Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 16:27
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
helemaal in het begin (bij die ketting) zijn allemaal poorten waar je doorheen kan, maar wat heb je hier aan¿¿¿¿¿¿ Je komt dan op zo'n onmogelijke plaats uit.

Weet iemand het nut hiervan?????
Oud 16-01-2003, 17:03
Verwijderd
Je komt als het goed is weer op de wereldkaart. Maar dan in een andere vorm. Wat je hieraan hebt is dat je dan weer naar hell/heaven island kan om te trainen/drawen.

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar een vriend van me wel. Als het goed is moest je geloof ik met een Chocobo je ruimteschip zoeken ofzo. ´tkan zijn dat ik het helemaal door de war haal.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:10
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
met die poorten kan je idd de wereldmap weer op en ergens een chocobo forest in gaan om zo'n chocobo te halen zodat je weer naar de Ragnarok kan

ik heb het zelf ook gedaan, de Ragnarok staat daar ergens in een woestijn, ofzow

Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld
Oud 17-01-2003, 07:44
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
met die poorten kan je idd de wereldmap weer op en ergens een chocobo forest in gaan om zo'n chocobo te halen zodat je weer naar de Ragnarok kan

ik heb het zelf ook gedaan, de Ragnarok staat daar ergens in een woestijn, ofzow

Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld
Danku wel
Oud 17-01-2003, 22:09
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Fietspomp_bv schreef:
Danku wel
me pleasure

nu we het toch over FFVIII hebben: heeft iemand hier Omega Weapon verslagen??

ik namelijk wel, met veel pijn en moeite!!

*nog steeds trots is*
Oud 18-01-2003, 18:50
Verwijderd
Ghehe, khad Laguna ofzo gerfined voor 100 hero´s. Helaas had ik de fout gemaakt om de lui niet ervoor dood te laten gaan en te reviven zodat ze continue limits konden doen. Dat werd dus vertrouwen op aura, aangezien Eden in de 1e beurt werd doodgeramd. Maar ik heb het na bijna 2 uur toch gehaald.(valt me wel op dat ik bij FF7 en 8 bij alle eindbazen/superbazen en die geheime uit deel 9 dan, overal verdomd lang mee bezig was. Sefirot(geen zin om goed te spellen) was ik zo´n 2 uur mee bezig de 1e keer. en de ultimecia shit bijna 3 uur. Maar dat geeft wel veel meer voldoening als je ze verslaat dan die kuteindbaas uit ff9 of 10! Bij 10 kan je niet eens dood in het eindbaas gevecht, want er wordt een blijvende autocast op je gedaan. De eindbaas ervoor is gelukkig wel toppie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:03
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Heeft nog een paar vraagjes.

1) Hoe werkt die queen of cards quest¿¿¿¿¿
2) hoe moet je tegen die (...) ufo vechten, ben hem een stuk of 4 keer tegen gekomen, maar ik kan er niet tegen vechten

BVD
Oud 19-01-2003, 19:18
Verwijderd
Zie www.gamefaqs.com

Staan een paar verschillende faqs over die ufo de queen en de rest van het zooitje.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:37
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Weet iemand toevallig waar je dragon fangs kan krijgen? kHeb op die faq site al vaak genoeg gekeken en die dingen krijg je dus van dragons (duh!)
Maar ik ben nog nooit draken (iig diegene die ik moet hebben) tegengekomen op de islands, closest to heaven & hell. Weet iemand waar ik ze toch kan vinden, kgeloof dat het blauwe draken waren.
Oud 20-01-2003, 14:34
Verwijderd
Blauwe draken zitten op Closest to hell. Misschien moet je ze muggen? dan krijg je soms andere items dan wanneer je ze kilt.

Het kan ook zijn dat je een kaart moet refinen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:28
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Als je zeker weet dat ze op ICTHell zitten dan is het goed, op naar de lionheart
Reageren

Regels voor berichten