Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nu we het toch over FFVIII hebben: heeft iemand hier Omega Weapon verslagen?? ![]() ik namelijk wel, met veel pijn en moeite!! ![]() *nog steeds trots is*
|
Verwijderd
|
Ghehe, khad Laguna ofzo gerfined voor 100 hero´s. Helaas had ik de fout gemaakt om de lui niet ervoor dood te laten gaan en te reviven zodat ze continue limits konden doen. Dat werd dus vertrouwen op aura, aangezien Eden in de 1e beurt werd doodgeramd. Maar ik heb het na bijna 2 uur toch gehaald.(valt me wel op dat ik bij FF7 en 8 bij alle eindbazen/superbazen en die geheime uit deel 9 dan, overal verdomd lang mee bezig was. Sefirot(geen zin om goed te spellen) was ik zo´n 2 uur mee bezig de 1e keer. en de ultimecia shit bijna 3 uur. Maar dat geeft wel veel meer voldoening als je ze verslaat dan die kuteindbaas uit ff9 of 10! Bij 10 kan je niet eens dood in het eindbaas gevecht, want er wordt een blijvende autocast op je gedaan. De eindbaas ervoor is gelukkig wel toppie.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie www.gamefaqs.com
Staan een paar verschillende faqs over die ufo de queen en de rest van het zooitje. |
![]() |
|
![]() |
Weet iemand toevallig waar je dragon fangs kan krijgen? kHeb op die faq site al vaak genoeg gekeken en die dingen krijg je dus van dragons (duh!)
Maar ik ben nog nooit draken (iig diegene die ik moet hebben) tegengekomen op de islands, closest to heaven & hell. Weet iemand waar ik ze toch kan vinden, kgeloof dat het blauwe draken waren.
|
|