat ik hem weinig gebruik i.v.m. een auto, de scooter komt uit 98, maar er is niks mis mee, altijd onbegrensd gereden, hij loopt zo'n 60/65 op het tellertje. Met het moterblok is niks mis, de lagers zijn ok en de cilinder is ook nog perfect, er zit een nrx onder.. hij is ALTIJD bij de dealer in onderhoud geweest (papieren en boekjes erbij) en rijd gewoon perfect, nooit problemen mee gehad, ook alles doet het (licht/tellers/knippers/elec start). ook zit er een gasveer achter gemonteerd, wat zeer lekker rijd, de banden zijn ook nog met genoeg profiel erop, en door deze combi samen met het alu frame rijd het zeer sportief. deze scooter is zeker niet duur! ------- 800euro maar!!!------- je kunt me contacten op msn/mail: siepiewokkel@hotmail.com of bellen op: *knip* ps: deze op de foto is niet de mijntes, maar mijntes is precies hetzelfde, op de knipperlcihten end e uitlaat na, de knipperlichten zijn bij mij gewoon oranje, een testritje of even komen kijken kan altjd greetz ik woon in friesland en er zit verzekeirng bij ![]()
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 20:02. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
|
|